Capitolul 1

52 3 0
                                    

Asta e o dimineata perfecta. Nu mi-o poate strica nimeni. Ma dau jos din pat si ma indrept spre baie,unde dusul racoritor ma asteapta.
Dupa 10 minute imi infasor un prosop in jurul corpului si ma intorc in camera. Ma imbrac asa:

Si apoi cobor jos la strigatele diperate ale mamei:Mama:Tini, hai azi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si apoi cobor jos la strigatele diperate ale mamei:
Mama:Tini, hai azi.
Eu:Vin mama-coborand scarile-
Mama:Tatal tau ti-a dus bagajele in masina. In 5 minute plecam .
Eu:Plecam??
Mama:Trebuie sa iti vad fata atunci cand o sa iti vezi noua casa.
Eu:E incredibil mama. Parca mai ieri aveam 5 ani si ma jucam in gradina din spatele casei iar acum am 19 ani si ma mut singura
Mama:Fata mea a crescut-tragandu-ma intr-o imbratisate-
Eu:Mama, gata !Hai la masina !

Drumul nu a fost lung. A durat cam 30 de minute ceea ce ma bucura ca nu stau prea departe de parinti. Tata a parcat pe aleea principala. Pare un loc linistit, fara prea multi trecatori.Am vazut doar cativa oameni pe afara. Toate casele au o gradina cu flori si curte in spate. Sper ca ma voi intelege cu vecinii!!
Am iesit repede din masina si am fugit spre usa nr. 306 care avea pe cutia postala numele "Stoessel".
Tata:Tini-fluturand cheia in mana
Eu:-luand cheia-
Tata:Promite-mi ca vei avea grija de ea. Aici am copilarit. Era o casa veche dar am facut MARI schimbari.
Eu:Iti promit tata !-imbratisandu-l-
Tata:Am sa plec acum pana cand mama ta nu se apuca de bocit
Eu:Sa aveti grija de voi!
Tata:Si tu! -intrand in masina-

Au plecat! Oficial locuiesc singura. Ma grabesc sa intru in casa dar o mana calda imi atinge umarul.
Ea:Hei, Buna!! Sunt vecina ta!
Eu:Bunaa!!
Ea:Of scuze daca te-am speriat doar ca... chiar ma bucur ca ai venit.
Eu:Si... Eu !
Ea:Chiar scuze daca sunt insistenta! Eu sunt Lodovica dar spune-mi Lodo. Locuiesc la casa nr. 302. Casa de acolo ! -aratand cu mana-
Eu:Incantata! Eu sunt Martina dar prietenii si familia imi spun Tini-intind mana dar ea ma trage intr-o imbratisare stransa!-

Lodo:Eu locuiesc cu iubitul meu si prietenul lui. Poti veni in vizita daca vrei!Te astept!
Eu:Nu stiu ce sa zic....
Lodo:Voi veni inaintea ta!
Eu:Atunci... E bine!

Si pleaca topaind! Eh, e bine ca imi voi face prieteni aici. Rasucesc cheia in usa si raman uimita!Mobila crem asortata, scari din lemn, tablouri peste tot si carti tot din lemn. Voi inspecta locul. Am mers sus si am gasit o camera care scria cu litere colorate "TINI". Cred ca e camera mea. E foarte draguta. Ar trebui sa despachetez. Asa, dulapul meu e deja plin cu haine. Mi-au cumparat si haine ?! Oh , doamne!! Ar trebui sa ma uit peste tot !!

Bun!! Acesta e capitolul 1, sper ca va place!! Dau dedicatii !!! Capitolul 2 o sa il postez cat de repede pot !!!

Îngeri & DemoniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum