Masal ile Anıl Meselesi

25 0 0
                                    

  Bir sabah günü üniversite öğrencileri okula doğru yol aldılar.Her zamanki gibi bütün gençler okulun kantininde kavga içerisinde idi.
  
   Masal okula gelir gelmez hemen koşa koşa arkasından Açelya içeri girer.Açelya"Ohhh nihayet gelebildin.Yarına falan gelirsin sanıyordum.Hadi sınıfa çıkalım.Hoca birazdan gelir."Masal"Ayyy,öff kızım tavır yapıp durma yaa."Arkadan Anıl gelir"Sevgilim,öğle yemeğine çıkalım çıkışta uyar mı?"Masal"Ben senden ayrılmaya karar verdim."Anıl bir anda sinirlenir ve ani çıkışlar yapar"Ahh sen kendini ne sandın yaaa.Neyse ben senden intikamımı büyük bir şekilde alırım."Masal"Hımmm demek öyle al bakalım."Anıl"Tamam alayım."Anıl bir anda Masal'ın dudaklarını öper.Masal hızlıca dudaklarını çeker.Masal"Sen ne saçmalıyorsun yaa salak mısın sen?
Seninle uğraşamam hoca geldi zaten."
    Ders biter ve Masal Açelya ile dışarı çıkar.Masal ve Açelya bir cafede yemek yemeye giderler ve yanlarına Doğukan,Özgür ve Defne'yi çağırırlar.Yemeklerini yedikten sonra sohbet etmeye başlarlar.Defne"Kızım okulda sen ve Anıl konuşuluyorsunuz.Eee ne yapacaksın?Ve ayrıca Anıl seni dudaklarından öpmüş.Büyük Haber..."Masal"Hımmm o mesele Anıl meselesi kapandı.Konuşmayalım bence.Artık o benim için salağın önde gideni yaa."Özgür"Bitirdiğine sevindim ama senin adına."Doğukan"Baştan olmazdı zaten adam salağın önde gideni.Ama sizi barıştırmaya çalışanlar var.Onun için Dikkat Et.Masal"Kim onlar yaa."Doğukan"Duygu,Emre,Barış ve Zehra gibi kişiler."
Masal"Merak etme kanmam ben onların saçmalıklarına salaklar."Özgür"İyi tamam sohbetiniz bittiyse kalkalım biraz gezelim."Masal"İşim var halletmem gereken."Açelya"Aynen yaa.Anıl, Masal işleri..."Masal"Sana şimdi bir çakarım uçarsın Açelya."Açelya"Şakaya da gelmiyorsunuz."Masal"İyi hadi tamam ben çıktım."
 
    Masal hemen çıkar.Arkasından koşarak Açelya gelir.
Masal"Ayyyy"Açelya"Korktun mu?Şirin şey."Masal"Ayy,iyi tamam korktum."Açelya"Ben gidiyorum."Açelya gider ve Masal da eve gelir.Masal Büşra'yı arar.Büşra"Evet Masalcığım,neden aramıştın."
Masal"Ahhh canım seni çok özledim de ondan olabilir."
Büşra"Ahh,çok mu özlesin sen beni?"Masal"Ayyy öfff ben de sana çok meraklı değilim.Uzatma da teklifimi söyleyebileyim."Büşra"Evet,dinliyorum.Masal"Şimdi sen Anıl'a yaklaşacaksın.Bunu yapabilirsin.En zor bölümü ise onu benden uzaklaştırmak.Bunun sonucunda sana 1000 TL vereceğim.İyi mi?"Büşra"Ben bu kadar şey yapıcam ve 1000 TL alıcam.Şaka mısın sen?"Masal"O zaman 5 katına çıkarıyorum.Ek olarak 500 TL vereceğim.Başka da vermem."Büşra"İyi,tamam yeter.Ne zaman başlayalım."Masal"Sana bu kadar para veriyorum.Onun için bugün başla.Mesela kahve içmeye falan bir kafeye götür."

   Büşra,Anıl'ı arar.Anıl"Ne oldu Büşra niye aradın."Büşra"Bugün kötüymüşsün.Onun için seni kahveye davet etmek istedim."Anıl"Peki,nerede buluşuyoruz."Büşra"Ben sana konumu atarım bi ara şu an işim var."Anıl"İyi."Büşra Masal'ı arar.Büşra "Tamam iş tamamlandı."Masal"Bu süper bir haber.2500TL'yi alacaksın."
     Büşra ve Anıl bir süre sonra birbirlerine yakınlaşır.Anıl Büşra'ya bir şey itiraf eder."Büşra sana aşık oldum."Büşra"Karşılıklı duyguları hissediyoruz.Ne tesadüf."Anıl"Onun için benimle EVLENİR MİSİN?"Büşra"Ben hemen lavaboya kadar gidiyorum."
Büşra hemen Masal'ı arar.Masal"Hadi anlat ne oldu? Senden hoşlandığını söyledi mi?"Büşra"Fazlası bana evlenme teklifi etti."Masal"Ooo iyimiş.Hemen kabul et."
Büşra "Canım ben senden para filan istemiyorum artık.Ben gerçekten seviyorum Anıl'ı."Masal"Şaka mısın sen?Ben sana şaka yapmıştım sakın kabul etme."Büşra"Görüşürüz canım."Masal"Ahhhh olamaz.Salak bu işi bozarım ben."Büşra lavabodan çıkar ve "Evet Anıl sonsuza dek seninle olacağım."Anıl"Aşkımsın sen benim seni seviyorum."

                                         1 YIL SONRA

     Büşra eve büyük bir sevinçle gelir.Büşra"Aşkımmm"
Ardından Büşra hiç ses duyamayınca odaya çıkar.Odada Masal ile Anıl'ı yataklarında uyuyor şekilde görünce sinirden salona iner ve salondaki camı kırar.Masal duyar ve hemen salona iner.Masal"Bak,kimler gelmiş."
Büşra"Anıl'a ne yaptın böyle."Masal"Sanane."Masal odaya çıkar.Üstünü başını giyer ve evden dışarı çıkar.Anıl uyanır.Anıl"Aahhh ne oldu bana."Büşra odaya çıkar.Büşra"Ohh,ne güzel siz Masal'la rahat rahat sarıla sarıla uyumuşsunuz.İyi miydi uykunuz?"Anıl"Ne uykusu?Ne Masal'ı?Benim üstüm neden böyle yaa."Büşra"Tahmin et bakalım?Ne yaşadıysanız artık.Üstün böyle.Oysa ki ben güzel haberler getirmiştim."Anıl"Olamaz!Akşam."Büşra""İyi halt yemişsiniz.Allah sizin belanızı versin."Anıl"Lütfen affet beni Aşkım."Büşra"1 Ay sonra gidiyorum Amerika'ya.Artık rüyanda görürsün beni."

                                 3 HAFTA SONRA

    Masal 'ın mide bulantıları ve karın ağrıları başlar.Hemen hastahaneye gider.Tahliller filan yaptırır ve hamile olduğu ortaya çıkar.Masal"Ahhh çocuğum kaç haftalık  peki."Doktor"Erken farketmişsiniz.3 haftalık henüz daha çok küçük."Masal"Peki,teşekkürler görüşmek üzere.Bu arada bir daha ki kontrol ne zaman?"Doktor"Bi bakalım.Hımmm.12 Aralık iyi mi? İsterseniz ileri bir tarihede atabiliriz."Masal"Çok iyi süper.Bir daha ki kontrolde görüşmek üzere."Doktor"Görüşmek üzere.Masal hanım."

    Masal Anıl'ın yanına gider ve kapıyı çalar.Büşra"Kim o?"Masal"Benim canım aç kapıyı,hadi."Büşra kapıyı açar ve Masal hemen içeri girer.Masal"Anıl,aşkım."
Büşra"Ne oldu yaaa?"Masal"Sana ne?" Büşra"İyi,Anıl yukarıda."Masal"Anıl'a ihtiyacım yok.Sadece sordum.Size bir haber verecektim."Büşra"Hadi hemen söyle ve def ol."Masal bağırarak"Ben hamileyim.Bil bakalım kimden?Anıldan."Büşra"Anıl şimdi ne bu?Siz şaka mı yapıyorsunuz?"Masal"Hayır,gerçek."Büşra"
Belgesi nerede?"Masal"Al bak,gör canım."Büşra"Evet
Anılcığım bu evden giderken ilk işim seni boşamak olacak.Artık siz Masal'la güzel yıllar geçirirsiniz,bebeğinizle."Masal"İnşallah canım,kapı orada."Büşra"Sana soran yok tatlım.Ben bu kapının yerini iyice öğrendim.Sen merak etme."Büşra gider ve Anıl'a dava açar.Anıl da mecbur olarak boşanmak zorunda kalmıştı çünkü başkasından bir çocuğu vardı.Eğer avukat bunu öğrenseydi suçlu çıkabilirdi.Anıl evine gelir.Anıl"Masal,çabuk buraya gel.Senin yüzünden neler oldu biliyor musun?Dur ben anlatayım.İlk olarak Büşra bana boşanma davası açtı.Sonra da ben ondan boşandım.Neden?Çünkü suçlu düşmeyeyim diye."Masal"Bunları niye bana anlatıyorsun.Bu arada bir hafta sonra doktor ile randevu var gelmek ister misin?"Anıl"Hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam et.Çok iyisin süpersin yaa."Masal"Teşekkürler,
bunu senden duymak güzeldi."Anıl sinir içerisinde yukarıya çıkar.Masal ise kapıdan çıkar ve arkadaşlarıyla buluşmaya gider.Açelya"Kızım,okul sizi konuşuyor.Neler neler diyorlar senin hakkında.Bu paçoz Büşra herkese duyurmuş."Masal"Demek öyle.Ben ona neler yapacağım o daha bir şey bilmiyor.Bu daha başlangıçtı sen sonunu gör."Açelya"Kızım şunu boşver yaa.Karnında Anıl'ın bebeği var.Bunda daha güzel bir şey olabilir mi senin için?"Masal"İyi,sen öyle boş hayaller kur.Ben gidiyorum
sınıfa ilk olarak bi ismimi temizleyeyim.Sonra konuşuruz seninle."Açelya"İyi,sen temizle ben kantine gidiyorum.Hoşçakal."Masal sınıfa çıkar hekes Masal hakkında kötü kötü konuşur.Masal da sınıfa bağırarak duyuru yapar.Masal"Arkadaşlar,Büşra hakkında bilmedikleeiniz var.Büşra Anıl'ı benden almak için beni sıkıştırdı.Bana dedi ki eğer polise şikayet edersen seni öldürürüm,dedi bana."Bu okulda da herkes Masal'ı sevdiği için herkes Masal'a inandı.Defne"Oha kızım bunu daha önce neden söylemedin.Biz seni korurduk."
Masal yalandan ağlamaya başladı.Masal"Arkadaşlar, sizin desteğinize ihtiyacım vardı.Herkese teşekkür ederim."Defne"Kızım biz senin her zaman arkandayız.
Onun için sorun yok."Masal okuldan çıkar ve Anıl'ın evine geçer.Masal üstünü başını değiştirir ve doktora gider.Doktor"Merhaba,Masal Hanım.Bebeğinize alışabildiniz mi?"Masal"Evet,alışabildim."Doktor"Çok güzel o zaman.Hadi ultrosona geçelim bebeğin durumuna bir bakalım."Masal"Tamam,süper o zaman."Masal yatar ve dokror bakar.Doktor"Wawww...
Bebeğin durumu süper.Çok büyümüş maşallah."Masal"Wawww,bu da süper.O zaman bir sonra ki randevu ne zaman?"Doktor"Bir sonraki randevu 10 Ocak olabilir.Masal"Tamam,çok iyi."Masal Anıl'ın evine gider ve bebeğin çok iyi olduğunu söyler.

                                     8 AY SONRA

   Masal'ın sancıları başlar ve hastaneye gider...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaRıŞıK MeSeLeLerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin