Aliyle tartışmaaa:))))

7 1 0
                                    

Yine bi sabah aliyle karsilastik :) bnden telefon numarami istedi :) bn cok sasirdim dogru duzgun tanimiyodum ayni zamanda sinirime gidiyodu cok yavsak birisine bnziyodu daha ilk gunden samimiyeti kurmustu ukala bey icimden bunlari gecirirken birden sesim yukseldi sen her onune gelenin tel numarasini  aliyomusun? Diye sordum sert bi sekilde o arada alinin yuzu dustu moreli bozuldu. Surati kipkirmizi olmustu arkama bakmadan is yerine dogru yol aldim ...... Ayni is yerinde oldugumuz icin o gelip bnden ozurdiledi sen bni yanlis anladin miray bana ilk geldigimde yardim etmistin iyi arkadas olabilecegimizi dusundum sanirsam bn cok abartmisim bnim hatam uzgunum o arada musteri geldi o musteriyle ilgilenirken icimden cok mu sert davrandim acaba ve bi hafta boyunca birbirimizle konusmadik hic yine bi sabah ise gelirken murati gordum o arada aliye rastladik umursamaz bi tavirla murata bakti selam vermeden hizli bi sekilde yanimizdan uzaklasti o an sanki bana kirilmis gibiydi is yerine geldim. Murat la birlikte ali ise koyulmustu kizgin bi sekilde calisiyodu yanina yaklastim hayirdir bu atarin kime?? Derken elinde bardak vardi elinden dustu bn o an cok korktum bardak kiriklarini toplamaya basladim kiriklari elimi kesti o an alinin kocaman acildi ve cok korkmustum ali hemen bni kucagina alarak taksi cevirip hastaneye goturdu. O an ben bayilmisim gozlerimi actigimda ali tedirgin bi sekilde iyimisin diye sordu cok ozur dilerim bnm yuzumden boyle oldun bni affet nolur sana zarar gelsin istemezdim.. Senin yok bi suçun bnm hatam Toplamamam gerekiyodu. Bu sebeple aliyle barismis oldukk :)))))


Bir aşk hikayesi :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin