03.04.2015.
Virginia,U.S.A.
"Nadam se da ćeš pročitati ovo bedno pismo,kada ti budu navrnule emocije,sećanja i uspomene. Za mene,bila si spoj savršenstva i katastrofe. Spoj dva različita sveta,koja se zajedno ne mogu spojiti,i stvoriti ljudsku 'savršenost' ,koju jako malo ljudi može pojmiti i stvoriti u svojoj glavi. Toliko si bila ispunjena tamom i crnilom,da je iz tebe izbijala nekakva neobična svetlost,koja je pokazivala bol,tugu,nesreću,i zrelost koju si stekla za svojih 17 neverovatnih godina života. Ispadam tako bedan i patetičan. Svestan sam da mi je duša crna,slična tvojoj,ali tvoja duša piše posebnu priču. Dok pišem ovo pismo,za koje nisam siguran da li ćeš ikada pročitati,posmatram uspomene. Odledila si moje srce,koje je bilo zamrznuto toliko dugo. Svaka tvoja pesma,svaka tvoja reč,svaki tvoj uzdah,svaki tvoj pogled,koji je bio pun čežnje i želja. Razgovarajući sa drugim osobama,shvatio sam koliko sam bio hladan,i koliko si se plašila moje bezosećajnosti,ne bi li izgubila jedinu osobu kojoj si verovala,a koja nije bila u stanju da ti pruži sigurnost. Koja nije bila u stanju da ti pruži dom. Idalje se prisećam tvojih prelepih plavih očiju koje su podsećale na nebo bez granica,u čijem sam se plavetnilu uvek gubio. Prelepa plava kosa,podsećala je na polje suncokreta,izgubljenih u nadi da će pronaći put do nebeskog plavetnila,i dostići vrhunac. Bila si umetnost. Živa umetnost. I sad,vratio bih vreme unazad,samo da iskoristim trenutak da te poslednji put zagrlim,otvorim se i predam. Jer,ti si ovo zaslužila Kailyn. I mnogo više... Nastaviću da ti bezuspešno pišem,dok ne budem dočekao pravi trenutak da ti dokažem da je i djavo,pomalo anđeo u duši.
Tvoj večiti i iskreni prijatelj,
Jawaad."
*
A/n
Samo par reči za početak.Trudiću se da što manje koristim a/n,tako da odmah pređem na stvar.Moja prva knjiga,i zamislila sam da pišem kao triologiju.Pisaću u formi pisma,i volela bih da vam odmah saopštim da se neću uvek strogo pridržavati pravila,jer nisam profesionalac,i želim da unesem malo tajnovitosti,i zbog toga ću malo odstupati.Želela bih vaše iskreno mišljenje,i svesna sam da prvo ne može uvek da bude savršeno.
Hvala vam unapred!
Sara.
VOUS LISEZ
Letters.》z.m
FanfictionIspovesti i priznanja dva različita sveta zatočena u svetu umetnosti i realnosti. Made in 2016