Sa facem cunostinta...

290 12 0
                                    

Buna lume!!!!!!!!! Eu sunt Britney, am 17 ani. Sunt o fata blonda, singura la parinti, culoarea ochilor mei se schimba, si am cam 1,70. Sunt in clasa a 12D la liceu. Mi se mai spune Brit sau Byt.

Mai pe scurt sunt o fata cu o viata mototona... Pana cand mama vine la mine in camera:
- Brit! Am sa iti spun ceva...
- Da, mama, ce este te ascult, spun eu ingrijorata!
- Sti ca eu si tatal tau nu am mai vorbit de cand erai mica si as cam vrea sa stii ceva! Am cunoscut la munca pe cineva si am cam vrea sa ne casatorim...
- Mama , ma bucur atat de mult pentru tine,raspund eu.

Dupa aceasta conversatie am plecat de langa mama si m-am dus la bucatarie. Cand am ajuns telefonul meu suna. Era Criss, cea mai buna prietena a mea.

---- Convorbire telefonica----
Eu: Halla, Criss!!! Ce faci?
Criss: Pai mai nimic, satateam. Vrei sa facem ceva?
Eu: Da! Vin pe la tine?
Criss: Ok si dupa mergem undeva?
Eu: Suna bine!!
------Convorbire incheiata-----
Ma duc in camera. Imi iau un maiou cu un decolteu mare si o pereche de pantaloni scurti. Imi iau platformele si telefonul meu , cheile de la masina si cheile de la casa. Imi iau ramas bun si urc in jaguarul meu auriu.

Ajunsa la Cristina am stat toata ziua pe omegle si am vorbit cu tot felul de ciudati perversi, in fine, s-a facut tarziu si am plecat acasa. Ajunsa acasa o vad pe mama cu un barbat inalt, bine facut, pe nume Josh.

- Scumpo! Vino aici!spune mama.
Salut politicos si mama ne face cunostinta. Ma asez la masa si incepem sa povestim.
- Stii... incepe Josh. Am un fiu.
- Poftim? Si unde e?intreb eu.

In momentul acela suna cineva la usa...

Fratele meu vitreg... ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum