Calum-Ce face prințesa sexy ?
Eu-Vorbeşte cu un câine excitat .
Calum-Ahh săraca . E atât de sexy , să îi spui .
Eu-Nu prea se dă în vânt după papagali , aşa ca tine ✌
Atunci a venit la mine şi m-a luat în brațe agresiv , dar eu i-am dat un picior in burtă şi am plecat în cameră .Am trântit uşa agresiv şi mi-am scos un pachet de țigări.
Am deschis geamul şi m-am rezemat de el.
Am scot bricheta şi o țigară şi am aprins.
Am tras cu putere, inhalând tot fumul, gândindu-mă la toată copilăria mea, cum..nu mi-am cunoscut părinții.. tatăl meu era un traficant de droguri, iar mama.... mama era un avocat, părinții mei erau bogați... atât ştiu din spusele bunicului meu mort de 3 ani.
Tatăl meu vitreg este un om nemernic.
Toată viața mea m-a urât. El era un bun prieten cu tatăl meu, doar că nu mă agreează, deoarece eu am fost o pacoste, dar el nu m-a iubit ca pe un copil sau ca pe un prieten. El m-a suportat pentru că avea o promisiune față de părinții mei.
Câteodată îmi e dor de ei.. şi aş vrea să îi îmbrățişez...
Toate gândurile mele sunt împrăştiate de Arina care intră nervoasă pe uşă.
Se uită la mine urât şi se aşează pe jos.Eu-Wow.. ce a pățit periculoasa Şcolii? S-a întâmplat ceva?
Ariana-M-ai abandonat în cantină. Iar Calum , era nervos.
Eu-Scuze.. doar că prostul ăla se dădea la mine.
Ariana-Ce făcea? Spunea ea uimită.
Eu-Se dădea la mine , deşteptul.
Ariana-Fereşte-te de el. E foarte periculos.
Eu-Nu mă interesează, atâta timp cât nu vorbeşte cu mine, trăieşte mai mult timp:)După ce am discutat şi am spus glume , ne-am hotărât să ne culcăm.
*** Dimineață ***
Ceasul suna ca prostul , am dat un pumn în el şi l-am buşit de pământ.
Mi-am pus plapuma pe față şi am încercat să adorm , când simt vânt rece, iar plapuma mea călduroasă era azvârlită pe jos.
Frumoasa roşcată stătea în capul patului cu plapuma în mână şi zâmbea victorios.
M-am ridicat somnoroasă din pat şi am încercat să nu cad, mă țineam de ce am apucat ca să nu cad.
Intru în duş şi las apa să se prelingă pe corpul meu. Îmi înfăşor un prosop lung pe mine şi ies din baie, Ariana intră şi ea , iar eu încep să mă schimb.
Îmi iau o pereche de pantaloni scurți, albaştri, un maieu până la buric , alb, şi o cămaşă verde, sandalele mele negre şi îmi dau părul pe spate.Ariana iese şi ea din baie, îmbrăcată într-o pereche de pantaloni negri, un tricou alb, o pereche de adidaşi şi şi-a împletit părul.
Ieşim amândouă şi ne strecurăm printre miile de copii.
Mă duc la cantină şi îmi iau un hamburger şi o doză de Sprite.
Mă pun lângă gaşcă şi începem să discutăm.Alis-Băi ați auzit veştile?
Noi-Care veşti?
Alis-Calum s-a împăcat cu Dianne.
Eu-Cine e aia?
Tom-Amm.. ceamai penală curvă de aici.
Mason-Şi tot o dată gagica lui Calum.
Kate-Calum e doar un copil prost. Îl detest pe căldărarul ăla.
Vanessa-Mie nu-mi place decât de Nick.
Ariana-Şi Nick e tot la fel de râzgâiat ca Calum.
Eu-Cine e Nick?
Tom-E prietenul lui Calum cel mai bun. E de treabă.
Eu-Wow. Asta e... uimitor de profund.Mă duc să îmi arunc resturile doar că simt o mână în părul meu.
Mă întorc şi văd o fată cu mult ruj pe buze, ochelari de soare, îmbrăcată într-o fustă mini şi cu un decolteu şi cu geanta pe mână , mesteca gumă în fața mea şi dupa a aruncat poşeta şi ochelarii la masa ei.Dianne-Tu, curvulițo. Am văzut că-ți cam fug ochii după Calumuțul meu, după iubirea mea, eu te-aş sfătuii să stai în banca ta, eu nu sunt cine crezi tu că sunt.
Eu-A, nu eşti? Draga mea eşti patetică. Nu ai tu față de mine. Auzi , dar tu de ce ai venit aici ?
Dianne-Spargerea mai multor magazine.
Eu-A , serios? Fata mea , tu nu ai fața nici să dobori o muscă, aşa că mişcă-te din calea mea, curva Şcolii. Spun şi toată lumea începe să râdă.
Dianne-Eu atât îți zic, dacă vrei să fii cheală mai dă-te tu la Calum al meu.
Eu-Da ce fă, l-ai fătat tu? Spun şi sala râde.
Dianne-Ce-ai zis, maimuțico?
Eu-Ooo. Aduceți un aparat auditiv, avem aici o curvă care numai audeeee! Spun şi lumea fluieră.
Dianne-O să vezi tu de ce sunt în stare!
Încearcă să îmi tragă o palmă, dar îi prind mână şi i-o răsucesc. Îi dau un picior în spate şi aterizează cu fața de o masă.
Eu-Eşti în stare să iei bătaie, foarte frumos, păpușă! Spun şi mă uit la o masă unde era Calum uitându-se la mine cu un zâmbet drăguț.
Îi arunc o privire arogantă şi mă întorc lângă prietenii mei.Tom-Ai fost bestială, Sam.
Alis-Foarte frumos, dragă.
Kate-Cineva trebuia să-i dea o lecție.
Vanessa-Curvă la pământ.
Mason-Bine, Sam.
Ariana-Eşti o încăpățânată.
Eu-Mersi, mersi. Acum mă scuzați, dar am o întâlnire cu somnul.Spun şi plec.
YOU ARE READING
Şcoala De ReEducare
RandomCâteodată oamenii cu un zâmbet ne pot schimba întreaga zii , întreaga concepție şi .... întreaga viață Un mic zâmbet face cât 1000 de vorbe , când e un zâmbet ca al ei sau al lui, te topeşti . Zâmbetul pur si din inimă e cel mai de preț când...