Şcoala de ReEducare.

137 6 1
                                    

Trântesc uşa de perete şi îmi arunc violent geanta pe o canapea . M-am dus în bucătarie unde tatăl meu adoptiv stătea cu brațele încrucişate uitându-se exasperat la ceas . Mă opresc în fața lui , luându-mi un pahar cu apă , dar când înaintez spre ieşirea din bucătarie tatăl meu a tuşit asurzitor , în sensul lui de om plictisitor si neinteresant . Mi-am ridicat privirea spre el , puțin plictisită .

-Aâhâm ... nu ai de gând să spui nimic în apărarea ta ? Spune tata serios asupra mea .
-Sall bătrâne ... Nu mă băga în seamă , mă duc în camera mea imediat , ne mai auzim peste 1 an , hai pa ! Spun si beau puțină apă.
-Ce faci în camera ta ?
-Cum adică ce fac în camera mea? Mă duc să mă culc , ce aş putea face ? Spun eu dându-mi ochii peste cap .
-Ziceam şi eu , doar nu cumva stai pe site-uri porno sau faci videochat , nu ?
-M-ai prins! Spun sarcastică . Mă duc să fac streptes , ce omul nu are voie să se dezgolească şi să se admire în oglindă , făcându-şi poze nud ?
-Dar îți place să tragi pe nas , hă ? Să ți-o tragi cu toți golanii , nu ?
-Ai băut ceva ? Du-te la un consult că o dai în imaginațiile tale paranoice . Spun si dau să plec , când tata mă opreşte .
-Şi cu astea ce-s ? Spune si scoate pliculețe albastre goale .
-Prezervative .
-Eu cred că e heroină .
-Tu crezi greşit . Ce zici să îmi dai pace că nu am chef de panaramă acum , bătrâne !
-De când te droghezi ?
-De când m-o fătat mama !
-Vorbesc foarte serios , Samantha!
-Şi eu am răspuns . Ce crezi că sunt mai surdă decât tine ? E bine să crezi , dar vei rămâne cu crezutul !
-Mi-a ajuns ! Asta a fost picătura care a umplut paharul . O să iau măsuri stricte , fumezi , te droghezi , bei , nu mă mai asculți , ai un comportament demn de o golancă şi nu îți mai înghit toate mofturile şi toate prostiile ! Ce ar spune părinții tăi ?
-Nu ştii nimic de ei , aşa că ține-ți pliscul , moşule ! Spun nervoasă .
-Gata ! Fă-ți bagajele , mergi într-o excursie .
-Ce excursie ? Unde firicelele subsolului meu e această "excursie" idioată ?
-La New York . E o şcoală se Corecție printre cele mai bune !
-Ce , cine , unde moşule ? Spun scuipând apa .
-Şcoala de Corecție . E una din cele mai bune . Aşa că odihneşte-te şi fă-ți bagajele !
-Jigodie! Eşti o jigodie ordinară , un rahat de om eşti . Te urăsc , eşti josnic ! Țip spre el , apoi intru in cameră şi trantesc uşa .
Nu pot să cred ce mi-a făcut jegosul ! Îl urăsc ! Mi-am împachetat toate hainele , mi-am pus țigări , câteva sticle de wisky şi câteva pliculețe de droguri . M-am pus în pat cu telefonul in mână şi fără să îmi dau seama am adormit .

***

Ceasul sună ca descreieratul . M-am ridicat în fund şi am oprit alarma . M-am dat jos şi m-am dus în baie să fac un duş . Am intrat in cadă , lăsând apa să se prelingă pe pielea mea albă ca varul . M-am înfăsurat într-un prosop , mi-am luat o țigară şi m-am dus pe balcon , privind oraşul . New Jersey e un oraş frumos , fără certuri , înjurături sau altele. În cartierul meu nu era violență , nici nu se vorbea pornografic sau altele , doar că lumea asta parcă e drogată cu supozitoare în fund.
Imi place orasul , nu e foarte mare , dar e foarte civilizat . Mi-am aruncat țigara si m-am dus la dulap luându-mi un tricou alb simplu , o perche de pantaloni negri mulați şi o pereche de adidaşi . Mi-am luat jacketa şi am aterizat în forță spre bucătarie .
Mi-am luat un pahar de suc şi am ieşit pe uşă . În fața casei mă aştepta un autobuz . Am intrat în acest idiot de autobuz , ducandu-mă la acea idioată de şcoală , în acel idiot de oraş .
M-am aşezat si mi-am pus căştile în urechi . În autobuz erau fel de fel de maimuțe în călduri , care beau , care scuipau semințe , care injurau etc .
Am oprit în apropierea şcolii , unde a urcat un baiat bine facut , a venit pe scaunul din fața mea , iar cand m-a văzut , mi-a aruncat o privire plictisită şi s-a asezat pe scaun . S-a pus cu picioarele peste picioarele mele , atunci mi-am deschis gura fără să ezit :
-Nu ți se pare că stai prea lejer ?
-Dacă aş fii între picioarele tale , aş sta şi mai lejer .
-Asta vrei ?
-Asta vreau păpuşă sexy .
-E bine sa vrei , asa ca pastrează-ți fanteziile pentru tine şi nu mă provoca . Spun aruncandu-i o privire plină de dezgust . Apoi a tacut , dar mă mai tachina din priviri .
-Nu te mai holba atat ca ultimul idiot si iesi dracu' din mizerabilul asta de autobuz , ca nu am tot timpul , gorila excitata ce eşti ! Îi spun eu apoi il imping .
-Îți iei c-am multe aere din prima zii , vezi sa nu te dezvirginezi aşa repede puiuț sexy ce esti spune si incepe sa râdă împreuna cu şobolanii care stăteau lânga el
-De asta nu mă pot culca noaptea , uite de asta . Hai taci bă mizerabilule , că ai să pui mâna pe mine , atunci când o să veolezi un baiat . Dacă se întâmplă o să vin cu mare plăcere , iubire . Până atunci , mişcă-te la oparte şi ține-ți mâinile acasă , că nu vrei să rămâi fără mâini din prima zii , nu ? Spun amuzată apoi ies din autobuz .
M-am dus in camera , unde eram întâmpinată de o roşcată frumoasă, care stătea pe pat .
Mi-am pus valiza pe pat si am despachetat cât timp roşcata a venit să mă ajute .
-Nu e nevoie , dar intenția ta pare una favorabilă , ținând cont că aici sunt doar mizerii de oameni.De ce eşti aici ?
-Trafic de droguri , bătaie
-Periculoasă fată . Spun eu apoi amândouă începem să râdem .
-Dar tu? Nu pari chiar aşa de rea.
-Se putea şi mai bine . Sunt aici pentru ca nici pisica lu' tata mică nu ştie . Pff .. mă doare în vârful degețicăi că sunt aici .
-Viata aici nu e asa roz , e una tulburătoare . Unde fetele ajung violate si batute .
-Nu şi în privința mea .
-Nu fii sigura .
-Fac box de performanță şi am fost arestată pentru că am omorât din bătaie un polițist . Toți de aici sunt şoareci , în fata mea . Nu îmi stârneşte interesul nici unul .
-Eşti foarte amuzantă . Eu sunt Ariana , tu ?
-Sam . Încântată . Dăm mâna .
Am mai povestit si ne-am cunoscut mai bine , apoi am pornit spre cantină . Mi-am luat un burger şi o coca cola , apoi m-am aşezat la o masă lânga Ariana.
-Heei toată şatra de țigani . Ea e Sam . Sam ea e Alis , Tom , Kate , Vannesa si rebelul meu de frate Mason .
-Heei spun toți la unisol .
Am terminat de mâncat si mi-am răsturnat resturile cand lânga mine vine acel enervant din autobuz , am incercat să plec , dar a venit in spatele meu .
-Ce face prințesa sexy ?
-Vorbeşte cu un câine excitat .
-Ahh săraca . E atât de sexy , să îi spui .
-Nu prea se dă în vânt după papagali , aşa ca tine ✌
Atunci a venit la mine şi m-a luat în brațe agresiv , dar eu i-am dat un picior in burtă şi am plecat în cameră .

TO BE CONTINUED .....

Şcoala De ReEducareWhere stories live. Discover now