BÖLÜM 1

140 8 6
                                    

- İdilin ağzından -
" Oh be sonunda bitti " dedi. Merve,     " Aynen ya anam ağladı lan burda hiç bitmicek sandım " dedi. Elifte

Yeni taşınmıştık istanbula normal de izmirde yaşıyorduk. Kızlarla liseden tanışıyoruz inanılmaz bir arkadaşlık bağı kurduk. Öz kardeşten farkımız Yok. Çok Zor şeyler yaşadık beşimizde birbirimize sahip çıktık hep birlikteydik şimdide. Artık hiç üzülmicektik hep mutlu olcaktık hayallerimizi yaşıyorduk. Aynı üniversitedeydik istediğimiz fakültelerdeydik aynı evde yaşıyacaktık daha Ne olsun. Dedem ve mayanın babası bize ev tuttular dublex, diğerleride eşyaları hallettiler herşey bitmişti hayallerimizi yaşıyorduk. Beni düşüncelerimden ayıran elifin sesiydi.

" Kızlar ya okula gidicez daha Hadi biran önce hazırlanıp çıkalım çok heycanlıyım beeen. " dedi. Maya da mayalığını yaparak konuşmaya başladı.

" Evet evet hadi ya ben ne giyicem lan allaah daha kuaförede gidicez...." konuşması bitmeden sözüne atladım.

" Ne kuaförü kızım çek saçına bir fön yeter." dedim tam bana cevap vercekken hiranın sesini duydum merdivenlerden seke seke inerken " Ben hazırııım " diye bağırıyordu ve hirada hiralığını yaptı gene yere yapıştı. Hira inleyerek;

" ah sıçtım, çanak gitti gençler " derken hepimiz kahkaha atarken Merve gidip gülerek hirayı kaldırdı bende " Hadi hazırlanıp çıkalım biran önce " dedim ve herkes onaylayarak odalara dağıldılar.

- 30 dakika sonra -
Herkes hazırdı mayayı bekliyorduk. Elif " mayağğğ" diye bağırdı cırtlak sesiyle. Mayada odasından bağırdı.

" Tamam be rujumuda sürim geliyorumm " iki dakika sonra maya merdivenlerden indi " nasıl olmuşum
Diye sordu. Hira ve Merve onu överken gözlerimi devirdim ve " şükürler olsun " diye mırıldandım, ve evden çıktık.

- Mayanın ağzından -
Sonunda üniversiteye gelmiştik. Dediklerinden daha güzeldi burası ya harikaydı etrafta bakındım ve konuştum " Kızlar şunlara bakın lan bunlar insanmııı " dedim, idil " off maya başlama gene kızım arabada yeterince çoçuk kestin zaten " dedi tam bişe dicektim biri beni hayvan gibi dürtüyordu. Baktım kolumu delen hiraydı, ağzı açık etrafa bakarken konuştu.

" mayaaa şu sarışına bi bak allahım sana geliyorum çok tatlı lann " baktığı yöne baktım yapılı ve gayet yakışıklı bir çoçuk vardı. Tam sağında da bir esmer vardı, " oha lan çok tatlı olum " , " sağdaki esmer benim kanka " dedim. Mervede bize katılıp " uff şu kumral be..... " sözü bitmeden idil ve elif bağırarak konuştular aynı anda. " Sıçtırtmayın kumralınıza yürüyün fakülteleri bulalım" dedlier aynı anda şaşkınca onlara baktık ve " helal olsun " diye fısıldadım ve fakülteyi bulmak için kızların yanından ayrıldım onlarda dağılmıştı. Ama tabikide ben erkek kesiyodum gene...

Sonuda fakülteyi bulmuştum kitaplarımı bırakıp kantine inicektim kızlarla orda buluşacaktık. Kapıdan girmemle çıkmam bir oldu az daha bi çoçukla çarpışıyodum ki Son anda durudum Burun burunaydık. Geri çekildim tam yanından geçicekken önüme geçti ve sırıtarak beni süzdü. Sonra gözlerime baktı elini uzattı.
ve " selam güzellik ben emre " dedi. Önce çoçuğu süzdüm, fena değilde ama ben gözlerine baktım gözlerimi devirip ve yanından kıvırtarak geçip gittim. Ben yanından geçerken bana doğru döndü afallamış bir şekilde arkamdan bakıyordu elide havada kalmıştı ben kıvırtarak giderken beni izlediğine emindim.

- Hiranın ağzından -
Sınıfı bulmuştum sonunda girdim ve anam çanak gene gitti lan gene düşümütüm acıyla inledim " ahh "
Bir anda sınıfta binin olabileceği geldi aklıma ve yavaşca başımı kaldırıp etrafa bak.. Oha lan one bir meteor bana doğru geliyor başkada kimse yoktu. Gülerek yanıma geldi ve elini uzattı. " kalkmana yardım edeyim " dedi eline sonrada yüzüne baktım ve elini tutmadan doğruldum. Gidip sıraya kitaplarımı bıraktım ve sınıftan çıktım. Bana sınıftan çıkana kadar bakmıştı.

ÜNİVERSİTE AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin