minikitapkurdu/-PRENSESİMSİ-

45 2 3
                                    

-Öncelikle merhaba... Kitabıma konuk olduğun için teşekkür ederim. Başlayalım mı?
-(Gülüyor) Asıl ben teşekkür ederim! Tabii, başlayalım.
-Kitabında yaşanmış olaylar var mı?
-Imm... (Biraz duruyor ve düşünüyor) aslında bana ait yaşanmïş bir olay yok, zaten kitap da daha yeni başladı ama elbette birileri bu kitapta kendini görecektir...
-Tamam, kitabı yazmak nereden aklına geldi?
-Doğrusunu söylemek gerekirse bu kitabı yazmayı düşündükten ve kafamda bir kurgu oluşturduktan dört-beş ay sonra anca yazmaya koyulabildim. Çok üşeniyordum (kahkaha atıyor) kitabı yazmak nereden aklıma geldi sorusuna net bir cevap veremem, belki gece yatarken kurduğum hayallerle birlikte aklıma gelmiştir.
-Peki... Wattpad dışında hiç kitap denemelerin oldu mu?
-Ah! İlkokulda kendi şiirlerimi yazar ve önemli günlerde küsrüye çıkıp okurdum, daha önce hikaye, mektup ve şiir yarışmalarına katıldım. Ve küçükken günlük yazmaya çok hevesliydim, biliyorsun '-PRENSESİMSİ-' kitabının türü günlük...
-Kitabı bastırmayı düşünüyor musun?
-Son anda aklıma gelen bir şeyle bir kaç ufak değişiklik yaparak Yaz Kampının Meteoru hikayesiyle bu hikayeyi birleştirdim, yani '-PRENSESİMSİ-' 'Yaz Kampının Meteoru' kitabının devamı. Fikirlerim biraz daha olgunlaştığında, kitapları düzenleyip bastırabilirim.
-Hmm... İyi fikirmiş, ilham kaynağın var mı? Ve kitabı yazarken nelere dikkat edersin?
-İlham kaynağı olarak bir şarkıyı kullanıyorum, kitap ilerledikçe bu şarkıyı okuyucularıma açıklayacağım ve kitabın resmi şarkısı yapacağım. Kitabı yazarken arka planda mutlaka müzik olmasına ve beni rahatsız edecek başka birinin olmamasına dikkat ederim. Böylece düşüncelerimi daha iyi değerlendirebiliyorum (kıkırdıyor)
-İlerleyen bölümler hakkında tüyo verir misin?
-(uzun bir şekilde kahkaha atıyor) aslında ilerleyen bölümlerde her kitap gibi ana karakterimizin bir sevgilisi olacak. Kitap sonu için ise çok psikopat fikirlerim var ama şu an açıklamak niyetinde değilim.
-Tamam, öyle olsun... Peki, planlı mı yazarsın?
-Şu an pek de planlı yazdığım söylenemez, sömestr tatilinde planı bozdum ama en kısa sürede eski planıma geri döneceğim. Yeni bölüm yazmaya başladım fakat ne zaman biter bilmiyorum...
-Tamam, sorularım bu şekilde sonlanıyor. Zamanını çaldığım için özür dilerim
-(minik bir kahkaha) teşekkür ederim bayım, sizin yüzünüzden tüm zamanım gitti (!)
Kitabımızın bu bölümünü yazar minikitapkurdu nun isteği ile irem-dursun-712 ye ithaf ediyoruz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin