Po podejściu do szafki zauważyłam że nie mam telefonu.
-Super Sami nawet to zgubiłaś -powiedziałam do sb samej.
Postanowiłam zostawić plecak w szafce i wrócić na parking bo najprawdopodobniej tam został. Już miałam chorować plecak gdy poczułam kogoś oddech na moim ramieniu.Odwróciła się i zobaczyłam jego... Wysokiego blondyna z parkingu. W ręce trzymał moją komórkę.
-To chyba twoje.- powiedział uśmiechając się i podając mi telefon.
-Dziękuję.-szybko odpowiedziałam i miałam już iść pod klasę gdy nagle złapał moją rękę.
-A mogę chociaż wiedzieć jak się nazywasz-zapytał
-Sami... Znaczy Samantha Black.-uśmiechnęła się i gdy tylko puścił moją dłoń szybko od niego odeszlam.Skierowałem się w stronę sali biologicznej gdzie miałam mieć lekcję wychowawczą. Pod klasą na szczęście były 2 dziewczyny więc spokojnie mogłam posiedzieć i poczekać na dzwonek.
Po około 10 minutach gdy osób było o wiele więcej zadzwonił szkolny alarm znaczący koniec przerwy. Pod stalą słyszałam jak wszyscy o czymś rozmawiali. Usłyszałam tylko, że do naszej klasy dołączy jakiś nowy uczeń. Na końcu korytarza zauważyłam naszą wychowawczynię która po chwili znalazła się przy drzwiach klasy.
- Dzieńdobry uczniowie. Do naszej klasy dołączył nowy uczeń ale najwyraźniej się spóźni.-powiedziała starsza pani.- W tym czasie sprawdzimy obecność. Ka...
-Już jestem.-Do klasy wszedł ten sam chłopak który wpadł na mnie na parkingu i oddał mi telefon.-Jestem Justin Bieber.
-Dobrze usiądź na ostatniej ławce od drzwi.
Chłopak skierował się w stronę wyznaczonego przez nauczycielkę miejsca.Siedział dosłownie za mną.5 minut przed dzwonek nowy zaczął mnie szturchać.
-Czego?!- Moje niebieskie oczy zetkneły się z jego spojrzeniem.-Sorry to co chcesz?-wymusiła uśmiech.
-Pokażesz mi szkołę?-zdziwiło mnie to pytanie.Taki chłopak mógłby poprosić każdego i nikt by nie odmówił.Czemu akurat ja?!-To jak?
-Oczywiście.-W tej chwili zadzwonił dzwonek.☆☆☆☆☆☆ Mam nadzieję że kolejny rozdział się podobał.Pamiętajcie o komentarzach i gwiazdkach.
CZYTASZ
Lonely ♡♡
Teen FictionZwyczajna nastolatka Sami zwraca na siebię uwagę typowego szkolnego bad boya Justina. Jak potoczą się ich losy dowiecie się czytając.