Mvr: Layaly!! Hoeveel keer moet ik je nog vragen om geen fotos van jezelf te nemen in het klaslokaal? Wil je die gsm weer afgeven ofzo?!
L: sorry mevrouw maar ik ben selfies aan het maken voor mijn blog, ik ga een post schrijven over mijn laatste week als middelbareschoolstudent en vandaag is de laatste dag dus moet ik wel een mooie selfie hebben.
Mvr: ik kan niet wachten tot jij je diploma krijgt en ik je nooit meer in mijn klas zal hebben.
L: en ik kan niet wachten om deze school nooit meer binnen te moeten komen.O mijn god nog 5 minuten en mijn laatste les op deze school is gedaan! Ik ben het hier zo ongelooflijk beu.
Klas: woehooooouuuuuuwwww het is gedaan!!!!!
Tijd om naar huis te gaan, enkel vanavond nog terug komen voor de proclamatie en ik hoef dit helhuis nooit meer te betreden. Damn mijn hart is zo opgelucht dat ik het heb gehaald, economie is niet bepaald de gemakkelijkste studierichting, ik ben trots op mezelf :).
L: Salam parentos, hoe gaat het met mijn favoriete mensen op aard?
M: dag schatje, hoe was je dag omri?
L: saaaaaiii
P: hahaha gek kind, wij zijn echt trots op je prinses, je hebt je diploma behaald en je gaat verderstuderen, je maakt ons echt gelukkig.
L: dank je papa, dat maakt mij zo blij!
M: benti, je weet dat ik en papa overmorgen naar Saudië Arabië vertrekken en dat jij een je zussen hier zouden blijven?
L: ja mamsi, waarom begin je erover?
M: wel sinds Kamar haar bachelor diploma heeft behaald, jij je secundairdiploma behaalt hebt en onze villa in Tetouan eindelijk af is, hebben ik en je papa besloten om jullie een Chamsi met z'n drietjes samen op reis te laten gaan.
L: WAT?!??? NO WAY!! O my god dank u wauw... ik kan niet wachten!
P: dat is geweldig want jullie vertrekken volgende week en komen pas binnen vijf weken terug, we hebben al een auto laten klaarmaken voor jullie en de villa laten schoonmaken. Het enige dat jullie moeten doen is boodschappen doen.
M: En, nog geweldig nieuws tante Faiza en onkel Said, die met ons mee naar Saudie Arabië gaan, vinden het oké dat hun dochters ook gaan.
L: o mijn god mijn dag kan niet beter!
M: het is ook wat veiliger als zij er ook zijn, onze villa's staan over elkaar en zij zijn ook met z'n drieën wat het veiliger voor jullie maakt om laat buiten te blijven enzo.
L: wauw mam bedankt, echt waar papa jullie hebben mijn zomer zoveel beter gemaakt, ik keek er echt niet naar uit om hier drie maanden zonder jullie te zitten. Weten Kamar en Chamsi al dat we mogen gaan?
M: ja, we hebben het ze verteld en ze zijn meteen afspraken gaan maken bij de wax madam.
L: haha 'wax madam', voor mij toch ook hoop ik?
M: ja hoor, ga maar naar ze toe, ze zitten buiten bij het zwembad, straks willen ze de stad in om te gaan shoppen voor nieuwe zomerkleding, ga met ze mee.
L: natuurlijk! Shoppen zonder mij no way.
JE LEEST
Zomer Liefde
RomanceHoofdpersonage: Layaly Kasmi (19) Zussen: Kamar Kasmi (20) en Chamsi Kasmi (18) Nichten: Zara Fasi (20), Safae Fasi (19) en Marwa Fasi (19) De andere personages leer je doorheen het verhaal kennen. Dit verhaal is niet geschikt voor jonge kinderen...