Potkala jsem kluka se zelenýma vlasama ?!?

534 15 0
                                    


Ráno jsem vstala z postele koukla jsem se do mobilu . Byla neděle. Ach jo , zítra zase škola . No každopádně jsem na dnešek neměla vymyšlený žádný plán. Kamarádky někde byli a měli přijed až večer. Mám pejska Lexe . Tak jsem se s ním rozhodla iít na větší procházku. Aspoň tak na hoďku, dvě. No tak jsem se šla osprchovat , umýt zuby , upravit se a tak dál . Jak jsem byla hotová, šla jsem pro Lexe . Dala jsem mu vodítko a vyšly jsme, skoro bylo půl desáté.
Lex miluje strašně sníh. Ale měl tentokrár smůlu. Bylo tak málo sněhu že si v něm nemohl moc pohrát .
Všimla jsem si v dáli nějakého kluka který měl nabarvené vlasy na zeleno. Říkala jsem si "ježiši zase další kluk který má nabarvenou hlavu" u kluků mi to připadalo divné. No byl na mobilu, v tom jsem si vzpoměla že jsem chtěla zavolat kamarádce , tak jsem se zastavila . Lex si sedl vedle mě a čekal až se zase rozejdu. Ten kluk s zelenýma vlasama do mě narazil. Asi v tom jeho mobilu bylo něco moc zajímavějšího než realita...
Podíval se na mě pohledem jakože "co děláš" ale pak se pousmál a řekl že se omlouvá . Řekla jsem "v poho" a šla jsem si sednout na lavičku a volat teda kamarádce. Ten kluk furt stál a koukal se na mě s úsměvem . V hlavě jsem si říkala "co mu je?" tak jsem se na něj otočila celou hlavou , kouknul se jinam a pokračoval v cestě. Pak jsem viděla že se zastavil a sedl si na jednu lavičku , byla docela blízko té na které jsem seděla já. Od kamarádky jsem se dozvěděla že nakonec přijede za hoďku né až večer . Tak jsem s Lexem byla ještě půl hoďky venku pak jsem se rozhodla že už půjdu teda domů . Ten kluk tam furt seděl a zíral na mě a myslel si že ho nevidím. Prošla jsem kolem něho. V tom mě zastavil a řekl jestli bych mu nedala telefoní číslo.
Řekla jsem "ne promiň , neznám tě " a odešla jsem. Jeho výraz moc nadšený teda nebyl. Přišla jsem domů z procházky se psem. Mamka mě zavolala do kuchyně na oběd a řekla mi že už nemám zaracha. Vyskočila jsem radostí a řekla jsem " děkuji mami " . Měli jsme špagety :3 . Jak jsem dojedla šla jsem se kouknout na nové videa od Vaďáka . Bylo tam pár videí s Mentem . Říkám si kdo to sakra je ? Kliknu na video a řekla jsem si že mi někoho připomíná. Aha ! No jasně ten kluk se zelenýma vlasama! Říkam si sama pro sebe "vždyť to nemúže být on !? " Ale došlo mi že fakt to on je. Vyjela jsem z youtube a šla to napsat kamarádce. Už přijela domů takže jsme se domluvily na odpoledne ven ale ještě nebyla po obědě tak napsala aď počkám že se jde najíst že pak písne.
"Ok , zatím pa " napsala jsem ji .
Šla jsem znovu na youtube a napsala Ment, stále jsem nemohla uvěřit že to je ten kluk s zelenýma vlasama. "Páni!!! Už má přes 500 000 odběratelů a já ho neznám! A chtěl po mě telefoní číslo a já odmítla že ho neznám !!! " tak jsem se mrkla na pár jeho videí vážně mě pobavili ! Stala jsem se jeho fanynkou :) ;) :3 :o :D

Doufám že se vám líbilo :) ;) :D
Tak u příštího dílu ! Zatím
ahoj ! :) ;) :o :P (y) :3 <3 :D .

MentDonde viven las historias. Descúbrelo ahora