Carrie Kirsten a Karolínin veľký sen.

49 0 0
                                    

Dnes, 16.2.2016 ....
Ahh, veď ja sa Vám najprv predstavím!
Volám sa Karolína, dnes mám narodeniny, 18 rokov.🙋🙋🙋
Už vyše roka sledujem Carrie Kirsten, je to youtuberka ktorá pred nedávnom presiahla hranicu 100 000 odberateľov a dnes oslavuje jej 18. narodeniny.🔝
A áno, ja tiež, to je na tom to najlepšie!👑
Asi dva mesiace chodím každý deň otravovať mamu z jednou a dookola tou istou vetou:
,,Mami, vybavíš mi aby som sa stretla s Carrie?
💅
Jej každodenná odpoveď je:
,,To ti k životu vôbec netreba!"
Totižto...
Moja mama je ako takmer všetky mami mojich kamarátok, vôbec nepodporujú ,,ľudí" ktorý sú slávny vďaka tomu že ,,zavesia" video na internet. Vraj, že to je úplná strata času!
👣
No čo si budeme hovoriť, niesom prvá ani posledná ktorá ma rodičov s takýmto názorom.
🔥
16.2.2016...
Áno, takmer celý tento deň sledujem videá Carrie tak ako zvyčajne každý deň.
Lenže teraz to vyzeralo trochu inak..
Pustila som si video od Carrie pri ktorom mi začali stekať slzy po tvári, sama som nevedela, čo sa deje.
Hrozne som si zobrala na svedomie to, že sa môj životný sen zrejme nikdy nesplní.
V tom do mojej izby vkročila moja mama a pýta sa ma:
,,Karolína, čo sa deje?"
Smutným tónom som odpovedala:
,,Asi len to, že niesom jedna z mála ktorá má v živote nesplniteľný sen."
Mama mi odvetila:
,,Dcéra moja, keď máš nejaký sen treba zaň bojovať a nevzdávať sa".
V tom som si pomyslela...
Ale veď ja robím všetko pre to aby sa mi môj sen splnil. Bojujem za to mesiace ale nikto to neberie do úvahy.
Sedela som nad videami ďalšie hodiny a hodiny....

A len som sa dívala ako plynie čas.
V tom som sa zamyslela a pošeptala som sama seba:
,,A čo ak je chyba vo mne? Ja chcem svoj sen zrealizovať, ale jediné, čo robím je to, že stále chodím zaťažovať mamu, jej to už musí byť nepríjemne, keď niečo chcem musím za svoje sny vážne bojovať a nespoliehať sa na to, že mi ich splní niekto iný".
Išla som za mamou a povedala som jej to presne takto a ona odvetila:
,,Vidíš, dcéra moja, na toto celú dobu čakám. Toto je tá vec ktorú si si mala uvedomiť už dávno".
Ja som odišla do izby zo sklonenou hlavou.
Zase, bežal čas a ja som sa len dívala na hodiny ako to rýchlo ubieha!
V tom som počula ako mi niekto klope na dvere.
Nežným hláskom som sa opýtala:
,,Kto je tam?"
Po chvíli som počula moju mamu:
,,To som ja!..dcéra moja, otvor mi"
Prešla som ku dverám a jemne stísla kľúčku dverí.
Moja mama ani len neprekročila prah.
A do ruky mi zo slzami v očiach vložila obálku a povedala, že si ju mám otvoriť v súkromí.
Sadla som si na posteľ a nežne trhala lepiacu pásku zo slzami v očiach.
Ako som ju otvorila, tak som tam zbadala ...
Lístky na vlak, pobyt v hoteli a Meet&Greet s Carrie!
Zavrela som oči a začala kričať na celý dom od štastia, nakoniec to dopadlo tak, že som sa topila vo vlastných slzách. A deň 16.2.2016 sa pre mňa stal jedným z najvýznamnejších dní v mojom živote pretože som si jednou vetou zrealizovala svoj dlhodobý sen!
❤️
-Cassie Halder
©2016

Carrie Kirsten a Karolínin životný senWhere stories live. Discover now