Capitolul 6.

2.4K 18 5
                                    

Nu era de ajuns că am o viaţă de tot căcatul.Veştile groaznice vin una după alta.

Este un sentiment straniu,bizar,deloc la locul lui.Este ceva ce nu am mai simţit. Uneori simt nevoia să mor,să numai exist.

Sunt doar un adolescent obişnuit,cred.De fapt nu sunt.Sunt unul care e pe jumătate diavol şi a făcut dragoste cu mama lui şi cu o asistentă medicală.De fapt sunt cel mai ciudat adolescent din Holmes Chapel.Nu,din toata Marea Britanie.Nu!Din tot universul!Nmeni nu cred că are o poveste atât de terifiantă ca a mea.Unii poate mă cred acum un obsedat sexual sau lucruri de genul ăsta dar nu este aşa.Sunt un om,un simplu om cu o viaţă ciudată.

Tata m-a speriat la aflarea veştii despre faptul că sunt o creatură supranaturală.Ei bine,la ce apucături am avut perioada asta,mă aşteptam să fiu un diavol.

- Îmi spui şi mie mai repede până nu îmbătrânesc pe cine alegi?Nu stau după fundul tău de tânăr! începu tata.

- Tată,în primul rând nu ştiu cum mai ai dreptul să-mi vorbeşti ca şi cum totul ar fi o glumă,şi in al doilea,alegerea e grea.Pentru mama am două iubiri: parentală şi interzisă.Pentru Jeny,numai o iubire obişnuită,dar de nedescris.Una foarte puternica si importanta pentru mine..

- Deci o alegi pe mă-ta,nu?Pe femeia care te-a născut şi care poate va ma face un copil cu tine..Femeia pe care eu am iubit-o.... adăugă tata.

- Nu am spus nimic.Toată lumea va turna vorbe rele dacă voi fi soţul propriei mame.Cu Jeny aş fi un soţ absolut normal,numai că jumătate diavol.Doar ca si un soţ fericit.

Am început să frec uşor piciorul de podea şi să privesc în jos,neştiind ce să fac.Tata m-a pus la grea încercare.

Tata începu să îmi mângâie părul.Asta mă excita puţin,deşi venea din partea unui bărbat.

- Deci..hotărăşte-te odată....

- Că de nu?

- Că de nu,vei muri împreună cu ele.

- Adică?

- Pe oricine vei alege,voi omorî!

Tata m-a lăsat cu gura căscată.Cum să-şi omoare soţia plus o femeie pe care nici măcar nu o cunoaste?Fuck it,am o viaţă nasoală.

Am fugit spre mama care se pregătea să plece.Îşi luă genta pe umăr.I-am spus că o iubesc iar aceasta mă sărută.Plecă lăsându-mă singur cu un diavol ân casă.Sărutul acela presimţeam că va fi ultimul.

Am luat cuţitul de pe masă şi mă pregăteam să îmi tai venele.Corpul îmi tremura la maximum şi parcă simţeam cum toată viaţa mi se scurgea la picioarele mele.

Se topea ca şi gheaţa în martie..

-Opreşte-te!tata mă apucă de mâna şi mă luase în braţe.

-De ce este totul aşa?

-Fiule,vreau să fii tare,să nu te dai bătut aşa uşor.Îţi voi acorda cât timp este nevoie.Dar,în ziua când tu vei împlini 18 ani,trebuie să dai răspunsul decisiv.Acel va hotărî viaţa lor sau a ta.

-Te iubesc,tată.

-Şi eu ,fiule.Şi eu..

_____________________________________________

In sfarsit mi-am facut timp sa scriu..Sper ca acest capitol o sa va placa,chiar daca este un mic rahta inmuiat in cafea..Lenea ...Oricum,in curand urmeaza capitolele mai lungi care cred ca va vor placea.

Puuuuuupici si astept critici si aprecieri.

Mama , prima mea experienţă  .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum