-Kilka miesięcy temu przeprowadziłam się do tego miasta. Darkwood- niby zwyczajne miasto, nic ciekawego się tu nie działo aż do dzisiaj...
- Dye...Mów dalej-powiedziała pani Warren*.
- Wstałam wcześnie rano, jeszcze przed czwartą. Obudził mnie dźwięk tłuczonego szkła. Podniosłam się z łóżka i delikatnie, kładąc stopy na starym parkiecie, podeszłam do drzwi. Korytarz wyglądał zwyczajnie. Udałam się piętro niżej- do kuchni. Zaświeciłam światło po czym ujrzałam na podłodze rozbitą filiżankę. Sprzątając ostre kawałki dawnej filiżanki spostrzegłam, iż zegar stoi w miejscu. Wydawało mi się, że słyszę kroki ze schodów. Próbując dostrzec to co zmierzało ku mnie, zagapiłam się, a ostre krawędzie szkła wbijały się moje stopy. Na początku nic nie poczułam. Udałam się z powrotem do sypialni zostawiając na panelach ślady krwi. Rano, gdy ponownie się obudziłam, wystraszona widokiem krwi, zeskoczyłam z łóżka jak oparzona. Noga wtedy mnie zabolała. Usiadłam na pościeli i nieco uspokojona polałam ranę wodą. Wytarłam krew po czym zeszłam na dół wysprzątać resztę mazi. Po krótkim czasie usłyszałam dzwonek mojego telefonu, który był w moim pokoju. Nie zwlekając, pobiegłam na górę. Gdy otworzyłam drzwi ogarnął mnie niepokój. Na podłodze widniały świeże plamy krwi- byłam pewna, że je ścierałam. Żeby tego było mało! Po południu zrobiłam się okropnie głodna. Zerkając na lodówkę coś mi nie pasowało. Centralnie w środku widniała czerwona kartka, na której pisało "SCHODY". Spojrzałam za siebie. Po schodach spływała czerwona substancja, O MÓJ BOŻE to krew! (pomyślałam). Krople, przy moich nogach ułożyły moje imię- Dye- następnie przekształciły się w DIE (śmierć).
- Co było dalej?- zapytał pan Warren*.
- Nic. Zadzwoniłam do państwa- odparłam z nadzieją w głosie.
- Przyjedziemy jutro z ekipą- odparło małżeństwo- Gdyby coś się działo, niech pani zadzwoni.*Państwo Warren'owie to sławni demonolodzy (zajmujący się zjawiskami nadprzyrodzonymi)
CZYTASZ
Koszmar [ZAWIESZONE]
HorrorNie będę zdradzać fabuły... Powiem tylko tyle, że w opowiadaniu będzie chodzić GŁÓWNIE o paranormalne zjawiska występujące w domu pewnej bohaterki. Od razu mówię, że to moja pierwsza historia... :) [Aktualizacja* to moja 2 historia* tyle że tą his...