Başlangıç (4 arkadaş )

33 1 0
                                    

Multi çarpan çocuk:

-Anne ben çıkıyorum
-Kiminle çıkıyon kız
-Ya anne ne çıkması ben sadece evden çıkıyorum dedim .
-Ha tamam kızım, desene öyle .
-Anne bende öyle dedim zaten .
-Sus anneye cevap verilmez .

Annem öyle konuşurken ben evden çıkmıştım arabama yürüyordum .

Evet ben size şimdi kendimi tanıtıyım.
Beren Aydın . Babam Aydın Holding in sahibi . Yani anlayacağınız Aydım Holdign varisiyim . Annemgil benim şirketin başına geçmemi istiyorlar ama ben kendi hakkımla bir meslek sahibi olmak istiyorum .

Ayaz , Berk ve Buse bunlar benim kardeşim dediğim dostlarım. Ben size kendimi tanıtırken Busegille buluşacağımız yere geldim .

Buse: Nerde kaldın kızım ?

Ayaz: Aynen nerdeydin ?

Ben: Annemin sorularına maruz kaldım ?

Berk: Neyse tamam hadi birşeyler yapalım .

Kafede biraz konuştuktan sonra evlere dağılmaya başladık. Arabama yürürken biri bana çarptı . Ben kim çarptı diye bakacakken çarpan kişi konuşmaya başladı ;

Çarpan: Önüne bak bücür . dedi.

Tam ağzımı açıp konuşacakken ağzım açık kaldı . Aman tanrım ! Bu tam bir gökten yağmış bir meteor. Ben ona hala ağzı açık bir şekilde bakarken . O bana;

-Noldu bücür hayatında hiç bu kadar yakışıklı , karizmatik, çekici hiç görmedin mi ?

Ben: Hı! Sen kendini yakışıklı mı zannediyorsun. Ben yakışıklı erkekler gördüm.

Allah'ım inşallah çarpılmam . Çünkü bu çocuğa resmen tipsiz dedim. Ben ona bunları söylerken o resmen bana şaşkınca bakıyordu . Ay öyle yapma çok tatlı oluyon. Allah'ım ben ne diyom böyle sen beni mukavat eyle! AMİNN!!

Egolu(çarpan kişi oluyor): Bence sen bunu dediğin için şimdi çarpılabilirsin.

Ben: Hıhı ! Tabi tabi gerizekalı , egolu sipastik .

Tam yürüyecekken aklıma bir şey geldi.

Ben: Daha yeni sen bana bücür mü demiştin?!

Egolu: Burda sen başka bücür olmadığına göre sana dedim ! diyip bir de pişkin pişkin sırıtıyor.

Ben: Gerizekalı bir de pişkin pişkin sırıtıyor . Sen asıl kendine bak resmen deve gibisin!!

Egolu: Hıhı ondan. Bir de sen niye benden özür dilemiyorsun?!

Ben: Ha! Bir de ben mi özür diliycem asıl çarpan sensin . Burda özür dileyecek olam varsa o da sensin!!

Tam bir şey daha söyleyecekken telefonum çalmaya başladı . Telefonu bakmadan açınca bağırarak konuşmaya başladım

Ben: NE! diye bağırarak açtım telefonu.

Annem: Kızım ne bağrıyon kulağımız Allah'a şükür sağır değil !

Ben: Efendim anne ? ben telefonla konuşurken egolu beni izliyordu.

Annem: Nerde kaldın diye soracaktım . Nerdesin sen ?

Ben: Nolduda yoldayım birazdan gelirim. Bir şey mi oldu?!

Annem: Hiç kimseye bir şey olmadı sadece babanla bir şey konuşacaktık seninle.

Ben: Tamam birazdan orada olurum!

Annem: Tamam kızım çabuk ol!

Telefonu kapattıktan sonra egoluya;

Ben: Bir daha görüşmemek üzere egolu diyip arakamı dönerek yürmeye başladım. O ise arkamdan;

Egolu: Bu burada bitmedi bücür ! diye bağırdı . Bücür demesi canımı sıksada yinede arkamı dönmeden yürümeye devam ettim.

Araba binip eve doğru sürmeye başladım. Şimdi siz diyorsunuz yaşın kaçta araba kullanabiliyorsun. Ben 17 yaşındayım ama saolsun canım babacım soyadımızla herşeyi hallediyor.

Eve geldiğimde annemle babam bir konu hakkında konuşuyordu galiba işle alakalı olunca bir şey demeden yanlarına gittim.

Annem: Aa ! Kızım hoşgeldin ne zaman geldin?

Ben: Daha yeni geldim anne !

Babam: Kızım yemekte bir konu hakkında bir şey konuşacaz.

Ben: Tamam babacım.

Biz konuşurken Hatice sultan ( çalışan ) bizi yemeğe çağırdı . Herkes yerini aldıktan sonra babam;

Babam: Kızım kısa kesecem . Senin kaydını bizim okula aldırdım .

Ben: NEE! diye bağırdım resmen.

Annem: Kızım sakin ol bir ! Biz sadece seni düşündüğümüz için . Biz gittiğin okula bir şey demiyiyoruz sadece gideceğin okul daha güvenli diye gönderiyoz !

Evet arkadaşlar ben devlet okuluna gidiyordum ama anlaşılan artık bizim okula gidecem. Gidecem derken acaba bizimkilerde gelecek mi eğer onlar gelmezse ben de gitmem . Tam ben anneme soracakken annem aklımı okumuş gibi;

Annem: Merak etme Ayazgil'de gidecek. dedi . Daha sonra

- Ve yarın başlıyorsunuz !

Ben: Tamam .dedim

Yemek yedikten sonra bizimkilerle konuştuktan sonra yarın için anlaştık!

Anlaşılan yarın dan itibaren OKUL BİZİM!

TESADÜFEN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin