V momente ako niečo spadlo sa otvorili dva jasné smaragdy, ktoré boli plné nedostatočného spánku. Dievčina vyskočila z postele a náhlila sa k hluku, ktorý prichádzal od osobnej kuchyne, kde na stole uvidela stáť malého blonďavého chlapca, ktorý sa rozmrzelo pozeral na džús, ktorý kvapkal po linke na zem.
,,Pomôžem ti?" Spýtala sa ho a jemne sa na neho usmiala, po tom čo sa na zvuk jej hlasu strhol a hodil previnilý až ustráchaný pohľad.
,,Nebudeš po mne kričať?" Spýtal sa jej tenkým bojazlivým hlasom, pričom odmenou mu bol zmätený pohľad.
,,Samozrejme že nie, čo ťa to napadlo maličký." Odvetila mu a pomaly sa k nemu približovala, až došla k linke, z kade dosiahla na poháre a do jedného z nich mu naliala džús, ktorý ostal ešte v krabici.
,,Ďakujem." Odvetil jej, avšak jeho ostražitý pohľad sa nezmiernil. Stále tam bol.
,,Ako sa voláš?" Spýtala sa ho a snažila sa ho rozptýliť, uhládzajúc si sivomodrú rovnošatu.
,,Bryan, ty?" Zaznela jeho odpoveď po miernej odmlke, kedy si vychutnával chuť stekajúceho pomarančového džúsu dole hrdlom.
,,Mary Ann Angela." Odvetila mu s úsmevom, zatiaľ čo vzala handru a začala utierať neporiadok.
,,Máš dlhé meno, ako ťa môžem volať?" Zahudral a opäť sa spokojne napil z pohára. Dotyčná osoba sa na neho usmiala a nezbedne mrkla.
,,Ako len budeš chcieť." Zahlásila a za neustáleho pohybu mu vytiahla misku, do ktorej nasypala cereálie a zaliala ich mliekom. Len čo do nich vložila lyžicu, z jeho brucha sa ozval divný škrekot a ona sa na neho usmiala a položila ju pred neho.
,,Budem ti hovoriť Angel. Zachránila si ma od smädu a teraz aj hladu. Páčiš sa mi." Povedal a spokojne sa pustil do jedla. Netrvalo dlho a spomínaná osoba už mala z vrchu všetko popratané.
,,Kde je ocko?" Spýtal sa smutne a zahľadel sa na ňu svojimi modrými očkami, malý chlapec stojaci vo dverách.
,,Neviem Bryan, ale o chvíľu budem mať upratané a ty pôjdeš so mňou aby som sa mohla prezliecť, dobre? A potom sa vrátime sem a budeme sa hrať a pozerať rozprávky." Odvetila mu dievčina a chlapcovi sa rozžiarili oči ako dve jasné hviezdy na oblohe za tej najjasnejšej noci. Horlivo prikývol a začal jej pomáhať. Len čo zotrela poslednú dlážku utrela si čelo, ktoré sa jej lesklo potom a pozrela sa na malého chlapca, ktorý ju celú dobu pozoroval.
,,Môžeme ísť." Ozvala sa do ticha a Bryan ju nasledoval, pričom ju opatrne chytil za ruku ktorú mu ona opatrne stisla. Len čo sa dostali k výťahu stlačila poschodie na ktorom bývala a počkali kým zastanú, ako náhle sa tak stalo vybrali sa k jej izbe s číslom 401 a vošli dnu. Nebol to prepych, ale bola útulná. Jedna izba, kúpeľňa, wc, balkón to bolo všetko čo k životu potrebovala.
,,Bryan, dám si rýchlu sprchu oblečiem sa a ideme. Zatiaľ ti pustím rozprávky čo ty na to?" Spýtala sa ho a hodila na neho pohľad pričom na tvári mala malý úsmev. Bryan sa na ňu usmial a prikývol. Sadol si na posteľ, pohodlne sa usadil a sledoval Simsala Grimm, ktorý práve dávali v televízií. Mary sa odobrala ku skrini z kade vytiahla spodné prádlo, čierne džínsy, biele tričko a červené sako. V kúpeľni so seba zhodila rovnošatu, vbehla do sprchového kúta a nechala na seba dopadať kvapky vody. Inokedy by si bola sprchu vychutnávala dlho, ale nebola tu sama a práve preto sa ponáhľala ako najrýchlejšie vedela. Vlasy si nechala splývať a voľno schnúť. Otvorila dvere a Bryana našla schúleného na posteli v spánku milovaných. Opatrne k nemu podišla a jemne ním potriasla.
YOU ARE READING
Exclusive room (SK)
RomanceMary Ann Angela Swan. Nicolas a Bryan Carther. Vpadne do jeho života ako brigádnička v jeho hoteli, kde ju zanechá v svojej posteli spať spánkom nevinných. Zamestná ju u seba ako svoju domácu. Avšak po jednej noci sa všetko zmení.... Zmení sa to čo...