Rüzgâr'dan;
Merhaba! Ben Rüzgâr Demir.Poyraz Demir'in kardeşi olan.Biraz kendimden bahsedeyim size;Ben esmer ,ela gözlü,sevecen,bir o kadarda gıcık bir insanım.Sevdiklerimle uğraşmaya bayılırım.Ve bu huyumu bilen sayılı arkadaşım var.Poyraz gibi okulun cool cocuğu olmasamda benimde sevenim var.Ben halimden memnunum fakat Poyraz hiç memnun gözükmüyor.Size biraz Poyraz'dan bahsedeyim; Poyraz esmer,kahverengi gözleriyle ilgi çeken bir tip.Benim gibi insanlarla uğraşmayı sevmiyor.O kimi severse vazgeçmez,araya ölüm girse bile sevdiği kızı unutamaz.Dışarıdan çok sert bir kişiliği var gibi dursada aslında çok duygusal biri.Sevilmeyi hakeden bir insan ve benden 1 yaş büyük olduğu için abim sayılır.Aileden bahsetmek gerekiyorsa eğer bizi bu yaşamımıza kadar sevmeyen,bizle ilgilenmeyen bir babamız var.Her ne kadar hayatta olsa da bizimle vakit geçiremiyecek kadar meşgul.Elimize parayı verip gönderen baba olur mu hiç?Anneme gelirsek annem o adam yüzünden yani babam yüzümden öldü ve içimden baba demek gelmiyor o adama.O adam baba kelimesini duymayı haketmiyor.Nasıl öldü derseniz annem çok gururlu bir kadındır.Gururu onu 1-0 mağlup etti ve olanlar hiç iyi şeyler değil.Bir gün annem babamın telofonuna gelen mesajla telefona baktığında aldattığını öğrendi.O an ne yaptığının farkında olmadan kendi canına kıydı.Küçücük çocuklarının yanında olduğunu bilmeden.Her "ANNE"kelimesini duyduğumuzda o yaşananlar gelir aklımıza.O zaman Poyraz 8 ben 7yaşındaydım.Olanlar bu yaşamımıza kadar gelip unutmamamız çokta garip değildi aslında degil mi? Ne olursa olsun anne sevgiside devam edecek.Benim ailem "Poyraz Demir"hayatımdaki en değerli insan.Onun ne kadar değerli olduğunu anlatmaya kelimeler yetmez ki o biliyor ne kadar degerli olduğunu.Her neyse birazda yaşadığımız tarzdan ve teni gideceğimiz okuldn bahsedeyim size.Poyraz ve ben gece hayatını seviyoruz.Barları,arkadaşlar-ı parti vs.Ben gittiğimiz yerlerde ne kadar eğlensemde Poyraz bir köşeye gidip içkisini yudumlamaya başlıyor.O oldukça halinden memnun fakat ben onun bu halinden memnun degilim.Benim gibi eğlenmesini isterken sürekli içkisini yudumlayıp birşeyler düşünüyor.Aslında eğlenceli biridir ve onu birkaç haftadır böyle görüyorum.Sanırım okulumuzu değiştirmemiz onu böyle düşündürüyor sonuçta eski okulun en cool çocuğuydu o.Bakalım yeni gideceğimiz "VEDA KOLEJİNDE "de bu kadar cool olabilecek mi?
Ece'den;
Merhaba! Ben Ece Demirel.Senem Demirel 'in kardeşi.Biraz kendimden bahsedeyim size: Ben kumral, ela gözlü,utangaç bir kızım utandığım zaman yanaklarım kızarır.Arkadaşlarımı güldürmeyi severim 16 yaşındayım.Hayvanları severim özelliklede köpekleri.Size birazda Senem'den bahsedeyim; Semen kumral ama mavi gözlü.Kendi halinde kimseyle samimi olamıyor.Siyah giyinmeyi seviyor 18 yaşında, köpekleri çok sever ama kedileri ayrı bir sever.Duygularını dışa vuramaz, sinirli,kıskanç bir yapısı var.O kadar çok arkadaşı olmasına rağmen çoğunu sevmez. Herkesi kabullenmez. Senemle karakterlerimiz cok farklı.Ben insanlara karşı daha samimiyim fakat o çok sert. Birazda aileden bahsetmek gerekiyor heralde.Annem Hazal Demirel. Annem kumral,kahverengi gözlü,genç,güzel bir kadın. Senem ve bana çok önem verir, 35 yaşında.Babama gelirsek ben 6 yaşındayken trafik kazasında kaybettik.Babamın bir lisesi vardı ve babam vefat edince okul anneme kaldı. Okul müdürü Hazal Demirel yani.Okul lise olduğu için annem bizi kendi okulumuza aldırdı.Okulun adı Veda Koleji. Annem babam öldükten sonra okulun adını değiştirip "VEDA KOLEJİ"yaptırmış. Birazda size kuzenimden bahsedeyim Serkay. Serkay Demirel en sevdiğim kuzenim çünkü her anımda yanımda oldu. 1 yaş büyük olmasına rağmen abilik yaptı, korudu. Bide çok yakışıklıdır.:D Kumral, mavi gözlü olduğundan kızlar ondan gözünü alamıyolar.Her neyse 2 gün sonra okullar açılacak ve ben sınıfımı ve sınıf arkadaşlarımı çok merak ediyorum.Acaba anlaşabileceğim bana benzeyen birini bulabilecek miyim?
Giray Yıldırım;
Esmer,mavi gözlü,yakışıklı. Poyraz'ın en yakın arkadaşı.18 yaşında Poyraz gibi modaya uyar. Giydiği kıyafetleri özenle seçer. Annesi ve babası ayrı, ikisiylede görüşmüyor, tek başına yaşıyor .
(Giray kızmı ,erkek mi diye sorarsanız tabikide erkek)
Mira Zorlu;
Sarışın, mavi gözlü.Senem'in en yakın arkadaşı. 18 yaşında. Herkese iyi davranır. Ailesiyle birlikte yaşıyor.Hayvanlarla ilgilenmeyi seviyor ama o kadarda fazla değil.
Gözde Nur Erdal;
Sarı saçlı, kahverengi gözlü. Abartılı giyinmeyi çok sever.Eğlenceli, neşeli ,sürekli gülen bir insan, 17 yaşında Poyraz ve Rüzgâr'ın en iyi arkadaşı. Hayvanları sevmez.
Mert Aksoylu;
Esmer ,mavi gözlü,yakışıklı,bütün kızlara asılan,gülen yüzlü,çok espirili,dersleri kaynatmayı seven ,16 yaşında Senem ve Ece 'nin en iyi arkadaşı. Özellikle Ece'nin