Annem elena kızım sen altı aydır uyuyodun sen neden dersen sen en güçlü bir melez tarafından ısırıldın ben wampirim baban ise kurt ama sen melezsin yani sen bizim en güçlümüzsün tam altı aydır uyuyodum birden heryeri dağıtmaya çalıştım. Daha sonra annem ve babam bana beyin sinyali yollamaya çalıştı ama onlardan güçlü olduğum için etki yapmadı ben bir melezdim ve ben ilk kadın melezim çok farklı hissediyordum ben çünkü ben bi melezim ve altı aydır uyuyodum ama ben insanlara saldırmadan nasıl durdum.
B- çünkü bilmiyodun bir melez oldugunu bilseydin kana susardın ve herkese saldırırdın sen 19 yaşına girdin 18 yaşında söyleyecektik ama abine o yaşında söylediğimizde kendini tutamıyordu. Ama sende nasıl bir etki olcak onu bilmiyoruz bu yüzden seni aşağıdaki hücreye kapatıcaz.
Ben hücremi diye şaşırırken biz dolunayda insanlara saldırmayalım diye kendimizi oraya kapatırdık sen her akşam kulaklıkla müzik ve kitap okuyodun o yüzden bizim seslerimizi duymazdın. Ama artık dolunayda sende dönüşeceksin çünkü uyandın. Dolunay 10 hafta sonra biraz acı hissetceksin ama merak etme biz yanında olacaz ama sende benim gibi kendini hücreye kapatacaksın dedi babam. Bende ben yukarı çıkacam dinlenmem lazım diye çıktım duş aldım iyi gelir diye ve gelmişti çok yorgundum pjamalarımı giyip ev topuzu yapıp ev botlarımı giydim ve yattım sabah kalktığımda kendimi daha iyi hissediyodum. Annemin ve babamın sanki benden sakladıgı birşey daha var gibi çünkü aşşağı inerken elena bunu kaldırabildi şimdi ikisini söylesek kızın hali ne olur dedi annem. Bende duymamış gibi hemen kahvaltıya oturdum. Bana annem neden üstünü değiştirmedin dedi rahatsız olduysanız mutfakta yerim diye agresif davrandım ama umursamadım ve kahvaltıma devam ettim telefonuma mesaj geldi ericadan knk napıyosun bugun bişeyler yapalım diye. Bende biraz kafam dağılır diye tamam knk şuan kahvaltı yapıyoruz, kahvaltım bitince ben seni evin önünden alırım arabam servisten döndü diye mesaj attım. Sonra kahvaltıma devam ettim ama hala aklımdaydı çünkü ben bi melezdim ya ericaya yada başka birine saldırırsam diye korktum ama bide böle düşündüm bu zamana kadar saldırmadım diye iç sesimle tartıştım. Sonra yukarı çıkıp bol kazak ve altına kısa bi etek altına ise uzun bi siyah bot giydim. Ve sonra telefonumu aldım daha sonra arabama bindim ve ericayı almaya gittim. Erica başım dönüyo felan dedi bende yardımcı oldum arabaya oturmasına yardım ettim. Daha sonra arabaya bindim ve arabayı çalıştırdım. Daha sonra erica ayakkabısını düzeltirken tırnağını kırdı ama umursamadı çünkü görmemişti daha sonra erica tırnağın kırıldı dedim mayyak paniğe sardı bu seferde koltugun sivri yerine parmağı sürttü. Parmağından küçük küçük kanlar damlamaya başladı üstüne arabayı durdurdum hemen çünkü kandaydı aklim şuan o kanı içesim vardı daha sonra korkunç bişey yaptım.........