Egy szép fekete kocsi hajt a kis kerti kapum elé. Ahogy az ablakból látom biztos drága kocsi lehet. A tulaj szépen, komótosan kiszál a kocsiból, hát igen hogy is mondjam...szépen vasalt mindenbizonnyal szintén drága öltöny, gondosan belőtt frizura. Ahogy így elnézem ismerős ez az arc , nagyon hasonlít az apjára... A szeme ,a haja ,az arc formája ,a szeme , nem nem is hasonlít, ó nem ő kiköpött apja.
Ahogy ezt levezettem magamban már az ajtóm előtt állt és a csengőt szugerálta ami már vagy 20 éve tönkre ment, ennek köszönhetően már csak a kábelek lógnak ki a ház falából. Gondoltam egyet és kinyitottam az ajtót, mielőtt a fiút megrázza az áram.
-William, nem gondoltam volna,hogy valaha is látni foglak élőben. -mondtam neki majd elmosolyodom
-Akkor jó helyen járok. Maga Lily Merryn. -mondta ,olyan lelkesedéssel mintha a sosem látott anyját találta volna meg. -Szóval az apám küldött magának rólam egy képet?
-Igen-feleltem-az elsőt pár hónappal a születésed után , a másodikat ,ha jól emlékszem , az 5. születésnapodon kaptam, de inkább gyere be és bent folytassuk ezt a beszèlgetést.-azzal beinvitáltam, és leültettem a kanapéra.-Szóval miben lehetek segítségedre?
-Az apámról lenne szó , van egy pár év az életében amiről senki nem tud semmit ,és ő is csak furcsa történeteket mesél Hollow városáról.De magáról... - majd elhallgat és várja a reakciómat.
-De rólam nem mondott semmit - csak bólint egyet . William-en látszik ,hogy más reakcióra ,talàn hisztirohamra számîtott azért , mert rólam senki nem beszélt.- Igen ,gondoltam. Jól van ez így ,ez nekem így jobb. De William , hogy találtál rám ha az apád nem beszélt rólam?
Igyekeztem a lehető legkevesebb nyelvi hibával írni , remélem sikerült. Remélem tettszett az első rész és várom a véleményeket.
YOU ARE READING
Lily története
FantasyÉletem első nagyobb terjedelmű irománya remélem tetszik majd, várom a véleményeteket :) Egy kis város , egy történet ,egy kiváncsi fiú és egy lány -Lily Története JÓ OLVASÁST!!