Muzica era dată la maxim . Nu puteam să aud nici cum îmi bătea inima în piept . Râuri de sudoare curgeau pe mine .
Stăteam întins în pat cu mâinile sub cap uitându-mă pe tavan . Nu clipeam . Mă gândeam întruna la greşeala pe care am fost sortit să o fac . Să mă îndrăgostesc de mama . Propria mea mamă . Femeia care mi-a dat viaţă .
Uşa camerei era deschisă . Se auzeau zgomote de la parter . Într-o fracţiune de secundă , m-am dat jos din pat şi am trântit uşa cu putere . Voiam să îmi ascult gândurile . Nu voiam să aud nimic altceva în afară de gândurile mele . Am oprit muzica şi m-am trântit în pat punându-mă în aceeaşi poziţie ca înainte .
Un ciocănit la uşă mă întrerupe din gândit .
-Cine e ? întreb eu plin de nervi .
-Sunt eu ,mama!
Mama intră în camera cu multă tandreţe . Era îmbrăcată într-o rochie de seară , roşie ce-i scotea corpul în evidenţă . Se aplecase deasupra mea lăsând un decolteu generos la vedere . Ochii mei se uitau fix la sânii ei rotunzi ce se vedeau destul de clar .
Am început să îi dau uşor rochiţa de pe ea şi am început să-i mângâi sânii cu multă plăcere . Ea mi-a desfăcut şliţul de la pantaloni şi i-am făcut-o oral . Îi plăcea , se vedea pe chipul ei .
Eram mândru că am putut să o fac să se simtă bine .
Mi-am dat pantalonii jos si am inceput sa i-o fac anal .
-Ahhhhhhhhhhhhhh .......! geamea de placere .
Am inceput sa ii ling sânii jucandu-ma cu limba pe tot corpul ei fin . Ma privea cu zambetul pe buze .Atunci mi-am ridicat capul in dreptul gurii ei , si am sarutat-o cu multa placere .
**
-Chad , trezeşte-te ! cineva începu să mă pupe încercând să mă scoale . Era mama!
-Ce..ce s-a întâmplat ? intreb eu ridicanduma in fund si frecandu-ma la ochi .
-Ţi-am adus micul-dejun , puiuţ !spuse mama pupandu-mă uşor pe frunte şi lăsându-mi tava cu mâncare lângă pat .
Rămăsesem uimit . Stăteam în pat şi priveam în gol . Aveam în minte o grămadă de întrebări , toate amstecate între ele şi fără sens .
Mă ridicasem din pat şi mă dusesem la baie să mă spăl puţin pe faţă . Mă gândeam numai la visul de azi-noapte . A fost foarte ciudat . Eu am simţit că era adevărat , mi-e greu să cred că a fost cu adevărat un vis . Un simplu vis .
-Întârzii la şcoală ,Chad ! Grăbeşte-te ! striga mama de la parter .
Parcă nici nu am auzit ceea ce a spus .
M-am dus să mă îmbrac şi am coborât scările uşor uitându-mă din nou în gol . Eram cu gura căscată şi mergeam drept înainte . Aveam ghiozdanul greu în spate , fapt care mă făcea să merg mai greu .
-Hei , Chad ! îmi ieşi în cale un prieten de-al meu.
În acel moment revenisem din nou la realitate .
-Da , bună ! îi răspund eu mai întârziat .
-Ce s-a întâmplat ! întrebă el apucându-mă de mână şi oprindu-mă din mers .
-Pe dracu s-a întâmplat ! Lasă-mă , n-am chef de tine .
Am plecat în faţă fără să-l mai aştept .
Priveam drept înainte şi mergeam încet . Eram în faţa şcolii deja , dar nu am vrut să întru în şcoală . Am rămas afară prima oră , am fumat o ţigară . Am savurat-o cu multă poftă . După ce s-a terminat prima oră , toţi colegii au venit în jurul meu şi au început să îmi pună tot felul de întrebări pe care nu le înţeleg . Eram extrem de nervos . Asta îmi mai lipsea .
-Lăsaţi-mă în morţii voştri ! N-am chef de voi ! am zis eu ridicându-mă de pe bancă .
Nu am mai rămas nici la şcoală . M-am dus la casa de vacanţă . Am vrut să stau singur o vreme şi să-mi revin .
Când am ajuns în faţa casei , am deschis repede uşa , iar apoi mi-am aruncat ghiozdanul şi m-am întins în pat . Am încercat să adorm , dar n-am putut .
Dacă inchdeam vreun ochi , îmi apăreau tot felul de imagini perverse în minte . Aş vrea să uit ce am visat în seara aceea , dar nu pot . Este ceva ce nu pot uita niciodată .
M-am dus în bucătărie să îmi fac popcorn . Nu îmi era foame , dar mă facea să mă liniştesc .
Lumea mă suna încontinuu , inclusiv mama . Nu ştiam dacă să-i răspund sau nu . Mi-am pus telefonul pe vibraţii şi l-am lăsat în bucătărie .
Am mers în sufragerie,deja savurând popcornul abia luat de la cuptorul cu microunde . În timp ce incercam să mă liniştesc , am văzut poza mamei lângă canapea , pe o noptieră . Eram şi eu în ea , mic , inocent şi fără vlagă .Îngândurat , am început să constat : Dacă visul era un rezultat a ceva ce simţeam dar nu voiam să recunosc ? Nici nu îmi doream să mă gândesc la asta , voiam doar să uit şi atât . Tot căutam planuri pentru a calma totul din mine .
Popcornul era pe terminate , iar eu nu mă calmasem deloc . Nu mi s-a mai întâmplat asta vreodată .
M-am dus în camera mea , mare , luxoasă şi liniştitoare . M-am întins în pat , am luat laptopul şi am început să mă uit la ceva ce iubesc eu foarte mult , filme porno !
Mă uitam cu plăcere la ceea ce făceau ei , dar tot cu gândul la vis eram . În momentul de faţă , nu mai rezistam . Câteodată simt nevoia să trăiesc singur în pustietate .
Deodată aud uşa de la dormitorul meu scârţăind .
- Mamă ?!
CITEȘTI
Mama , prima mea experienţă .
Romance❝Toată lumea îi spune mamei sale "Te iubesc " în sensul de iubire parentală . Eu unul îi zic asta mamei în sensul de iubită .❞