"Harry! Preber sa už konečne!" ziapal Liam na Harryho keď sme mali ísť na nahrávanie do štúdia.
Harry sa konečne prebral a pomaly sa zdvihol z postele. Išiel do kúpeľne. Ja som samozrejme vedel, že tam bude polhodinu ako vždy a mi sme mali iba 20 minút. Ja som za ním vyštartoval a vošiel s ním do kúpeľne.
Umyl som mu zuby a tvár. Ešte kým si česal vlasy tak som mu išiel vybrať oblečenie zo skrine. Preto, že som to ja nevedel po prvé som o 10 cm nižší než on a tie kudrny rozčeše iba on a sám Pán Boh.
Po 10 minútach sme konečne vyrazili do štúdia nahrať tri alebo štyri pesničky z nového albumu Made in the A.M. Po ceste sme sme si ešte spievali ako vždy. Rozhodli sme sa, že si zaspievame Perfect aj keď sme ho už včera nahrali ale aj tak.
O desať minút sme dorazili do štúdia kde nás už čakal Simon. Išli sme do štúdia.
Po ceste sme stretli nejáku asi asistentku lebo speváčka to nebola. Bola celkom pekná. Keď sme išli okolo nej tak sme sa na ňu všetci pozreli a pozdravili. Ona sa nám tiež pozdravila. Simon jej niečo potichu povedal. Vedel som, že sa chalanom tiež páči.
Nahrávali sme Infinity. Keď prišla moja časť tak som sa zapozeral lebo akurát prišla. Nezaspieval som skoro nič iba som hmmkal. Ako som spieval teda hmmkal tak to stopli. Išli sme od znova a už som to nejáko vyspieval.
''Výborne chalani!'' povedal Simon keď sme dospievali. ''A hlavne ty Louis, zaspieval si to výborne aj na tvoje aktuálne problémy s hlasom.'' pochválil ma a ja som sa začervenal. ''Som na vás strašne pyšný!'' pochválil nás a vtedy pristúpila ONA, tá, z ktorej sa mi srdce rozplynulo ako ľad na slnku, tá, z ktorej som mal motýle v bruchu.
''Takže toto je Ela.''začal Simon a začal predstavovať aj nás. ''Toto je Niall, Liam, Harry a Louis.''
''Bude pomáhať písať piesne, viem je to dievča ale vaše piesne sú o dievčatách tak by im iba pomohla.'' Simon povedal ako keby s nás to pýtal lebo on sa nás nikdy takéto nepýta proste to iba spraví. ''Ja súhlasím....aj ja....no aj ja..... a ty Louis nemáš nič proti tomu aby Ela pomáhala písať texty?'' asi sekundu potom som sa spamätal a povedal, že ''áno, jasné!'' rýchlo som povedal.
Nikdy keď mám niečo povedať pred niekym kto sa mi páči....no radšej sa takýmto situáciam vyhýbam. Ale teraz sa to nedalo...musel som tam ostať. Proste som to nevedel skrývať ako Niall, Liam a Harry.
Liamov pohľad
Ela vyzerá milo, je pekná, páči sa mi a viem, že sa páči aj Harrimu aj Niallovi aj Louisovi. Na Harrym a Niallovi to nebolo vidieť ale na Louisovi to ani nehovorím, nevie sa pretvarovať.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže prvá časť.
Prosím napíšte do komentu čo si myslíte o tej to story.
Mám tuto story napísanú dopredu ale budem vás naťahovať a každý deň zverejním jednu časť....jasné, že ak by ste chceli tak napíšte do komentu a ja zverejnim.*---hope u like it ---*
LuckaZigTomlinson....xx
ESTÁS LEYENDO
BFF ll Harry Styles, Louis Tomlinson
De TodoJe ich púto také silné, že sa nerozhádjú alebo....??? Viac v príbehu..... Ďakujem za prečítanie. Častí je 7. *---hope u like it---* *---LuckaZigTomlinson---*