Část 3. Nebezpečí

756 39 0
                                    

Ráno jsem se probudila, obímala jsem Honzu, který ještě klidně spal.Nechtěla jsem ho probudit a tak jsem se pokusila odejít co nejpotišeji, nepovedlo se a Honza se vzbudil.Tak jsem mu šla udělat snídani. Udělala jsem omeletu a společně jsme se najedli.Potom jsem si šla umýt zuby a nalíčit se."Kdy se zase uvidíme " zeptel se mě Honza,"Co třeba zítra po škole? " odpověděla jsem.Tak jsme se domluvily že by jsme šli zítra do restourace.

PŘÍŠTÍ DEN                                                                                                                                                                                           Ráno jsem vstala a šla do koupelny, oblékla jsem se a šla do školy.Po škole jsem šla na chvíli k Natce a bavili jsme se o Honzovi.Když jsem přišla domů Honza mi zavolal a řekl mi že pro mě nemůže přijet tak že si dáme sraz až u restaurace.Už jsem se chystala a byla jsem pořád naštvaná že tak musím jít sama.  Už jsem vystupovala z tramvaje a měla namířeno k Honzovi když jsem si všimla že za mnou neustále někdo jde, ten člověk začal přidávat do kroku a já se čím dál víc začínala bát.Byl to vysoký, hubený muž v kapuci.Najednou mě chytl za pas, naštěstí jsem uviděla Honzu, vyškubla jsem se mu a utíkala k Honzovi, když si ten muž všiml Honzy rozběhl se do jiné uličky. Doběhla jsem k Honzovi, ten už vypadal že se za mužem rozběhne, ale já ho v poslední chvíli zadržela.Vše jsem mu pověděla a on mi řekl že už mě nikdy nepustí samotnou.

Youtuber kterého miluju (Honza)Kde žijí příběhy. Začni objevovat