Turuncu ya kaçan saçlarımı yeşil gözlerimin önünden çekerek Ashley e baktım. Şaka yapıyor olmalıydı. Yani cidden gerçek olmasına imkan yoktu. Ben böyle uydurmaları yutmuycak kadar akıllı bir kızım. Bi meteor her yer arasında gidip te New York a mı çarpacaktı?! İmkanı yoktu.
Böyle düşüncelerden sıyrılmak için kulaklıklarımı takıp dışarıya baktım. Ama Ashley inatla bana gördüklerinin gerçek olduğuna inandırmaya çalışıyordu. Yani gökten düşen büyük herhangi bir şey olabilirdi bu. Belki de sadece hayal görmüştü. Az sonra okula varcaklardı zaten. O zamana kadar çoktan unutmuş olur diye umuyorum.
Her zamanki gibi yanılmışım. Okula varınca gözlerim Jake'i ararken "Sam!" Diye bir ses duydum. Sesin sahibi tabikide Jake idi. Jake in yanıma varır varmaz Ashley gördüğü meteoru anlatmaya başladı. Jake te kafa sallamaya başladı fakat ilgilenmediği açıkça belli oluyordu. Bende ona "meteor gördüğüne inanıyor" diye açıklama yaptım. O da anladığını söyledi.
İlk ders başlıyana kadar bizi inandırma çabalarına devam etti. Bizde onu susturma çabalarımıza devam ettik.
İlk ders fen idi. Hoca her zamanki gibi ders anlatmaya çalışıyordu ama insanların umrumda olduğu söylenemezdi. Ben Jake ile, Ashley de Mary adında bir kızla oturmuştu. Mary'e biraz popüler denebilirdi. Bana ise... denemezdi. Ashley ve Jake hariç çok fazla kişiyle konuşmazdım. Onlar benim küçüklüğümden beri arkadaşlarım. Çok fazla kişiyle samimi olmam ben. Çoğunlukla içime kapanığım denilebilir. Ashley ise tam tersi, insanlara çok çabuk güveniyor. Bu kadar iyi kalpli olmaması lazım bence. Sonuçta kimin ne zaman, ne yapacağını önceden bilemezsin.
Ben böyle düşüncelere dalmışken pencereden yansıyan bir ışık dikkatimi çekti. Pencereye doğru yavaşça başımı çevirdiğimde bunun bir yansıma olmadığını anladım. Dışardan göz kamaştırıcı bir ışık geliyor. Daha dikkatli baktığımda ışığın hareket ettiğini anladım. Çok hızlı bir şekilde hareket ediyordu hemde. Bize doğru yaklaşıyor. Bekle bir saniye, BİZE DOĞRU YAKLAŞIYOR! Ben buna panik olmaya başlayamadan dayanılmaz bir acı bacağımdan yukarı doğru yayılmaya başladı. Çok geçmeden etraf karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sam Parker
RandomSam Parker ve arkadaşlarının üstüne meteor çarpması sonucu süper güçleri ortaya çıkacaktır