- a deci tu chiar crezi ca eu o sa plec pentruca imi dpui tu ? Sti ca am o viata nu ?
- da stiu , dar daca nu o sa suferi .
- ok ma duc
- deci tu sti ce povara o sa ai pe cap? Intreaba mama pe tata .
- ce vrei sa spui ?
- am crescuto in puff . Daca vrea inghetata la patru dimineata trebuie sa io afuci . Saptamana trecuta a vrut pizza din capatul orasului .
- Bravo Antonio . Ai de munca acum
- nu Alex , tu o sa ai de munca . De acum in colo esti responsabil de fata mea .
-ce?!?! Adica vrei sa ii fac pe plac unei piţi ?
-piţi ii mata . Spun eu enervata .
-Andreea limbajul .
- mama , termina odata .
-acum cred ca esti obosita asa ca
-noapte buna . Spun si ma duc in camera .
Intru in camera si imi iau bagajele ca sa le umplu .########################
Gata si bagajele . Am 3 valize cu pantofi si 4 cu haine . Ce pot sa dpun ador moda . Intru in baie si ma bag in dush . Apa ma calmeaza comet . Ies din dush si imi iau lenjeria intima si pijamalele, apoi in pat .
Ma trezesc din cauza alarmei . Ma dau jos din pat si ma duc la baie . Imi fac rutina di apoi ma indrept spre dulap di imi iau lenjeria intima di hainele :
Cobor jos si ma incalt cu o pereche de platforme negre . Ma privesc in oglinda pentru ultima data si ma duc sa vad daca fat frumos (Alex) e gata .Merg in bucatarie si el isi beea cafeaua .
-neata
-neata . Cand plecam ?
- cand ma suna Antonio
-ok . Spun si imi fac o cafea . Imi termin cafeaua si ma pun la masa si iau o gura din ea . Imi aprind o rigara si Alex se uita spre mine .
-fumezi?
- nu , trag de un capat sa nu se stinga ceelalalt . Ce ti se pare ca fac .
-nu comentez
Lui Alex ii vibrase telefonul si se uita la mesaj .
- hai sa mergem .
- stai . Bagajele ?
- ce e greu sa aduci o geanata?
- am 7 bagaje
El nu spune nimic, doar imi zambise si dadu din cap in semn " ce ma fac eu cu tine " . A urcat dus si mia adus bagajele pe rand si lea dus la ferraryul din fata casei .
Am intrat in masina si miam pus castile in urechi si am ascultat muzica tot drumul .Am ajuns in fata unei vile . Am coborat si lam urmat pe Alex si pe bsieti care imi duceau bagajele .
Am intrat in casa si tata ma intampinat cu o imbratisare .
- scumpo ce bine e sa fi acasa.
-da . Spun si ne despartim din imbratisare.
Am fost condusa in camera mea de un tip Ramon . Poate ii fac lipeala cu rona .Dupa ce miam aranjat tot am decis sa ma duc sa imi fac un dush .
Am iesit din cada si mam indreptat spre dulap . Dupa ce miam loat lenjeia intima roz mam imbracayt in :
O pereche de pantaloni scurti albastri, o camasa fara mineci alba pe care am legato , si o pereche de sandale cu roc intruna maro si decupate ( de vara) . Parul lam lasat pe spate si miam facut un machiaj simplu apoi miam pus accesprile si eram gata .
Am coborat la cina unde erau toti :
Tata, Alex, Liam , Ramon, Ann, Julia si Amanda . Cele trei se pare ca sunt surorile mele vitrege .
Mam asezat la masa si o servitoare mia sdus in fata o friptura de porc .
- ammm.... nu vreau sa fiu mofturoasa dar sunt vegetareana .
- nui nimic . Spuse tata . Ingrid adui o salata . Continua el .
Ingrid mia adus salata si am mancat in liniste . Se pare ca si Ann era vegetareana . Era o liniste de imormantare cand dintro data telwfonul meu o sparse .
- scuzatima , trebuie sa raspund . Spun si ies afara .|Convorbire telefonica |
Alo?
Alo , ce faci pisi ?
Bine . Cine e ?
Ai auzit de Riccardo?
Da
Pai il auzi chiar acum
Ce vrei ?
Pe tine pisi, pe tine
Tu miai trimis cadouri ?
Da . Ce nu tiau placut ?
Nu e asta dor ca ...
Doar ca credeai ca sunt un criminal maniac cum ma descris tatal tau nu ?
Da .
Nu sunt , si apropo imi place camasa ta .A pai mersi . Miam loato de la un magazin dragut din centru .... stai putin . De unde sti cum sunt imbracata ?
Sunt peste tot
Si la dush?
De obicei .
Fuk you
Apoi iam inchis telefonul in nas .Am intrat in casa putin derutata . Ceilalti au observat bine inteles .
- ce sa intamplat Deea ? Cine era ? Spuse tata ingrijorat .
- Riccardo . Spun eu nepasatoare .
- ce ???? !!!!!!!!!!!! Ce a vrut nemernicu ' ala ?
- nu stiu intreabal
- cum de nu ii este frica ? Intreaba amanda .
- pai nu imi este frica deoarece nu am de ce . Nu miar face rau . Imi trimite cadoouri de luni bune .
-ce as vrea sa fiu in locul tau . Spuse Julia visatoare stand cu cotul pe masa .
- in locul meu
- deci tu nu lai vaxut pe Ricc . E un zeu , si te vrea pe tine . Esti cea mai norocoasa fata din lume .
- fetelor terminati . Cu siguranta ei nu ii pasa cum arata .
- cei Alex ? Esti gelos ? Spuse Ann .
- pff.. ce ? Eu ? Cu cine crezi ca vb doamna .
Ann se uita la el cu semn de fii atent . -Doamna scumpa . Continua el
-a