Medicine

11.1K 103 0
                                    

Here your request...@Mickookie hope you like it~
.........................................................

"Ni makan ubat,biar cpt sembuh!"kata min joo..

"Tnk ubat ni nk you!You are my everything!So you also my medicine!"kata gd..

"Haishh tngh demam pon nk byun lagi!"kata min joo smbil mencubit peha gd..

"Aishhh!!Nk jugakk....btw chagi sexy lah harini ngiau!"kata gd..smbil memerhati tetek korang yg terdedah sngat terdedah!.

"Chagi pon tngh sngap ni,oppa larat ke??"tnya min joo

"Mestilah!!"jwb gd dngan teruja!

Min joo pon meletakkan bubur di tepi katil..

"I will give your medicine!"kata min joo..

Min joo yg tidak memakai bra itu membuka bajunya dan melantun keluarlah teteknya yg besar!!

Min joo meletak teteknya di muka gd,gd pon mulalah menjilat mencium ape yg patut....

Gd menolak min joo and now gd ontop min joo,dy mencium bibir min joo dngan penuh nafsu! Lidah gd mula menari² di dlm mulut min joo...Gd break kiss.

Min joo mengambil tangan gd untuk meramas teteknya....

"Umhhh umhhhh!"gumam min joo...

Pabila tiba waktunya....min joo mula menunjuk belangnya...min joo menolak gd ketepi and naik ke atas badn gd..min joo menghisap dan menjilat puting gd selepas itu turun ke abs and last target utamanya!!

"Suck it!!"kata gd..

"I will!"jwb min joo dngam seksi.

Dy mula blowjob dick gd..Tangannya ligat bergerak ke atas dan kebawah..dia mengeluarkan air liurnya keatas dick gd...and tangan min joo bergerak semula..

Platt plattt

"Why so quick haa?"

"Now!Let me show you joy of SEX!"

Gd terus memasukkan dicknya tnpa mengukur saiz entrace min joo.

"Arghhh ummm arghhhh!!"

"Wae??Sakit ke?Nk berhenti?"

"No!"

Gd menghayunkan dicknya ke depan dan ke dalam..

"Arghhh..... arghhh!"Gd mendesah kerana entrce min joo menekan dicknya...

Tanpa mengeluarkan dicknya,gd menukar posisi ke posisi doggy..

"Ahhh aghhhh agghhb aghhh!"

And plattt plattt

"Erghh erghhh!"min joo menghembus nafas berat..

"Suck my dick now!"

Diorang menukar posisi ke posisi 69

"Umphhh"min joo menghisap duck gd smbil menahan geli krna entracenya di jikat rakus oleh gd

"Thank you for the medicine."kata gd menyambung menghisap dan menjilat entrace min joo...

"Urmmm."

The end~

Hope you like it~Sorry sebab lambat...Request again nae?

KByun4U(Request OPEN)(Malay)Where stories live. Discover now