-V-am chemat pentru că ne-au sunat cei de la Youmix. După cum știți, în seara asta e petrecerea lor. Trebuia să cânte Rafa Palmer, dar el a anulat în ultimul moment, ne-a spus Antonio.
Am rămas toți încremeniți, temându-ne de ce era mai rău.
-Asta înseamnă că se anulează petrecerea? Am îndrăznit eu să întreb.
-Nu! Vor să cântați voi în locul lui, ne-a lămurit Pablo, dându-ne totodată cea mai bună veste la care ne-am fi putut aștepta vreodată.
Am țipat toți de fericire. Deveniserăm de-a dreptul euforici. Asta până când Andrés a pus punctul pe i.
-Foarte tare, dar avem o problemă: Tomás lipsește, iar León n-o să vină la petrecere. Suntem vedete, dar nu prea ne vedem.
-Și de ce nu vine León la petrecere? A pățit ceva? am întrebat eu îngrijorată.
-Nu știu. Nu vrea. Sau nu poate, a răspuns Andrés, care părea să ascundă ceva. Și n-avem cum să-l facem sa se răzgândească. Am încercat deja!
-Trebuie să mergem după el! Nu vreau să pierd ocazia din cauza lui León! A exclamat Ludmila.
Toate privirile s-au întors brusc spre mine. Din punctul lor de vedere, eram sigura care îl putea convinge pe León să se răzgândească.
Andrés știa cum stau lucrurile. León se afla la o cursă de motocros, așa că ne-am dus și noi acolo! Dar el era unul dintre concurenți, așa că mi-era imposibil să-i vorbesc.
-Singurul indicator căruia șoferii Îi acordă atenție e cel care li se arată la boxe, spuse Andrés.
Mi-a venit atunci o idee. M-am transformat într-un asistent perfect la boxe, cu șapcă și costum ignifug. Am aranjat toate obstacolele astfel încât León să mă vadă bine și am ridicat un afiș gigantic pe care scria:SUNT VIOLETTA. TREBUIE SĂ VORBIM URGENT.