Maç

27 3 1
                                    

--Alo!Deniz?
--Efendim Ilgaz?Ya bak seninle hiç konuşamam zaten Fenerbahce maçına gidemiyorum birazdan ağrı kesici içip intahar edeceğim kapat la telefonu.
--Dur kapatma Yağmur.Sana bir haberim var.Seni evden kaçırıcaz.
--Yemin et.Ama nasıl annem?
--Yalnız ceza almayı göze alcan.
--O kolay da.Ben aşağı inersem babam bana uçar.
--Bak biz sizin camın altına merdiven dayayacağız.Pencereden gelicen.
--Bizimkilerin hepsi maça geliyor demi.
--He he.Hadi üstünü giyin.Bir kaç yüz boyası al.Davul zurnayı da Melih getiriyor.Yencez ınş.
--Neyse kapat Ilgaz.Merdiveni dayayınca ara beni.Hadi gazamız mübarek olsun.
Hemen dolabı açıp fenerbahçe formamı giydim.Saçlarımı salıp şapkamı taktım.Telefonumun sesiyle dogruldum.Telefonu kapatıp camı açtım.Bizim tayfanın hepsi aşağıda idi.Ilgaz merdivenin başındaydı.Yükseklik korkum olmasına rağmen aşağı inmeye başladım.Ancak bir basamağı indikten sonra gözlerim kapalı olduğu için düşmek ve rezil olmam çok yakındı.Tabi ki düşündüğüm gerçekleşti.3. basamakta ayağımın kayması ile yere yuvarlandım.Bir dakika, keşke yuvarlansaydim.O kısa şortun kenarı merdivenin tahta kenarına geçince havada asılı kaldım.Bizimkiler gülme krizine girmişken ben havada Batman taklidi yapıyordum.Sesim bütün apartmanı uyandırdığı için annemin sesini içerden duydum.Annemin sesini duyunca bende öyle bir adrenalin hormonu yayılmaya başlamıştı ki.Bu yuzden biraz daha zorladım ve şortumu merdivene hediye ettikten sonra kalpli rezil iç çamaşırımla Ilgaz'ın kucağına düştüm.Ben Ilgaz'a teşekkür etmek için yüzüne baktığımda gözlerinin gülmekten yaşardığını ve hala güldüğünü gördüm.Ilgaz'a 180 km hızında bir tokat inecek iken annemin sesini duydum.Ilgaz kucağından indirmeye vakit bulamadan kosmaya başladık.Bir süre koştuktan sonra Ilgaz beni aşağı indirdi.
--Tamam ya ben sadece maç izlemeye geldim.Siz maç sırasında gülmeye devam edersiniz.
Ilgaz gülerek:
--Ama o zaman ben seni sırtımda taşıyamam.
Sonra Başak:
--Bende yüzünü boyayamam.
Melih:
--Bende senin için bir davul ayırmıştım.Neyse onu da Berna çalsın.
--Ya-ni bu kadar hazırlık yapmışsınız boşa gitmesin.Ilgaz sen beni kaldır.Başak sende yüzümü boya Melih sende davulumu verirsin.
Bütün grup gülerken Ilgaz'ın karın boşluğuna dirsek attım.Ama etki etmedi ne yazık ki.Başak'tan bir kaç yüz boyası aldım.Telefonun ekranından yüzümü sarı ve laciverte boyadım.Kafama sapkamı taktım.Daha sonra Tolga'nın kapişonlusuyla kalpli iç çamaşırımın etrafını kapattım.Daha sonra Çağatay'ın babasından kaçırdığı külüstüre bindik.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Maçta malesef kıllı bir adamla kavga ettik.Yani biraz garip bir kavgaydı çünkü kıllı adamın elini ıssırmıştım.Adamın eli morarırken adam acıyla inlerken biz yine gülmek gülmek gülmek...Ama ben gülmemek...Çünkü adam beni havaya kaldırdığında onun elini ıssırdığım için adam beni bırakmak zorunda kaldı.Ve yere düşerken Tolga'nın hırkası adamın elinde kaldı.Ama adam eli acıdığı için tirubinleri terk etti.Kavganın sebebiyse yanımda fenerbahçeye küfretmesiydi.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Maçı kaybetmiştik.Buda yetmiyormuş gibi kalpli ic çamaşırımla eve dönüyordum.Pencereye koyduğum merdivene baktım.Arkadaşlara veda edip merdivenlere tırmandım.Daha doğrusu tırmanamadım.Bu sefer altımda kilot olduğu için bir daha takılsın istemezdim.Başak'ın yardımıyla pencereden girdim.Sonra annem sesi duymuş olacak ki beni aşağı çağırdı.Ben altıma pijamamı geçirip aşağı indim.Ve sonra lanet girsin ki annem:
--Telefonunu veriyorsun.3 hafta harçlık almıyorsun.İki hafta dışarı çıkmıyor......
--Ne ya ne yaparsan yap da kadın dışarı çıkmama izin ver.
--Nerde kalmıştım?İki hafta dışarı çıkmıyorsun.Ve bilgisayara da oturmuyorsun.
--Sorun değil bilgisayarı ayakta da oynayabilirim.
--Deniz!?
--Yaw he he anne!
*************************
Arkadaşlar Merhaba aslında fenerli değilim ancak böyle yazmak içimden geldi sizi seviyorum iyi okumalar♡♡♡♡

Tek Boynuzlu Öküzüm BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin