Cap.Special,Nunta

87 8 4
                                    


AM DECIS SA VA FAC LA TOTI MEMBRI PERSONAJELE IN ANIME.LA MEDIA IN PARTEA STANGA E -unaoarecare_DENUMITA SI KILLER X,IAR IN PARTEA DREAPTA SUNT EU,DENUMITA NIGHT.
Astazi facem nunta in grup deci va fi o mare nebunie.Am decis ca nunta va fi in negru rosu sau alb negru alb,dar oricum e super!Deci la pregatirea pentru nunta eu si Killer X  incepem sa ne alegem rochile pentru nunta ,eu mi am ales o rochie neagra pana la pamant cu trandafiri negri cu spini insangerati,iar Killer X cum prefera ea o rochie ca ai a mea ,dar rosie ca sangele.Parca am fi gemene.Baietii nu au voie sa ne vada pana la altar....Slendy are un costum negru cu o cravata rosie,iar BP are cistumul rosu!Tortul era pregatit perfect,dar stai nu ne trebuie tort?Asa ca prin magie am facut un tort negru cu rosu,ma mir ca dobitocii aatia nu au stricat nunta.Deci acum vin baietii la altarul negru cu rosu pe muzica urmatoare,logic ca e creepy.

apoi ditamai petrecerea de a rasunat toata coliba si toata padurea,chiar ai Slendy tipa sa il vedeti la hora....a fost mortal de furat mireasa nu la m pus pe Off ,l am pus pe Toby si pe Ben,astia ne au dus la nustiu cine stie ce hotel,norocul noatru o fist ca Slendy so teleporta cu BP si ne au gasit,lol.Daca asti sti sa il vedeti pe Slendy urla mai tare decat toti ,o venit politia si era sa ne amendeze,dar chiciti nu i am omorat le am dat niste tort ,dar Jeff nu s a obtinut sa nu ii omoare asa ca intr un final i a omorat.Orisicum a fost o nunta grozava.

CLUBUL creepyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum