~İLK BAKIŞ~

19 2 1
                                    

Okulun ilk günleriydi. Sınıfta tek başıma oturmuş arkadaşlarımı bekliyordum.Yalnızdım herkes bana bakıyordu diğer insanlara göre biraz daha fazla beyaz tenliydim ve tenim pürüzsüzdü.
Tam sınıftan çıkmaya karar verdim ki zil sesi ile beraber geri oturdum. Evet tekrar ve uzun bir tatil sonrası okul yeniden başlıyordu. Gelmeye bailamışlardı birkaç arkadaşım
Onca kişi arasında sadece bir jaç tane arkadaşım vardı. Ama bu durumdan huysuzlanmıyordum çünki onlar bana yetiyordu. Herkes tamamlandığında bayan Elişa sınıfa girdi. Her zaman ki gibi üzerinde yine aynı ceket ve aynı pantolon vardı , ve her zaman ki gi aynı bitkin bakışı yaptı ve yerine oturup selam verdi. Tam konuşmaya başlıyordu ki birden kapı çaldı. Herkes döndü ve kapıya baktı. Kapı açıldı içeri bem beyaz tenli (aynı benim gibi )bir çocuk , yanakları utancından al al olmuş ve tamamı ile pürüzsüz bir cilde sahip, siyah saçlı, mavi gözlü, zayıf orta boylu bir çocuk girdi. Bayan Elişa'da farkındaydı ki bütün gözler onun üzerindeydi. Herkes biriyle konuşmaya başlamıştı. Tabiki konuşulan konuda yeni çocuktu. Sınıfta bir tek benim yanım boştu. Mecburende yanıma oturmak zorundaydı. Çekine utana r halle geçti yanıma oturdu , kendini tanıtması gerektiğini biliyordu ki tam o sırada , bayan Elişa hemen konuşup kendini tanıt dedi. Ayağa kalktı ve başladı konuşmaya; - "hmm şey ben Blaks Syteeyle Alaska doğumluyum ve buraya taşınma sebebimiz babamın bu kasabanın şerifi olması".dedi. Bunları söylerken sesi titriyordu.Belliydi Blaks kendi halinde utangaç bir çocuktu. Bayan Elişa "-merhaba blaks kasabamıza hoşgeldin" dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Acı GerçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin