1890 - 5 éve a városban
Kedves Miss Merryn!
Köszöntjük önt és kedves lányát, Lily-t kis városunkban immár 5. éve . Mivel már oly rég itt élnek, ezzel a levélel szeretnénk önöket meghívni a város régi állandó, hűséges , megbízható lakosoknak megrendezett ,
' Halottak báljára' ahol kisvárosunk hivatalos tagjaivá válnak , mindörökké.Tiszetelettel;
OTTO WARN
polgármester70 évvel később
Kedves naplóm!
Ez mostmár hivatalos 22 éves vagyok!!!
Bár elég sokáig tartott.. De jobb ,hogy csak pár évente van szülinapom ,mert különben már 82 éves lennék ...
Azt mondják ezaz a bizonyos kor amitől már tényleg nehezen fog rajtam meglátszani az öregedés...Hát, majd meglátjuk. Mondjuk az elmúlt 70 évben tényleg csak annyit öregedtem,hogy az anno 12 éves lányból 22 lett.
Mára azthiszem ennyi voltam ,kedves jövőbeli aki elovassa a naplóm..
Majd holnap......Éppen befejztem a gondolat menetemet amikor egy szép fekete kocsi hajt a kis kerti kapum elé. Éppen az ablakból látom ahogy ,az autó tulaja komótosan kiszál a kocsiból, látszik szegényen ,hogy fogalma sincs róla merre lehet. Ez végül is èrthető mert este 10-kor már alig látni valamit , annak ellenére ,hogy nyár van.
-Csing-csing- szólalt meg a csengő- Jó Estét van itt valaki ?-Jóestét! Miben segíthetek? -mondtam kicsit megszeppenve
-Az autóm lerobbant és csak szállás kéne reggelig míg hívok egy szerelőt. Valahogy...
-Lily, ki az -kérdezte anyukàm a konyhából - és mit akar?
-Csak egy úr akinek lerobbant az autója és szállás kéne neki
-De hogyha gondot okozok akkor inkább...-szegénynek nem volt ideje végig mondani mert anyukám az ajtóhoz lépett és gyakorlatilag behúzta a házba.
Remélem tetszik !! 😘
Várom a véleményeteket !! 😃
YOU ARE READING
Lily története
FantasyÉletem első nagyobb terjedelmű irománya remélem tetszik majd, várom a véleményeteket :) Egy kis város , egy történet ,egy kiváncsi fiú és egy lány -Lily Története JÓ OLVASÁST!!