ANDREW
Tanrım neler diyordum ben "karşında beni bulursun mu?" ha bide "velet" cidden bi sorun vardı ben farkına varmadan ağzımdan fırlıyordu kelimeler ah ahh ne yapacağım ben hiç bir fikrim yok ve ashly le aramı düzeltmek istiyorum o çok hoş bir kız bence aa ne diyorum ben ya iyice kafam karıştı uuuuuf..
Ashly
Ne dedi o velet mi? Cidden böyle mi düşünüyordu benim hakkımda sinirlendiğimde ağlama huyumdan nefret ediyordum ağlamamak için çoğunlukla tırnaklarımı avucumum içine veya parmaklarıma batırırdım o yüzden şu anda parmaklarımın kanadığını düşünüyordum ben ne yapmıştım ki ona sadece kendimi koruyodum ben keşke ona bunun bedelini ödedetebilsem
bi dakika ben kraliçeyim elementlerin kraliçesi
İste o an içimde elementleri hissettim o müthiş duyguyu sanki tüm elementler bana itaat ediyordu bir emrimi bekliyordu sadece bir emir
Yine oldu yine değiştim ve bu sefer daha farkliydi kabullenmiştim, kraliçe olduğumu kabullenmiştim ve karşımdakine az da olsa ders verebilirim dimi neden olmasin..
"Ne demistin sen Velet he süper peki sen kime velet dediginin farkinda misin?"" ev evet s sana d dedim"
" ne oldu kekelemeye başladin yoksa korktun mu kötü çocuk he"
" n ne k korkcam b be"
" görücez kötü çocuk görücez"
Azıcık sadece azıcık korkutmak istiyorum ve bu yüzden kontrol edebileceğim şeyleri yapmalıyım kendimi kaybetip ona zarar verirsem sonum kötü olur yani kim ister ki kraliçenin halkına zarar vermesini bu yüzden dikkatli olmalıyım acaba beyimiz hangi elementi kullanıyordu"Bakalım hangi elementi kullanıyorsun...mmm...Su mu?"
Kocaman bi su topu yaptım ve ona doğru gönderdim amacım hemen önünde durdurmak ve tepkisini öğrenmek ti öylede yaptım hemen onunde durdurdum ama o hic tepki vermedi"Yapabileceğin sadece bu mu majesteleri..."
Neden tepki vermedi ki belkide suyu kullanıyordu o yüzden tepki vermedi birde toprak elementini deneyelim
Bastığı yerdeki toprağı yukarıya doğru kaldırmaya başladım ama o hala tepki vermiyordu neler oluyordu böyle hiç birşey anlamadım ben birde hava yı deneyeyim odada küçük bir hortum cıkardım ama yine tepki vermedi ateş birde ateşi deneyeyim bastığı yerin etrafına ateşten küçük bir duvar ördüm sadece yüzü gözüküyordu ve hala tepki vermiyordu çok zorlanmıştım ama son bir kez bütün hepsini aynı anda kullanmayı denedim bu da etrafında mavi bir hortum oluşmasını sağladı ve en sonunda yüzünde bir tepki belirmişti ama bu korku falan değildi bu endişeydi nedenini merak etmiştim ve sonra gözlerim karardı ve o an endişenin sebebini anlamıştım...Kendimi fazla zorlamış bunun sonucunda da bayılmıştım ve andrew de benim için endişelenmişti bu biraz hoşuma gitti aslında ve bu arada bella nerdeydi böyle bu kız nereye kaybolup duruyordu böyle...
Bella:
Müdürün odasındaydım ashly geldiğinden beri müdürle bir konu hakkında ne yapacağımızı düşünüyorduk bu sırada bir ögrenci geldi ve müdüre bir şeyler söyledi müdür beyin yüzü bir anda düştü ne olduğunu çok merak etmiştim"Ashly Bayılmış..."
Nasıl... hemen revire gittik ve andrew de ordaydı yoksa her seyi soyledi mi? Bu yüzden mi bayıldı ashly eğer öyleyse bu çok kötü oldu bizim için.."Söyledin mi ?"
"Neyi?"
"Ona söyledin mi?"
"Hayır ona söylemedim ve kendini zorladığı için bayıldı..."
"Bella andrew bana ne söylemedi....."
İşte şimdi bittik....
Geç geldigi için üzgünüm ama sınavlarım ve beni çok sıkan bir ailem var bu yüzden yazamıyorum ama bu bölümden sonra düzenli bir şekilde bölüm yayınlıcam ...
Görüşürüzzz.(*^▽^*)..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMETLERİN KRALİÇESİ
Разное16 yaş doğum günümde başladı her şey ben sadece bir hayal olduğunu düşünmüştüm ama değildi gayette gercek ve acı vericiydi sanırım alışmam lazımdı sonuçta ben elementletin kraliçesiydim...