HEY! BEN GERI GELDIM! BILIYORUM BANA SUAN ICINIZDEN SOVUYORSUNUZ AMA OZUR DILERIM GERCEKTEN. BU BOLUMU YORUMLARI ILE ILGIMI CEKEN OKUYUCUM BIEBER_MA_HERO'YA ITHAF EDIYORUM. UMARIM BEGENIRSIN CANIM ;). Bu bolumde biraz kafaniz karisa bilir cunku bu bolumden sonra asil Lerman'in hayatini ogrenecegiz, benden bir ipucu Lerman dusundugumuz kadar kotu biri degil. Yorumlarinizi bekliyorum. Ozellikle ilerde Christina'yi Harry ile mi Justin ile mi gormek istersiniz bunun icin kesinlikle yorum yapin, ona gore istek uzerine degistirebilirim. Kendinize iyi bakin, hepinizi opuuyoruuuumm <3 :*
Ahh bu arada soylemeyi unutuyordum artik yorum yapanlardan birini secip gelicek bolumu o'na ithaf edicem,yorumlarinizi ve votelarinizi bekliyorum.
Hatirlatma:
“Harry gercegi soylememi mi istiyorsun?.” Diye sordugumda hemen “Evet “ diye cevap verdigi zaman bende “Hastanedeyim,sakarimdir bilirsin. Ama simdi iyiyim ve Justin konusuu. (Kafami Justin’a cevirdim) o sadece bir tesaduf onla tanismiyoruz bile ” diye yalan soyledim. Simdi Harry’in sorulari ile ugrasamazdim.
“Nee? Hastanedesin ve bende bunu mu sakliyorsun? Hangi hastane ? “ diye soru verdi
“Harry,sakin ol. Iyiyim diyorum,ben sonra sana bi ugrarim,gorusuruz.” Dedim ve tam kapiyacaktim ki galiba o’da benim kapadigimi sandi “Seni seviyorum” diye fisildadi,duyar duymaz yuzum kizardi telefonu hemen kapattim. Umarim duydugumu anlamaz diye gecirdim icimden.
6. Ruyamdaki Prenses
Bruce’a baktigimda sanki beni dovucekmis gibiydi. Kafami yanimda duran Justin’a cevirdim.Agresif gozukuyordu yuzu kizarmisti ellerini yumruk halina getirmisti. O’na “ Sen niye hala gitmedin? Zaten basina buyuk dertler actim,artik gitsen iyi olur” dedim ( ne kadar kalpsiz,APTAL,gerizekali lan bu kiz,karsindaki sanki emmisinin oglu lan O JUSTIN,arasan bulamazsin. ) Hic bir sey demeden ayaga kalkip gitti.
“Resmen kovdun cocugu” diye azarladi beni Catherine, ve Justin’in pesinden gitti. Surtuk iste ne olucak. Ay boyle diyecegim hic aklima gelmezdi ama bu kiz bazen gercekten surtuklesiyor.
Nathan beni kucakladi ve “Artik gitmemizin vakti geldi,bugun bende kalicaksin,itiraz istemiyorum ve her ne olduysa bana anlatiyorsun” dedi ve siritti. Gercekten gulen birine ihtiyacim vardi.
“Gulen birine ihtiyacim vardi,sag ol” dedim ve kafami omuzuna koydum. Sonra Nathan’in evine ben Bruce,Lockwood ve Ian ayri ayri arabalarla gittik. Ben Nathan ile digerleri kendi ise arabalariyla gittiler.
Tum olan biteni onlara anlatinca Nathan annemi aramami ve belki bize yardimci olabilecegini soylemisti. Ama Bruce ise bu isi bu sefer annemsiz yapsak daha iyi olabilecegini,eger Lerman’in niyeti farkliysa bu sefer ona cezasini kendisi vermek istedigini soylediginde o kadar gururlanmistim ki,boyle beni seven arkadaslarim oldugu icin kalkip onlara sarilmak istemistim ama Bruce ile aramiz boyleyken olmazdi... hepsi benim bir tanelerimdi. Ozellikle Bruce,beni her seyden,tum kotuluklerde koruyan kisi o. Lerman olayindada en deliye donen o idi. Bazen Catherine ‘Bence Bruce sana abayi yakmis’ dese bile aldirmiyorum. Biz hep kardes gidiydik ve hep oyle kalicak.
Catherine’e gelirsek eve gidince bir iki kere gece onu aradik ama o artik ne bok yiyorsa,bilemiyorum acmadi. Sonrada telefonu kapandi. Bugun olanlardan sonra beni, kardesini yanliz birakiyorsa ben bu arkadasliktan suphe duyarim. Justin’in pesinden gitmesi onun erkeklere olan aski bana olan sevgisinden buyuk oldugunu gosterdi. Senelerdir tanidigim,kardesim dedigim kisi icin bunlari dusunmem bile hata,ama beni orda birakmasi beni derinden uzdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Guzelim (Justin Bieber & Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionPardon Guzelim; ask,sefkat ve heyecan dolu bir hikaye.Bir gun toplantiya gec kalan,topuklusunu bile daha ayagina giymemis olan Christina arabaya hizla binerken olanlar olur ve her sey bir ses bombasi gibi hizla gelisir. Ailesi ile yakin ve ayni zama...