Adim Christina Fires,22 yasindayim ve moda tasarimdan mezunum. Bu iste yeni sayilmam,annem unlu bir moda tasarimcisidir,ondan kucuklugumden beri hep onun gibi olmak istemisimdir,kendi ayaklarimin ustunde durmak.Kendi moda evim var,universitemi Fransa’nin baskenti Paris’te okudum.Annem Paris’te yasiyor. Babami sorarsaniz benim icin hic ‘baba’ dedigim biri olmadi.Gercekten…
Annem o’nun icin oldu diyor ama ben oyle dusunmuyorum.O’nu neden mi arastirmadim? Cunku kizini dusunen biri olsaydi o beni birakmazdi.Eger gercekten olseydi,biz suan nasil bu kadar varlikli olabilirdik? Tamam annem cok iyi para kazaniyor ama bu ozel jetler,ucaklar,villalar falan? Annemin serveti bunlara yetmezdi,bunu biliyordum..
Annem ise Fransa’da kalmami orada onunla olmam daha iyi olur diye dusunuyordu ama ben kendi ulkeme Canada’da yasamak istedigim icin,burdayim.
Para icin moda evi acmadim,tasarlamayi sevdigim icin. Iyi satis yapiyorum,unlulere ozellikle.Ama pek taninmiyorum.Katy Perry,Selena Gomez;hani bizim Canada’li Bieber’in sevgilisi,ah pardon eski sevgilisi.Ve diger unluler icin tasarimlar yapiyorum.
Taninmak icin yapsaydim isimi belki simdi bende unlu olurdum,ama ben isimi sevdigim icin sohret umrumda degil. Bu arada Harry,Harry Styles cok yavsak. Gecen onlarin bir klibi icin onlarla calismistim. Haklisiniz tatli cocuk,numarami falan almisti o zaman. Tutturdu fotograf cekilelim diye. Hos cocuk ama oyle hemen konuya atlayan cocuklar benlik degil. Neysee
Gece disaridaydik.Nathan,Bruce,Catherine,Lockwood,Ian ile birlikteydim. Catherine en iyi arkadasim.Hayatimin yarisi onunla gecti.Eve baya gec gittigimden dolayi sabahta gec uyanmistim.Ama tum kotulukler beni buldugu icin sabah ki toplanti aklimdan ucmustu.Allahtan asistanim Bonnie sabah beni ariyarak bilgilendirdi.
Saat 10’da olan toplanti benim magazamda olucakti. Daha ne giyicegime bile karar vermemistim. Dunku kiyafetlerimi giydim ve ayakkabilari elime alip arabaya atladim. Saat 09:40,yirmi dakikaya yetismem cok zor. Ne yapicagimi bilmedigimden,gaza basarak hizla arabayi otoparktan cikardim. Kirmizi isiklar,sizden nefret ediyorum.Kirmizi isigi aldirmadan,ki bu hafta 3. gecisim olucak kesin ceza yicem,yola devam ettim. Dun aksam cok siddetli yagmur yagdigi icin yerler camur olmus. Giderken arkamdan biri “Ne yaptigini saniyorsun sen??” dediginde aynaya baktim ve birini islattigimi fark ettim. Ustu camur olmus,Allahim sen bana sabir ver. Hemen arabayi durdurdum ve arabadan indim. Allah bilir basima ne dert aldim,kavga cikartmaz umarim.
-“Cok pardon,toplantiya cok gec kaliyorum ve size kendimi nasil affettire bilirim,bilmiyorum” dedim. Karsimda ki cocuk ise kafasini kaldirdi ve sapkasini cikardi. Bu! Bu! O olamazdi dimi? Ruya mi bu??
Biliyorum biraz kisa oldu ama eger begenirseniz devamini yukliyecegim. Umarim begenirsiniz,ozellikle de yorumlarinizi bekliyorum. Dusuncelerinizi merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Guzelim (Justin Bieber & Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionPardon Guzelim; ask,sefkat ve heyecan dolu bir hikaye.Bir gun toplantiya gec kalan,topuklusunu bile daha ayagina giymemis olan Christina arabaya hizla binerken olanlar olur ve her sey bir ses bombasi gibi hizla gelisir. Ailesi ile yakin ve ayni zama...