Bineînțeles că, înainte să reușesc să-i atrag atenția, m-a descoperit unul dintre domnii de la boxe, care a vrut să mă oprească. Am apucat cu putere afișul. León trebuia să mă vadă. Eram pe poziții, decisă să mă opun.
M-am zbătut din răsputeri, dar am ieșit frântă și am aterizat în șezut chiar în mijlocul pistei; șapca mi-a zburat de pe cap, iar León m-a recunoscut imediat.Am auzit vuietul produs de accelerația motocicletei lui, apoi frânele și, în fine, scârțâitul roților derapând la câțiva centimetri de locul în care mă aflam înțepenită de spaimă. L-am văzut pe León oprind de-a latul drumului, încercând să creeze o barieră ca să mă protejeze. Piloții care veneau spre mine au trebuit să frâneze brusc. Cursa s-a întrerupt într-o secundă. León a alergat spre mine, și-a scos casca de pe cap și m-a ridicat în brațe. Am trăit acele câteva clipe cu încetinitorul, ca și cum le-aș fi visat.
-Ești bine? m-a întrebat el îngrijorat.
-Cred că da, i-am răspuns eu, speriată și îngrijorată și fascinantă în același timp. O să-l înlocuim pe Rafa Palmer la petrecerea de la Youmix!
León s-a uitat posomorât la mine. Nu era prea încântat de isprava mea. În plus, bineînțeles, mulțumită mie, fusese descalificat!
-Am spus deja că nu merg la petrecere, mi-a răspuns el, spre dezamăgirea mea.
L-am privit direct în ochi.
-E din cauza mea, nu-i așa?
-Andrés v-a anunțat. Nu trebuia să veniți, a răspuns el, evitând întrebarea.
-da, dar am crezut că, dacă am să vin aici, te voi putea convinge.León s-a uitat drept la mine, însă eu nu mi-am întors privirea. Trebuia să aflu ce era în inima lui.
-Mi-a fost dor de tine... am mărturisit el, spre surprinderea mea.
-Poftim? L-am întrebat eu prostește.
-Poftim? A adăugat el, brusc defensiv. Așa cum mi-a fost dor de studio și de toate celelalte.
-Bun. Atunci, acum avem șansă să fim împreună, i-am spus eu, încercând să-l încurajez.SPER SĂ VĂ PLACĂ!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤