Her zamanki gibi kedim ve ben uyuyorduk sabah olunca kalktım ve erica ve kevin bize gelmişti. Bana tatil ayarladığını söyledi ilk başta gitmek istemedim çünkü evimi ve kedimi bırakmak istemiyordum daha sonra bana bi değişiklik olsun dedim ve kabul ettim. Daha sonra odama çıkıp bavulumu hazırladım ve üstümü değiştirip pjimalarımı ve ev botumu giyip yattım. Sabah olup uyanınca elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı yaptıktan sonra üstümü değiştirdim bol kazak ve dar paça bi pantolon altına yarım siyah bot giydim ve hafif makyaj yapıp ericanın ve kevinin bana aldıgı bileti alıp Amsterdama gittim. Gelince otele geldim ve aramızda kalsın ingilizceyi sevmezdim gerçekten o yüzden dersi dinlemezdim. Bana danışmanmıdır nedir bişeyler demeye başladı sözlüğü çıkardım anlamadıgımdan bişeyler dedim yalandan daha sonra yanıma biri geldi sanırım İspanyol du amma yakışıklıydı sesli bi şekilde bu ispanyol erkekleri hepmi yakışıklı olur dedim ve bana bakınca ne bakıyosun anlamıyosun felan dedim.
Bana otel görevlisi tekrardan bişeyler dedikten sonra yanımdaki rezervasyon yaptırdığınıza eminmisiniz diyor. Dedi öle utandımki. Sonra ise odama çıktım yatagın üstünde zıplamaya başladım. Erica ve kevini aramaya başladım ama açmıyorlardı çok gıcığıma gitmişti. Daha sonra karnımın acıktıgını farkettim. Aşşağı inip bişeyler yedim. Daha sonra yukarı çıktım kendi kendime acaba annemler napıyo diye düşündüm. Daha sonra aramaya karar verdim ve aradım. Annem bana hemen gelmen lazım dedi bende hemen uçak biletimi aldım. Ama yarınaymış anneme söyleyince tamam dedi annem ama hemen gel dedi bende tamam diyip. Dışarı gezmeye çıktım biriyle çarpıştık üstüne düştüm ve burun buruna geldik ama sonra kalktım ve yürümeye devam ettim nedense birbirimizi umursamadık ama onun özür dilemesi lazımdı. Neyse diyip yürümeye devam ettim. Biraz gezdikten sonra acıktıgımı farkettim pizza çekti canım gidip pizza ve kola söyledim ve oturup yemeye başladım karşıdan 2 kişinin beni kestiğini gördüm rahatsız olmuştum ama belli etmedim. Daha sonra bana bakarak biri geldi ve oturdu yanıma merhaba dedi merhaba dedim sanırım iddaya gelmişlerdi çok güzelsin dedikten sonra ben hemen uzatmadan bas git koçum senle uğraşamam dedim ve gitti yanındaki tam gelirken hemen oturmadan canım hiç oturmadan uza burdan ben senin gibileri çok gördüm dedikten sonra bozuldu ona ama hiç umursamadım. Akşam olduktan sonra otele geri döndüm yorgun değildim aşşağı indim ve bi kahve içip telefonu elime aldım ve fotoraf çekilip faceye attım(fotoraftaki gibi) hemen 1 dkda 90 beğeni geldi takipçim ve arkadaşlarım boldur. Yorumları okuyunca bazıları yavşıyo bazıları en sevdiklerim ama umursamıyodum. Daha sonra yukarı çıkıp pjamalarımı ve ev botumu giyip telefonumu şarja takıp yattım. Sabah olunca bavulu hazırlayıp üstümü değiştirip uçağa bindim ve kulaklıgımı takıp müzik dinlemeye başladım eve gelince annemle babama sarıldıktan sonra duşa girdim. Sonra çıktıktan sonra üstümü değiştirip ev topuzumu yaptıktan sonra öğle yemeğine indik nasıl geçti diye girişti babam. Bende iyi geçti dedim. Daha sonra annem yemekten sonra senle konuşmamız lazım dedi. Bende nedir dedim. Yemekten sonra konuşuruz dedi,bende tamam diyip yemeğime devam ettim annem babam salona oturduktan sonra sakinleştirici bi çay yap dedi aşcımıza bende neden sakinleştirici dedim,birazdan anlatınca görürsün dedi. Tedirgin olmaya başlamıştım. Annem bana öle şeyler söylediki şok olmamak mümkün değildi anlattıklarına inanmadım bana neler söyledi bi an onlara inanmadım......