Watt'in arkadaşı Winn ayrıca terziliktede usta yanmayan özel bir kumaştan ona bir giysi yapıyor.Ayrıca bu giysi güçlerini kullandıktan sonra parlamasını engelliyor."Endostar" maddesi onun güçlerini azaltıyor ve onu zayıflatıyor bunun zıt maddesi "Destar" ise güçlendirdiği için göğsündeki yıldız amblemi Destar maddesinden yapılmış.Bu onu daha çok güçlendiriyor ve endostar maddesinden daha az etkilenmesini sağlıyor.
Watt herzamanki gibi sıkıcı işine gidiyor ve bu sefer patronu nedense ona daha fazla ilgi duyuyor.Bu sefer eskisi gibi siyasi haberler değil Starman hakkında haberler duyuluyor.Ama en önemli başlıksa "Starman Düşmanmı ? Kahraman mı ?" Patronu her zamanki gibi bol kaşarlı tostunu istedi.Başka bir evrenden gelmiş uzaylı, süper güçlü, insan burda patronuna tost getiriyor,akıl almaz birşey değil mi ? Ee tabiki her süper kahraman gibi onunda düşmanları var ve kişiliğini gizli tutması lazım ve zayıf yönlerini.Her süperkahraman kitabındaki gibi güçlü kahraman geliyor ve bir eziği tokatlıyor.Ama bu böyle olmayacak.Dünyaya yeni gelmiş bir süperkahramandan bi bok çuvalını tokatlamasını beklemezsiniz heralde ? Haberlerde bir bankanın soyulduğunu görür ve hemen oraya koşar.Bilin bakalım ne oldu Starman gibi güçlü bi bok çuvalı.Ne yani Starman'in onu tokatlamasını beklemiyosunuz heralde ? Kötü adam Starman'i tokatladı ve Watt anladı ki onun her süperkahraman gibi yardımcısı olması lazım.İlk savaşı kötü geçti ve orda bayıldı.Bilin bakalım ne oldu? Üvey kardeşi PCN'den çıktı PCN diğer gezegenlerden gelen uzaylıları araştırma birliği.Eeee tabi Watt bunu görünce şaşırdı.Kim şaşırmaz ki ? Winn ve John'la birlikte bir evi satın alıp orayı bir süper kahraman sığınağına çevirdiler.Ve Watt onlara onun nasıl güçleri olduğunu anlattı.Ve John onun zayıf yönünü büldu ateş fırlatan birisine ateşle saldıramayız heralde?O yüzden onu bir denize fırlatmasının gerektiğini söyledi böylece 47 dakika güçlerini kullanamıyacak.Film izlerken bir anda telefonu çaldı ,arayan üvey kardeşi Cat'di hemen açtı. Cat ona hemen PCN sığınağına gelmesini söyledi.Ona dövüş eğitimi vereceğini söyledi.Bende yoruldum burdan sonrasını karakterler halletsin.
Watt: Beni eğiticeksin demek.Ama biliyorsun ben normal bir insandan daha güçlüyüm.Bunu yapmak adaletsizlik olur.
Cat: Bende zaten öyle yapmıyacağım.Burası seni güçsüzleştiren endostar maddesi ile kaplı.Ama unutma savaşta kim olursa olsun acımasız olmalısın.
Watt kardeşinden feci şekilde dayak yer.
Watt: Bu kadar acımasız olman normal değil sanki birisi sevgiline sataşmış gibi kardeşini dövüyorsun.
Cat: Ben sana savaşta kim olursa olsun acımasız davran demiştim.Buarada eğer düşmanının sana yaptığı hamleyi ona çevirirsen 1-0 önde olursun.
Watt yavaş yavaş öğrenmeye başlar ve kardeşini yere serer.
Cat: Evet,yavaş yavaş öğreniyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starman - Başlangıç
AcciónBu Kitap Starman Yani Yeni Bir Süper Kahramanı Anlatıyor. Yok Olan Gezegeninden Kardeşiyle Birlikte Kaçıp Dünyaya Gelmesiyle Başlar.Ancak Kendi Gezegeninde ve Dünyadan Gelen Düşmanları Onun Peşinde Olucak ancak Onunda Arkadaşları ona Yardım Edicek !