BÖLÜM 2

55 2 0
                                    


-5 dakika önce/ Maya'nın ağzından -

" Ay ianamıyorum kızlar yaaaa."

" Yine ne oldu." Dedi Merve. Bütün kızlar merakla bakarken dudaklarımı büzdüm ve "Tırnagım kırılmış."dedim. Kızlar göz devirdilerve elif "Allah seni kahretmesin bende bişey oldu sandı..." Elifin lafını bitirmeden bi bağırmasesi duyduk ve masa devirmişlerdi. Arkamı döndüğümde 5 tane sürtük bir kızın üstüne yürüyordu ve alayla gülüp birşeyler diyordu. Hemen ayağa kalktım ve kızlarda kalkmıştı. Hepimizin aklındaki fikir aynıydı %100. 5 sürtüğün yanına giderken çakma sarışın tam yumruğunu kaldırıp kıza vuracakken koştum. Elini tuttum ve kafayı geçirdim. Merve, Hira ve Elif bir kız alıp dövmeye başlarken bana iki tane kaldı. Tam ikisine dalarken yiğidim , kahramanım İdil kantine girdi ve "Noluyor lan "diye boğürüp kızlardan birine kafayı gömdü. Çakma sarışında bana kalmıştı. Tam yumruk atacakken bileğinden tuttum ve bitane yumruk geçirdim.

-Şimdiki zaman/ Emre'nin ağzından -

"Oha lan " dedim. Benim hartun bi kızın sırtına çıkmış.Kızın saçlarını yoluyordu. "Hatunuma bak be" dedim sonra üç tane çocuk benimkinin yanındaki kızları alıp uzaklaştırmaya başladı. Bende benimkinin yanına koştum. Bileğinden tuttum. Arkama çektim. Ona döndüm. Şaşkınca bana bakıyordu. Kucakladım ve öbür çocukları takip etmeye başladım. Tişörtü çok boldu yukarı sıyrıldı onu çocuklarken elim ve kolum tenine deydiğinden ürperdi. Bu kız çok fazla güzeldi...

-Rüzgarı ağzından -

Kantine girdiğimizde Emre'nin beğendi kız birine kafa geçirdi. İdilin arkadaşları da bir kız alıp dövmeye başladılar. İdilde yeni girmişti kantine "Ne oluyor lan " dedi ve bir kıza kafayı gömdü. İşte benim kızım güldüm. Çok iyi dövüyordu. Kızı yere yatırıp üstüne çıkıp yumrukluyordu. Onun ise sadece dudağı kanamıştı. Kız ise uff kanalar içindeydi. Ben İdili izlerken üç çocuk kavgaya girdi ve fotoğraftaki diğer kızları aldı. Emre yanımdan koşarak gitti ve beğendiği kızı kucakladı. Bende hemen İdil'in yanına gittim ve onu omuzuma yatırdım. Gömlek vardı üstümde kolları kısaydı. O ise etek giymişti. Sıcak ve yumuşak tenine kolum deyince ürperdi sonra " Sende kimsin bırak lan beni " dedi. Eteği kısaydı. Bacakları çok açılmıştı ve bacaklarına bakan bir kaç kişi gördüm. Hemen yere indirdim ve kucağıma aldım. O bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Sadece bacakları çok güzeldi. Kesinlikle bir daha etek giymemeliydi kesinlikle.

-Ali'nin ağzından-

Bir ses duyuldu. Bir kız grubu bir kızın üstüne yürüyordu. Sonra yanlarına bi dakika bu bu sabah kolidorda karşılaştığım kız oha lan o ne biçim bi kafa atma oha bide karnına tekme off fena benzetiyo kızı ama o etek ne öyle eh be güzelim kavgaya girmeden bide üstündekilere bak ya etrafa baktım. Kızın bacaklarına bakan piçi gördüm. Sakallarıyla oynayarak bakıyordu. Bide piçimsi sırıtışıyla ama bakılmayacak gibide değil. Harika bacakları vardı. Dayanamadım kalktım yanına gittim. Gömleğimi çıkardım ve onu kendime çektim. Afallamıştı. Bana şaşkınca bakarken konuştum."Bir daha etek giymiyorsun!!" dedim ve gömleği beline bağladım. Daha iyiydi. Bileğinden tuttum ve çekiştirerek onu kantine çıkardım. Konuştu. " Ne yapıyorsun sen ya ? hem sanane benim etek giymemden" dedi. Hışımla ona döndüm ve " O zaman gömleği verde burdaki piçlerde gözleriyle bacaklarına tecavüz etsinler." Dedim . bana şaşkınca bakarken çekiştirdim gelmedi. Direndi. Bende kucağıma alıp v kantinden çıktım.

-Volkanın ağzından-

Kantinin önünden geçiyordum ki sesler geldi. İçeri girip baktığımda kavga vardı ve oha aralarında bu sabah tanışığım kızda vardı. Bir kızın sırtına çıkmış saçından çekiştiriyordu ve burnunu ısırıyordu. Gülmeden edemedim. Kız kurtuldu ve sırtına çıktı. Merve'nin , Mervede kafasından tuttu ve yere attı. Kızın üstüne oturcakken onu tuttum. Kucağıma aldım ve gülümseyerek "Bu kadar yeter yeterince benzettin zaten kızı " dedim. Oda zaferle glümsedi ve "dimi?" dedi. Bende gülerek kafamı salladım ve kantinden çıktık. Tişörtünün yırtıldığını farketmişti ve "yaa hayır ama ya kızım sıçtım ağzına" dedi. " Daha bitmedi seninle işim" diye ekledide bende onu bir sınıfa çektim boştu. Hemen gömleğimi çıkardım. Tişörtümüde ona uzattım ve"Şimdilik bunlarla idare et o üstündekiyle hayatta dışarda gezemessin." Dedim. Şaşkınca bana bakıyordu. Sonra elimdekini tekrar ona uzattım aldı ve "Arkanı dön istersen"dedi . Bende arkamı döndüm ve gömleğimi giyip iliklemeye başladım. "Tamam" dedi. Ona döndüm. Tişört üzerinde baya büyük duruyordu. Bellerini içine sokmuştu. Zaten sade beyaz bir tişörttü ve hiçte fena gözükmüyordu. Oldukça güzel ve tatlı gözüküyordu. Elinden tuttum ve " Hadi" dedim. Beni takip etti.

-Emre 'nin ağzından

Hayla kucağımdaydı ve elim belindeydi. Rahatsızca kıpraşıyordu. Ama hiç bir şey demiyordu. Bahçeye çıktık ve onu yere indirdim. Sinirli bir şekilde omuzlarıma vurmaya başladı. Çok tatlı görünüyordu. Şuan gülmeden edemedim ve sonunda gülerek ellerini tuttum ve "yeter" dedim. Hayla gülüyordum. "Ne yapıyorsun sen ya" dedi. Hayla sinirliydi ve tatlıydı. Bende "kızın ağzını burnunu dağıttın zaten daha ne yapacaktın ki" dedim. "Daha yeni başlamıştım ama "dedi. Güldüm ve "Devam etseydin daha neler yapacaktın acaba" dedim. O da ayaklandı ve "devam etmeye gidiyim o zaman" dedi. Durdurmak için tuttuğumda ayağı takıldı ve üstüme düştü. Kalkmak için uğraşsada bırakmadım. O na sıkıca sarıldım. Ellerim hayla sıcak teninde geziniyordu. Rahatsızca kıpırdanmaya başladı. Kalkmak için ikinci hamleyi yapınca izin vermedim. Tekrar vurmaya başladı.sinirliyken gerçekten çok tatlıydı. Sonunda onu bıraktım. Ayağa kalktı bende kalktım. Konuştum " Ben emre" o da bana biraz baktıktan sonra " Maya" dedi. Bende " Yarın evde parti veriyorum ne olursun sende gel seni tanımak istiyorum."dedim. "İlk karşılaşmamızdan senin evine geleceğimi mi sandın?" dedi ve giderken bende arkasından adresi bağırdım ve "Seni beklicem."dedim...

-Rüzgarın ağzından-

İdil hayla kucağımdaydı ve bana vuruyordu. Sinirlenmişti. Gözlerinden her zaman ki gibi öfke fışkırıyordu. Bahçeye çıktığımızda onu indirdim. Hayla bana vuruyordu. Elide baya ağırdı. Dövdüğü kıza fena halde acımıştım. " ya neden beni buraya getirdin ne güzel dövüyordum kızı off" dedi . Bende " Daha ne yapıcaktın."dedim. aklıma idil in kıza vuruşu geldi ve gülmeye başladım. O da dayanamadı ve gülmeye başladı. İçten gülüyordu. Hoşuma gitmişti çok tatlı ve güzel gözüküyordu. Sonra İdil "kızların yanına gitmem lazım" dedi ve arkasına dönüp gitti.

-Semih in ağzından -

Kız hala kucağımdaydı. Aslında rahatsızdı. Bileğini burkmuştu. Acılar içinde inlemesine rağmen kucağımdan inmek istiyordu. Onu benim kafeye götürüp yanına oturdum. Hayriyi görünce " Buz getir." Diye bağırdım. Hayri buzu getirdi ve bana uzattı. Bende " Sağol " diyip kaş göz işareti yaptım. Başıyla onaylayarak gülerek yanımızdan uzaklaştı. "Neren acıyor...?" ismini sorduğumu anlayıp "Hira" dedi. Sonra devam ederek " sağ ayak bileğim" dedi. Buzu bileğine koyduğumda inledi. Bende özür dileyen gözlerle bakıyordum. Onu kızların yanına götürmem için yardım istedi. Ayaklandık tam koluma girecekken kucağıma aldım ve göz kırparak " Böyle daha iyi "dedim. Utangaç bi şekilde gülümsedi.

-Ali nin ağzından-

Hayla kucağımdaydı ve bişeyler diyodu. Cidden bu kız çok konuşuyordu. Konuştuklarından hiçbir b*k anlamamıştım gerçekten. Sadece ona yaptıklarım yüzünden öfkeliydi. Başım ağırmıştı. Susması için durdum ve hayla kucağımdayken yüzünü yüzüme doğru yaklaştırdım. Susmuştu . Çünkü konuşursa dudakları dudağıma değicekti. Biraz uzaklaşıp " Çok konuşuyorsun." Dedim ve zorlada olsa kucağımdan inmeyi başardı. Çokta zorlamamıştım. Tam gömleğimi belinden çözicekken ellerinden tuttum. " Sakın onu çıkarma!" dedim. Beni dinlemedi ve gömleği belinden söküp yere attı. Arkasını döndü ve kıvırtarak gitti. Eteği çok kısaydı.

-Maya nın ağzından-

Kızlarla eve gelmiştik. Baya konuşmuştuk. Hepimizin çok uykusu olduğu için odalara dağıldık. Telefonu tam komidinin üstüne koyacakken titredi. Bir mesaj vardı. Numara belli değildi. Okuduğumda şok olmuştum.

Gönderen : Gizli numara

Ben emre seni yarın 10'da evden alıcam. Arkadaşlarına da demeyi unutma ve iyi geceler, rüyan da beni gör ... :)

Emri vaki yapması hoşuma gitmemişti. Sonra gözüm İdil in çizdiği resmimize dalmıştı. Öyle uyuya kaldım. Bu kızları çok seviyorum... :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜNİVERSİTE AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin