Nihayet isime geri dondum cok mutluyum :))))))) ise geldigimde ali uzgun bi sekilde calisiyodu selam verdim hic bisey demeden yanimdan ayril nereye gidiyorsun diye bagirdim cehennemin dibine diyerek yanimdan uzaklasti :(((((
Ogle yemegi icin cafeye geldiginde birlikte yemege cikalim mi aramizdaki problemleri de konusmus oluruz hem sen degil miydin iyi dost olup iyi arkadas olalim diyen bnde istedigini yapiyorum iste dedigimde gulumsemeye basladi kolumdan tutup hadi gidelim ozaman prenses dedi gulumsedim :))) ve yemek yiyecegimiz yere geldik ve masaya oturduk tuhsf tuhaf bana bakiyodu. Basini onune egdi sessiz bi sekilde ali sen buraya susmaya mi geldin yoksa aramizdaki sorunlari konusmaya mi? Hemen soze koyuldu ya bn aslinda uzun zamandan beri bisey soylicem ama bi turlu soyleyemiyorum bn gulumseyerek gozlerinin icine baktim neymis o soyleyecegin sey merak ettim simdi bosver diyerek kapatmaya calisti ama kararliydim konusmaliydi israr ettim tmm ozaman soyluyorum dedi Ya bn geceleri uyuyamiyorum surekli seni dusunuyorum aklimdan cikmiyosun bn ilk defa asik oldum ve sanirsam SENİ COK SEVİYORUM ali bunlari soylerken heyecanli bi sekilde masyi terkettim.. hizli bi sekilde giderken icimden bi ses ona git saril dedi ve hizli bi sekilde aliye sarildim evet diyerek kulagina fisildadim ikimizde cok mutluyduk. Sonra birlikte zaman gecirmemiz ayni zamanda birbirimizi daha iyi tanimak icin sahile gittik gittigimiz sahilde babamda ordaydi kayalarin ustunde oturuyodu her zaman ki gibi iciyodu ali babami gormesin hemde babam bizi gormesin diye hemen burdan gidelim gotur, bni ali sakin bi tavirla tamam prenses gidelim o arada aklim hala babam daydi babam hic bi zaman bize iyi bi baba olmadi diye dusunurken askim seni cok ozledim diyerek sarildi ve eve beni birakti.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir aşk hikayesi :)
AdventureSevgili okuyucalarim :) oncelikle keyifle okumanizi dilerim bu hayattan alinti bir hikayedir . hatta bazi bolumleri sizi hayrete dusurecek ve her okuyusta sizi anlatiyomuscasina zevkle okuyacaksiniz saygilarimlaaaa ;)