4Some (BTS maknae line)

13.4K 134 11
                                    

"Kookie,Tae,Minnie!"

"Mende?"

"Mlm ni jom!"ajak y/n dngan suara yg menggoda.

"Umah kau tkde org ke?"tnya Kookie

"Sebab tkde org lah aku ajak!"

"Ermmm"tiga teruna kcak ITU masih berfikir.

"Alaaaa,bolehlah!I sngap niii!"

"Yelahhhh!Kau pakai seksi² au mlm ni!"kata Minnie

"Of course!"

Mlm~

Ting tong~

"Masuklah"y/n hnya memakai singlet yg hnya menutupi buah dadanya serta pantie.

"Uihhh seksi kau mlm ni...."puji Kookie smbil tngannya sibuk memicit micit bontot y/n.

"Ishhh gatallah you niii!"

"Haa?Gatal?Meh I garukan...."kata taehyung lalu menggaru-garu di vagina korang yg masih tertutup itu...

"Hahaaha"

"Ishhhh,dh lah jomlah mula kote aku dh tegang ni!"kata jimin..

"Ishhh sabarlah!"

"Mana boleh sabar!Makin sabar,makin sakit aku menahan sangap aku ni!"kata jimin..

"Ok ok jom!"

Mereka pon pergi ke bilik y/n.

"Dhhhh!Korang bukak lah baju!"kata y/n.Tiga teruna tu ape lagi?Bukak lerrr...

"Jngan lupa protection,aku tknk mengandung diusia muda.."

Selesai tiga teruna itu membuka habis pakaiannya mereka merangkak ke atas katil..

Jungkook membuka singlet mnkala jimin membuka pantie...

"Kau duduk sini!"jungkook menyuruh y/n duduk di antara kangkangnya..Manakala jungkook membuka luas kangkang y/n

Manakala tae meramas-ramas tetek y/n.

"Ahh ahh emmm"

Jimin ape lagi jungkook sudah memberi ruang,dy pon terus membenamkan mukanya ke pepek y/n..

Menjilat.

Menjolok pepek y/n dngan lidahnya..

Y/n memusingkan kepalanya kebelakang dan jungkook mula mencium bibir y/n untuk mengurangkan rase geli yg diberi oleh jimin and tae....

"Wet giler pepek kau niiii!Kau lancap dulu ke sebelum kitaorg dtg.."

Y/n tidak menjawab,mcm mn nk jwb?Mulut dy dngan mulut jungkook sdg bertaut.

"Ermmm ahhh!!Sedap doh susu kau nii!!Eishhh tetek dah besar tk padan dngan badan!!Geram je aku!Aumm!"tae terus manjilat menggigit menarik puting tetek y/n..

Change position~

Jungkook baring di bawah badan y/n yg sdg ape benda name position tu?Doggy style kan?Manakala Tae sudak bersedia ingin menjolok pepek si y/n....

Jimin pula sudah menjilat² bahagian belakang y/n...

"Urmmm urmmm yummy tetek kauuu!!"kata jungkook...

"Urmmm ahahahhh uhhhh!"y/n mendesah bagai nk gile pabila tae masukkan dicknya yg besar n tegang ke dalam pepeknya yg basah....

"Aghhh it's hurt!!"

"Alah kau ni mcm tk biasa pulak main benda ni mula² sakit nanti sedap lahhh!"tae melajukan pegerakkannya punggulnya...

"Ahhh ahhhh ahhh more faster!!!!"selepas beberapa minit

Sperm tae penuh di dlm condom ituuu...

"Dh,turn aku pulak!"kata jimin..

"Eheh hyung!Kalau buat one by one bila nk abisnya?Ape kata...."jungkook mula smirk

"Kita masukkan dua sekali gus!"cadang jungkook..

"What?No no nooo!!!"tapi sape kesah?Jungkook dan jimin terus memasukkan kote mereka yg besar² belaka tu ke dalam pepek y/n...

"Arghhhhhhhhhhh!!!Appo!!!Urmmm urmmm"

Dia susah hendak memdesah kerana kote tae sudah selamat masuk ke dalam mulutnya...

"Eemmm ermmmm....Tae~Dick kau makin sdplahhh mmmmm"

"I know!"tae terus menekan dicknya ke dlm mulut y/n hampir tercekik budak tu...

Jungkook and jimin berkerja sama melajukan gerakan mereka....

And plat plattt...

Keluarlah sperm mereka memenuhi comdom ituuu.....

"Lancap kote kitaorg!"

dngan keadaan duduk..y/n meletakkan kote jimin,tae and jungkook di antara dua gunung besarnya dan mula menggosok dan menjilat...sekali lagiiii sperm mereka keluar...

"Ahhhh!!!"

"Bestnya!!"

"Dah!!Penat.."

Mereka pon tido dngan nyenyakkk

The end~

Vote yeeee thank youuuuu~

KByun4U(Request OPEN)(Malay)Where stories live. Discover now