"Totul incepe cu o cafea si cu un frate tare bun care iese din baie..."
Dar stau sa ma gandesc ca e ceva gresit in ceea ce am spus asa ca sa reformulez: "Totul incepe cu o cafea buna si cu un frate care iese din baie..."
Asa suna mai bine:))))- Sora...?
-Da frate!
- Poti sa iti ti saliva in gura?
- Da... Stii ceva du-te dracu... Obsedatule...
- Stai man ce faci asa?
-Dupa ce mai esti si nesimtit, mai si intrebi ce am? Fuck of!!!!!!!Ma duc furioasa sus, ma bag sub plapuma si adorm...
Ceva cald ma trezeste din somn.... E fratele meu care sta si ma imbratiseaza... Ce dragut...-Ce ai? Ce faci?
-Imi cer scuze....
-Taci! Nu mai minti!
-Dar nu mint....Ies din camera, trantesc usa , ma duc in sufragerie si dau drumu la televizor...film. Suna telefonu e Geo...
-Man, ce faci pui?
-Bine ,Geo, tu?
-Ma intrebam daca vrei sa vi cu mine si Crissu la un film...
-Suna ok. Ne vedem acolo la 4 ok?
-Ok.pa
-Pa.Geo tocmai m-a salvat de fratele meu si arogantii lui prieteni...yaak...
Harry vine la mine cu pletele lui lungi cat casa si e ceva gen:
" Stii bancu cu Tudor ?
Tu dor-meai cand o futeam pe ma-ta!!!"
Dintr-o data un cor de vocalize a rasunat in camera...
( in paralel: Harry e cel mai bun prieten al fratelui meu)
Ba da ce te fute pe tine ?
Păpușă pe mine nu mă fute nimic, zice el cu un aer superior si enervant.
Vrei sa vezi ca te fute ceva.....Mă duc la el si *șpoc*, o palmă în mufă. În momentul ila mă simțeam așa bine ca i-am dat muie. Mă întorc și spun:
Te mai fute?
Nu! spune el nervos. Dă-o dracu, am vrut si eu sa fac o glumă și m-am ales cu o palma!
Dacă ești nesimțit nu e vina mea, păpușă!După asta toti prietenii fratelui meu ,în cor, au pornit un val de onomatopee.
În momentul ila sună la ușă Geo si mergem la film.Era ora 00:30, intru în casă..... Pe canapea mă aștepta îngrijorat:
Ce faci? Uite cat e ceasul! Unde ai fost? De ce la ora asta acasă? Cu cine.....
Ho, omule! Stai calm! Am fost la film.
CU CINE?
Cu Geo si Criss.... Care e problema?
Nu vezi cat e ceasu?
Nu is cam oarba eu de felu meu, zic ironică!
Telefonul ila l-ai băgat în cur? De ce nu răspunzi?
În timp ce mă duceam sus i-am răspuns:
Is si cam surda....În momentul ila fratele meu aleargă pe scări să mă prindă dar fug în camera. Imi iau niste haine din dulap si ma bag la duș.
Am terminat dusul si îmi căutam hainele...dar nu mai erau acolo unde le lăsasem.... Am luat un prosop si m-am dus jos la fratele meu.Ai ceva ce îmi aparține?
Eu? Ce sa caut eu cu ceva de-al tău? Apropo frumoasa ținută,zice el bătând apropo!
Taci! zic eu inrosindu-ma.Mă duc sus și văd hainele pe pat. Cobor jos.
Cum te-ai teleportat?
Rade si apoi mă ia pe sus și mă duce în pat unde ma arunca si se suie pe mine. Mă sărută pe gat, apoi urcă până da de buze si acolo sărutul a durat mult si bine... Îl iau puțin, îl ciufulesc si el da tente să îmi desfacă prosopul... Încerc să mă opun dar nu reușesc. Îmi ia mâinile și le pune sus pe pat. Își dă tricoul jos si *boom* pătrățele. După câteva minute prosopul era pe jos si noi.... Noi eram în al nouălea cer... Nu m-am opus așa că am vrut sa vad ce face în continuare... Dar s-a oprit!Mmmm, e vreo problema?
Nu, de ce?
Te vad cam abătut...
Nu... Doar că e bine ce facem....?
Nu stiu si nu îmi pasă!El continuă încet să coboare si ajunge jos.....
După ce se termina se pune obosi în pat, lângă mine si ma ia în brațe... O fost practic cel mai bun final de zi.
CITEȘTI
Fratele meu vitreg... ❤
RomanceO fata de 17 ani este pusa in fata unui fapt implinit...Cineva ii intra in viata si i-o da peste cap....