Capitolul 4

252 12 2
                                    

Seara trecuta a fost una foarte ciudata.
Ma trezesc din cauza soarelui . Ma indrept spre baie si dau drumul la apa. Dupa ce imi termin rutina zilnica imi iau lenjeria intima si ma indrept spre dulap. Imi iau un tricou rosu cu dunfi albastre, o salopeta fara maneci , o pereche de sandale cu toc intruna albastre cu rosu . Paril il las pe spate si imi pun o benrita cu steagul angliei.
Imi fac un machiaj cat mai simplu si cobor jos . Jos erau toti .
-neata . Spun eu
-neata . Pun toti la unison .
-cum ai dormit? Ma intreaba tata .
-bine. Spun eu mintind . Axi noapte nu am dormit de loc . Ma gandeam doar la Ricc (Riccardo) .
- bine atunci . Vrei sa iei micul de jun?
- daca nu voiam , nu coboram jos . Slun eu razand di indreptanduma spre bucatariie . Imi iau laptele si il pun in cupuorul cu microunde. Cat timp astept telefonul meu a sunat .
Alo
Alo . Neata iubire .
Nu mai imi spune asa
Nai dormit bine azinoapte? Teai gandit la mine ?
De ce mas gandi la tine ?
Tu sa imi spui .
Pa
De ce inchizi ?
Pentruca trebuie sa mananc .
Pai pofta buna .
Mersi .
Pa
Stai nu .. dar nu a apucat sa spuna nimic deoarece iam inchis .
-cine era ? Ma intreaba Amanda punand o farfurie in ghiuveta.
-Riccardo . Spun eu.
- cine ? Spune si se uita la mine deparca as fii omorat un om .
- Ricc .
- tata stie ? De cand vorbiti la telefon ?
- nu tata nu stie si de cateva saptamani
- ce vb ?
- pai eu incerc sa nu il bag in seama . Dar te rog nu ii spune tatei .
- stai linisrita .
- merci .
Dupa ce am mincat mam decis sa fac ceva dulce . Mam gandit la tiramisu .

- Alex!!!!!! Strig eu iar el idi face aparitia
- da papusa .
- vreau inghetata . Ba nu ciocolata .
- si ...
- si tu te fuci sa imi iei .
El isi lua cheile si pleaca .
########################

Seara sosise repede iar eu am terminat riramisu asa ca mam apucat sa fac clatite cu nutella .
Alex intra cu un zambet pervers pe fata.
-hei .
-hei .
-vrei sa gusti ceva .
-poate .
-bine . Am facut clatife cu nutella dar daca nu iti plac am facut si tiramisu . E in frihider .
-eu voiam sa gust altceva . Spune iar cad ma intorc era in fata mea . Isi pune o mana dupa talia mea . Ma trage mai aproape de el incat corpul meu era lipit de a lui .
-te vreau . Spuse el senzual la ureche. Ma sarutat dulce dar sarutul deveni repede unul salbatic . Ma trase dupa el pana in camera lui si ma tranti in primul perete. Ma saruta apoi coboara cu saruturile tot ma jos . Mainile lui umblau me coapsele mele. Iam inconjurat talia cu picioarele mele. El ma trantit an pat si nici nu am observat cand sia dat jos tricoul. Intr-o secunda salopeta mea era fos si am ramas doar in lenjeria intima. Ma saruta dinou si coboara cu saruturile pana la boxeri mai . Ii da jos si imi saruta clictorisul . Gemetele mele au umplut camera imediat . Ma saruta dinou api intra in mine cu forta
-Alex !! Spun eu gemandui numele.
- prezent la darorie . Spuse el senzual la urechea mea . Incepe cu miscarile dute vino pana ajunge la orgasm. Ne dam drumul in acelas timp iar dinou gura mea a fos inabudita de un geamat . Se tranteste langa mine apoi neam invelit cu cearceaful . Eu mam cibarit la pieptul sa si am adormit imediat .

Hei ! Voiam sa va multumesc ca imi cititi cartea desi nu am prea multi vizitatori .

Rapita de mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum