Hej!!
Mam na imię Zosia. Mam prawie dwanaście lat. Jestem zwyczajną dziewczyną, którą w szkole wyzywają itp. jednym słowem jestem gnębiona. Jestem niewielkiego wzrostu, jestem brunetką o niebieskich oczach.Jestem zwyczajną Bambino. Moim hobby jest śpiew i taniec. Uwielbiam to robić, ponieważ wtedy zapominam o Bars and Melody. Czemu? Nigdy mnie spotkałam BaM i nie umiem sobie tego wybaczyć, było tyle okazji, żeby spotkać chłopaków, ale ja nie wiedziałam nawet kto to jest (Bambino jestem od 4 miesięcy),więc odpuściłam. Mam starszą siostrę o pięć lat - Wiktorię. Jesteśmy jak dwie krople wody, tylko różni Nas kolor włosów, ja mam brązowy, a ona blond. Wiki jest od dwóch miesięcy Bambino, na początku myślała, że to są normalni chłopcy, którzy chcą się tylko wybić i zarabiać kasę. Pewnego razu jak zobaczyła Ich w "Pytanie na Śniadanie", to od razu zmieniała o nich zdanie. Nigdy nie spotkałam BaM, moja siostra też nie i to jest Nasze największe marzenie, żeby ich spotkać.
Cześć.
Chciałabym napisać tutaj własną historię, która nie będzie prawdziwa, ale raczej bardzo interesująca.
Myślę, że Was bardzo zaciekawi.
Co do rozdziałówpojawiać się one będą co tydzień, piszcie w komentarzach w jaki dzień tygodnia chcecie. Dziękuję Wam bardzo, że przeczytaliście to co tu napisałam♡.
CZYTASZ
Jedna chwila zmienia wszystko
Fantasy#Fantasy, #fanfiction, #romanse ☆Powieść o jednej szczęściarze na zawsze☆ ☆Jedna chwila w jej życiu zmieniła wszystko☆