Baiklah,murid2 cikgu nk bagi tahu pada form 5 yg minggu ni kita akan adakan progam mentor menti bersama guru2 jadi saya akan edarkan surat dan awk boleh tengok siape mentor awk pada papan kenyataan kelas. Faham?Faham ...
Jelas guru besar yg bercakap panjang lebar. Jelas kelihatan riak wajah Amalia yg meyangka dia akan dimentorkan dengan cikgu Norizam. Tetapi...
Waktu Rehat
Amalia terkejut apabila mendapati yg dia berpasangan dengn cikgu baru. CIKGU MATH, CIKGU RAHIM. OMG!!!!
Wei,untunglah kau dapat cikgu Rahim mesti cikgu Norizam cemburu....
Kata Aishah sambil berpukul manja ngan Amalia...
Ialah siape x kenal cikgu Rahim 100kali ganda lebih hensem dari cikgu Norizam. Cikgu Rahim lalu je semua orang tegur, terkejar2 pun ade ngan baju formalnya. Dalam hati aq pun ade tanye x panas ke cikgu ni.haiiiih...Ape kau ni pukul2 sakitlah...
Lahh.. Baru pukul sikit dh nangis rindu cikgu eh?
Otakmu aq nk rindu dia..
Habis tu..? Ooohhh, baru tahu kau x dapat berpasangan ngan si cikgu Norizam eh...?
Aq cuma berlalu pergi meninggalkan Aishah dibelakang.
Oooiiii..... Nk jumpa cikgu Norizam koo...
Aq langsung x hadap belakang. Aishah pun mula nk kejar aq...
Waktu Rehat
Aq tersangatlah pelik bila cikgu Norizam suruh Aishah pulak yg letak buku latihan. Korang pelik aq pun pelik ?_?
Cikgu x nk saya tolong apa2 ke?
X pelah cikgu boleh angkat sendiri.
Aaiii.... Hari tu bukan main beria pujuk orang hari ni....ni yg aq bengang ni.
Masa Aishah dh letak buku latihan. Kitorang bergegas ke kantin. Masa tu lah si mentor Amalia ni datang...dia sapa kitorang masa kt laluan angin
Amalia... Hai cantik jugak awk ni eh...
Eh cikgu ni memerli orang pun agak la..
Awk tengok muka saya ni macam perli awk ke..?
Entah cikgu perli diorang kot...?
Aq sangat bangga masa tu sebab x pernah dalam sejarah sekolah ni murid perli balik cikgu.Hehehehehe....
What ever. By the way, saya cuma nk cakp malam ni kalau awk free awk boleh datang rumah saya.
Rumah cikgu ???
Ya,rumah saya...
X pelah sebab malam ni saye ade tusyein. ^-^
Nk cakap ya.. Memang xla jawab ye rumah bujang kot.
-----------------------------
Cikgu Norizam cuma memerhatikan dari tepi dinding. Fuuuyyyooohhh....macam inspektor saja. Tapi cikgu Rahim berjalan ke arah cikgu Norizam. Cikgu Norizam ape lagi ekori dia dari belakangla...Tapi ade sesuatu yg author nk bagi tahu. Sebenarnya, diorang ni sedang menuju ke arah tandas a.k.a. tempat persembungiyan diorang.
Masa dalam tandas
Wei Norizam tu ke budak mentah yg kau suka..? Eeeeemmm...langsung x setaraf ngan aq.
Sombongkan dia ni....
Kau cakap baik sikit eh. Dia ade buat perjanjian nagan aq.
Wei, relakslah... aq gurau je.
Kata cikgu Rahim sambil menepuk bahu cikgu Norizam dan berlalu keluar
AKAN BERSAMBUNG....
YOU ARE READING
♡Alahai Cikgu♡
RomanceSwwwweeeetttnye cikguuuuu Ni bukan citre pasal stalker Or orang kahwin paksa tapi Kerana kerelaan Kisah cinta dua orang yang ... Bagai cincin dengan permata You cincin,I permata Alah cikgu nk jadi permata