03

16 1 2
                                    

Egy darabig csendben sétálgattunk egymás mellett majd amikor a tó mellett álló fűzfához érünk mesélni kezdek.
- Ez itt a halottak fája ,egyébként egy sima fűzfa ,de mivel a város fennállása óta rengeteg haláleset történt a fa körül, például önygyilkosság,gyilkosság satöbbi ezért ráagassztották ezt a nevet és valjuk be hogy talàló elnevezés.
Ránézek William-re akin látszik ,hogy egy enyhe halálfélelme van.
    -  Igen, -mosolygok rá valamihasonló rekcióra számítottam.             
- Tudod a város nagyából 150-200 éves ezért ,mindenki azt hiszi ,hogy ezek a gyilkosságok csak kitalálciók,de akik itt élnek azok tudjàk,hogy minden évben, általában a város ünnepen ,több száz embert talàlunk a fa körül akiket el kell ásnunk ,de a legfurcsább mégis az ,hogy ezeket az embereket nem igazán keresik. Aki mégis keresi az esetleges hozzátartozóját,az is megnyugszik azzal,hogy itt halt meg és kész . Nem kérdezik a miérteket.
Ahogy mègegyszer ránéztem Will-re ..hát szegényke hófehér arccal bámulta a fűzfán lévő táblát.
- Ez mi? -kérdezte.
- Ohh.. Ezek a halottak nevei nagyából az utóbbi 100 évből.
- Ez a név miért ennyire koszos? -
Èppen nyúlt volna, a névhez hogy letörölje róla a port , de én rákiálltottam
- Nee..azt a nevet hagyd úgy ahogy van . Majd rájössz kinek a neve van ott ,de ha nem akkor sem történik semmi baj, csak neked lesz jobb.Kérlek... Inkább menjünk tovább.

Igyekeztem hosszabat írni az előzőknél.. Hát nembiztos ,hogy sikerült :) De ettől függetlenül remélem tetszett a 3.rész . :)

Lily történeteWhere stories live. Discover now