Az első nap- 1. rész

891 59 3
                                    

Kipakoltam mindent a kis szekrényembe, amit a szobatársaim hagytak nekem. 

- Menjetek reggelizni!- nyitott be a házba.... Logan.- szia Holly!- mosolygott.

- Jó reggelt Logan!- Mondtam kissé meglepetten, majd egy kacsintás kíséretében elhagyta a házat. 

- Nem néz ki rosszul!- mondta Anne, miközben Logan után nézett.

- Ugye!?- válaszolta a barátnője Kate.

- Gyere már, menjünk!- intett az egyik fiú lakótársam, akinek lövésem sem volt a nevéről.  Később a másik két fiú, Andrew és Daniel is csatlakoztak. 

Az étkező, aránylag kicsi volt, barnás padokkal fölszerelve amiken műanyag tányérok, és műanyag evőeszközök hevertek. 

- Jó reggelt mindenkinek! - Rontott be az étkezőbe kissé idegesen a nő, aki tegnap este a buszon utasítgatott, gondolom ő a tábor vezető.- Azt szeretném kérni, hogy akiknek a nevét mondom, áljanak fel és üljenek ahhoz az asztalhoz!- mutatott a jobb oldali asztalra. - Taylor, Smith, Carter.....- sorolta a neveket. Végül négy asztalra ültette szét a társaságot, mindenkit egy külön kísérővel.

- Pamel! Maga, menjen Loganhez! Kedves, szimpatikus srác, nem gondolja?- kérdezte tőlem a táborvezető. De ugyan mit érdekli ez őt?

- De, igen- Ha az őszinte véleményemet kellett volna elmondanom...  Azt hiszem, a táborvezető már rég kiabálna velem.

- Valami baj van Pamel?- Kérdezgetett tovább.. szerintem élvezte hogy kínosan érzem magam tőle.

- Nem, nincs- válaszoltam végül.

- Nos az remek, mert ahogyan szétosztottam most magukat, úgy fognak ülni a reggelinél, ebédnél, vacsoránál és ezekben a csoportokban fognak edzeni! Jó étvágyat kívánok a reggelihez!- mondta, szigort sugalmazó tekintetével, és elhagyta az étkezőt.

 Logan mellé ültem, és ez nem véletlen. Az ételt idősebb nők hordták ki az asztalokhoz és abból lehetett válogatni. Tojást választottam narancslével. A reggeli végeztével Logan elküldött mindenkit a vizes palackjainkért és átöltözni. A kis szekrényem kinyitásával persze  minden ruhám az arcomba borult, amin természetesen Anne és Kate csak röhögtek. Hála Istennek nem az én csapatom tagjai. Kivettem egy Rózsaszín nike toppot és egy fekete rövid nadrágot. Az ajtónál felvettem a sötétkék edző cipőm. A hajam kiengedtem, és egy hajgumit húztam a kezemre, ha szükség lenne rá.

- Jól van kosarasok! Az én edzéstervemben szerepel, hogy minden reggel és este futni fognak egy órát a parton, az én vezetésemmel. A reggeli futás után, technikázások fognak következni, és ha jól dolgoznak talán néhány cselt is tanulhatnak. Az elsajátított technikák használata, a tábor végén fog történni, ami azt jelenti, hogy a másik három csapat valamelyike ellen fogunk játszani. A tábor végén pedig meccset fognak játszani. Mindenki ellen a helyi tornacsarnokban, ahol néhány mesteredző, és sportegyetem tanára is jelen lesz. Ha jól dolgoznak ösztöndíjat ajánlhatnak maguknak. Minden világos?- kérdezte, mire mindenki  igennel válaszolt. Logan megcélozta a partot és elöl kezdett futni. Mellette senki, nem ment én pedig úgy döntöttem mellé futok, és beszélgetek vele. Elvégre ismerem őt, és csinosnak nevezett a repülőn. Ennek nem kéne kínosnak lennie.

Egy Kosaras Sztori  -  Befejezetlen Where stories live. Discover now