Πηγαμε με τον Cam σπιτι και ειδα τον Matt αγκαλια με εκεινο το τσουλακι την Ειρηνη αυτο που δεν με ακουει ποτε του..θα πληγωθει παλι με αυτο το ξεκολο που εχει..
-Γεια σας επιτελους ηρθατε..
μας ειπε ο Matt και χαμογελασε..
-Εμ ναι..
ειπα εγω και πηγα να παω στο δωματιο μου αλλα ενιωσα το χερι του Cam να με τραβαει προς τα πισω..
-Που πας?
με ρωτησε ο Matt..
-Στο δωματιο μου..
του ειπα
-Περιμενε..απο εδω ειναι η Ειρηνη η κοπελα μου..και η αδερφη μου η Νεφελη
ειπε ο Matt.. και αυτη μου εδωσε το χερι της για χειραψια..
-Χαρηκα
μου ειπε και χαμογελασε..
-Δεν θα ελεγα το ιδιο
ειπα ψυχρα και πηγα στο δωμάτιο μου ξάπλωσα ..τοτε ειδα την πορτα να ανοίγει και να μπαινει μεσα ο Cam..με πλησιασε και με αγκαλιασε..
-Γιατι της μιλησες ετσι βρε μωρό μου;
ειπε ενω εγω ημουν στην αγκαλια του..
-Στην θιξαμε?εχεις παει μηπως και εσυ μαζι της?
του ειπα καθως απομακρυνθηκα απο κοντα του..αυτο δεν ξερω πως βγημε απο το στομα μου..
-Τι..τα πιστευεις αυτα που λες?
μου ειπε καπως νευριασμενος..
-Γιατι οχι?
ειπα και τον κοιταξα στα ματια..
-Αφου το πιστευεις..δεν χρειαζεται να ειμαι αλλο εδω..
ειπε και πηγε να φυγει..
-Γαμωτο..συγνωμη βρε αγαπη μου..δεν ξερω πως μπορεσα να το πω αυτο..
ειπα ενω τον πλησιασα..
-Ετσι θα ειν η σχεση μας Νεφελη?Θα τσακωνομαστε συνεχεια χωρις λογο?
μου ειπε..και ειχε δικιο..
-Δεν το θελω αυτο..αλλα αυτη κατω ειναι πουτ*ν* και αυτα μου ξεφευγουνε σε αυτην..το ξερω θα τον ξαναπληγωσει..και αν τον ξαναπληγωσει θα την σκοτωσω..του Matt του αξιζει μια κοπελα οχι μια ΠΟΥΤΑΝΑ..μπορεις να το καταλαβεις?
του ειπα ενω ειδα να μπαινει μεσα ενας νευριασμενος Matt..
-Τι εγινε την αφησες μονη μωρε?
του ειπα γεματη ειρωνεια..
-Θα σταματησεις?και ελα κατω να της ζητησεις συγγνώμη..
μου ειπε και εσκασα στα γελια..
-Αυτο να το ξεχασεις αδερφουλη μου..οτι αξιζει παιρνει ο καθενας..οποτε τα λογια βγαινανε απο μονα τους..
του ειπα..
-Σταματα..γαμω..
ειπε και χτυπησε την πορτα φευγοντας..
-Δεν θελω να τσακωνομαι αλλο μαζι του..
ειπα και με αγκαλιασε ο Cam..
-Παμε σπιτι μου?
με ρωτησε και εγω εγνεψα..κατεβηκαμε την κοιταξα με μισος και φυγαμε..μπηκαμε στο αμαξι και ξεκινησαμε..στην διαδρομη δεν μιλουσε κανεις..φτασαμε στο σπιτι του..ανοιξε και μπηκαμε μεσα με οδηγησε ως το σαλονι και κατσαμε στον καναπε..μιλουσαμε για κατι ακυρα θεματα το ειχα ξεχασει το γεγονος με τον Matt..ειχα παρει το κινητο του Cam γιατι ειχα ξεχασει το δικο μου..και αυτος εβλεπε τηλεοραση..
-Αυτο θα κανουμε?
ειπε και μου πηρε το κινητο απο τα χερια..
-Εχεις να προτεινεις τιποτα καλυτερο?
τον ρωτησα και τον κοιταξα..
-Αμε..
ειπε χαμογελασε πονηρα και αρχιζε και με φιλουσε παθιασμενα..γαμωτο τον θελω τοσο πολυ..φιλιομασταν για αρκετη ωρα..μετα επιτεθηκε στον λαιμο μου πιπιλιζοντας τον..
Γεια σαςς κοριτσαρες μουυ..πιστευω να σας αρεσε..❤❤
ερχεται το ντερτακι..το καταλαβατε ετσι?❤❤✌
ψηφο για βοηθεια❤❤
φολουυ οποια θελει❤❤
κομμ απο κατω για γνωμες..❤❤
أنت تقرأ
Ερωτας κατα τυχη(Magcon Finction)
أدب الهواة-Θα σου φανει τρελο αλλα θες να γινεις το κοριτσι μου? -Θα σου φανει ακομα πιο τρελο αυτο γιατι θελω!