Aangekomen in Tanger gaan ze inchecken bij hotel Mövenpick. Daar laten ze hun koffers achter en gaan ze dineren. Ze bestellen pastas en visgerechten die heerlijk smaken. Na een goede maaltijd rijden ze naar de boulevard waar ze een wandeling gaan maken. Ze worden door een hoop jonge mannen nagefloten en vies bekeken door meisjes die hen als competitie beschouwen.
K: zielige idioten, echt niets gewoon.
C: ze zijn op zoek naar aandacht maar krijgen die duidelijk niet.
K: ze mogen hen hebben hoor, ik ben niet geïnteresseerd in die domme Fransmannen, Belgen en Hollanders met hun Gucci pet en Birkenstock chancla.
L: hahahaha en valse Ralph Lauren petjes, bruin gebakken huid met olijfolie.
C: en geblondeerde keerborstel kapsels lol.
K: ik begrijp niet dat ze van zoiets aandacht willen hoor.
L: schatje, heb je ze al eens bekeken? Veel beter lopen ze er niet bij hoor. Met hun valse everything, van valse LV tassen tot valse haren.
C: fact.
K: anyway, waar gaan we dessert doen?
C en L: capuccino duhhh.
K: okayy let's go, is toch wel even rijden.Wanneer de meisjes aankomen worden ze langs alle kanten gescaned. Het is niets nieuws voor hen maar ze blijven zich er ongemakkelijk bij voelen, tja ze vallen nu eenmaal op. Drie lange prachtige dames met lange donkere haren en mooie grote donkere ogen. Perfect geproportioneerde lichamen, volle lippen, scherpe neusjes en elegante uitstraling. Het is moeilijk om niet te kijken, ze zijn echte Arabisch-Berberse schoonheden. De meeste mensen denken dat ze Latina's of Libanees zijn.
Een camarero lijdt hen naar een tafel in het midden maar ze vragen voor een afgelegen tafeltje aan de zijkant, ze trekken zo al genoeg aandacht. Hij zet ze in het terras en neemt meteen hun bestelling op sinds ze al weten wat ze willen. Ze bestellen een hoop taartjes, mocktails en shakes. Iets later komt hij met hun drankjes en taartjes. Hij brengt ook nieuwe ijscoupes mee voor hen om te proeven. De eigenaar is een familievriend dus kennen alle personeelsleden de meisjes.
K: Layaly!
L: wat?
K: er zit een jongen aan een tafel iets verderop en hij kijkt heel de tijd jou richting uit, hij begint me op de zenuwen te werken, kijk eens of je hem kent.
C: omg!!!
L: wat?
C: het is beachboy!!!!
L: huh?
C: die jongen van daarnet aan het strand!
L: shit!!
K: hahahahaha natuurlijk gebeuren zo'n dingen bij jou he.
L: oh mijn god waarom kom ik hem toch tegen, er zijn zoveel gezellige eetplaatsen in deze stad maar natuurlijk moeten we naar dezelfde gaan pfff.
C: het is gewoon meant to be :D.
L: ew zeg dat niet, dat is wat hij daarnet zei.
C: zie mektab hahahahaha.
K:Cham stop, hij is duidelijk niet het trouw-type btw Layaly is nog veel te jong om te trouwen.
C: wie heeft gezegd dat ze met hen moet trouwen, doe eens normaal. Laat haar leven, ze heeft nog nooit een vriend gehad het wordt tijd dat ze leert hoe ze met mannen om moet gaan.
K: en als ze verliefd wordt wat dan?
L: euh... ik zit hier he.
C: dan wordt ze maar verliefd yolo.
K: shit hij komt deze kant uit.
L: oh nee ik heb hier echt geen zin in.De jongen loopt richting de tafel van de meisjes en Layaly's hart staat bijna stil van de stress. Hij komt steeds dichter en dichterbij, nog drie stappen en hij is bij hun tafel. Maar net wanneer hij die drie stappen moet nemen slaat hij links af en loopt hij naar de w.c., de meisjes barsten uit in lachen.
C: wahahaha je begon je al speciaal te voelen he hahahaha.
K: hahahahaha hij moest gewoon naar het toilet.
L: jullie zijn zo ongelofelijk irritant! Hahahaha hij heeft waarschijnlijk niet eens door dat ik het ben.Iets later ziet Chamsi hem terug lopen om naar zijn vriend te gaan. Hij merkt haar op en glimlacht. Ze glimlacht terug en zegt tegen Layaly dat hij misschien komt. Hij loopt weer richting hun tafel maar gaat dan gewoon terug naar zijn tafel. De meisjes besluiten hem gewoon te vergeten en beginnen te converseren over hun vrienden en over hoe iedereen zijn vakantie doorbrengt.
Om 23.43 u zijn ze moe en besluiten ze weg te gaan. Layaly gaat nog even naar de w.c. terwijl Kamar en Chamsi naar de auto lopen. Wanneer ze uit de w.c. stapt loopt ze bijna tegen iemand aan. Hij excuseert zich en glimlacht naar haar. Ze lacht terug en net wanneer ze weg wil begint hij een conversatie.
W: je bent van België he?
L: euh, ja... hoe weet je dat?
W: ik hoorde je tegen je vriendinnen spreken toen jullie binnen kwamen.
L: dat zijn mijn zussen.
W: ah, daarmee dat jullie zo hard op elkaar lijken.
L: jah.
W: zijn jullie van hier?
L: hier en Tetouan.
W: ow leuk, mijn twee favoriete steden. Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
L: vanavond? Je bedoelt vannacht haha, nee we gaan gewoon naar ons hotel.
W: zin om met mij mee te komen? Mijn broer is jarig en we hebben een groot jacht gehuurd. Er gaan een hoop mensen uit België en Nederland zijn, misschien kom je wel wat vrienden tegen?
L: hmm ik weet niet...
W: haha we gaan niets vreemds doen hoor, gewoon een hoop leuke mensen en een goede dj. Mijn zusjes gaan er ook zijn, ik ben er vrij zeker van dat jullie goed overeen zouden komen.
L: ik vraag het aan mijn zussen goed?
W: goed, geef me je gsm... zo nu heb je mijn nummer SMS me als jullie willen komen dan stuur ik je waar je moet zijn.
L: okey, misschien tot straks dan :).
W: neem je zussen zeker mee, vooral die met haar rode hakken.
L: hoezo?
W: ze ziet er interessant uit.
L: hmm, ik zeg het je wij zijn allemaal hard to get, maar zij is next level.
W:goed om te weten zusje.
L: haha oke dan 'bruh' ik zal ze overhalen om te komen.
W: super, tot dan ;).
JE LEEST
Zomer Liefde
RomanceHoofdpersonage: Layaly Kasmi (19) Zussen: Kamar Kasmi (20) en Chamsi Kasmi (18) Nichten: Zara Fasi (20), Safae Fasi (19) en Marwa Fasi (19) De andere personages leer je doorheen het verhaal kennen. Dit verhaal is niet geschikt voor jonge kinderen...