Capitolul 2

49 10 0
                                    

- Heeeeeii!!! Trezește-te somnoroas-o!
  Ce naiba? Persoana care m-a trezit o sa o primească rau de tot.
- Ce vrei?! E vara, nu am școala!
La cuvintele astea aud un ras foarte cunoscut. Stai, e Mia. Dar ce caută aici? In casa mea?
  - Hai ca avionul acuș coboară.
   Ah da. Acum imi aduc aminte. Am acceptat sa merg și-n iad pentru mia si acum suntem in avion. Fata asta chiar ar trebui sa aprecieze ce fac eu pentru ea. Mai mult pentru parul meu roz( yeeeey, il ador), dar si pentru ea.
- De ce nu ai putut aștepta sa coboare si atunci sa ma trezesti? întreb eu indignată si obosită.
- Sigur, cum sa nu. Si sa am probleme ca nu te pot scoate din avion. E mai sigur asa.
La asta are dreptate. Daca dorm strâns... nimeni nu ma poate scula prea ușor.
Peste vreo jumate de ora a aterizat si avionul. Mă strâng destul de repede neavând prea multe bagaje, insa nu se poate spune același lucru despre Mia. Are 3 bagaje de mâna si inca 2 in avion. Tot nu inteleg de ce și-a luat asa multe haine. Sunt doar trei luni, nu o viață-ntreagă.
  La ieșire ne așteaptă un domn îmbrăcat in costum elegant lângă o limuzina mare. Mai sa fie, tabara asta mai e si bogata. Nu o aștept pe Mia si ma îndrept spre mașina crezând ca ea e cea care ne va duce la tabără.
  - Ce crezi ca faci?! Pleacă de lângă mașina iubitului meu. Nu ai tu norocul asta! Oricum, cine te crezi?! ma întreaba țipând o fata înaltă, blonda, destul de frumoasa si evident bogata, iar dupa fusta ei mini in care i se vede fundul si decolteul mult prea larg ai zice ca e una din Fițele alea din filme. Si mai e si rea.
- Imi pare rau, am crezut..
- Numi pasa ce ai crezut! Pleacă pana nu chem paza!
  Paza?! Ca doar stau si eu lângă mașina iubitului ei?
Deodată vad cum vine un baiat si ii pune un Brat pe umăr. Cred ca despre iubitul asta vorbea. Inteleg de ce erau împreuna. Ea frumoasa si blondă, iar el... El e înalt, mai înalt ca mine cu vreo 20 de centimetri, cu parul negru ciufulit insa într-un mod dragut, ochii verzi, dar nu verdele ala pe care il avea Mia, ci unul mult mai intens si profund si într-un sfârșit Mușchii ce i se vad foarte bine prin tricoul mulat pe care il poartă. Cum ziceam, nu sunt genul ce este atrasa de fiecare baiat dragut de pe strada, asa ca nu m-am lăsat totuși asa ușor impresionată.
  -Ăhăm!o aud pe fată. Ups, cred ca ma holbam.
  - Las-o Dragă, stii doar ca multe fete ma vor, insa doar tu ma ai. il aud in sfârșit si pe baiat zicând ceva.
  Da ce îngâmfat si încrezut. Nu il vreau in sensul ala si nici in oricare altul. Si nici nu salivăm dupa el. Doar l-am analizat puțin.
  - Știu iubire, dar se uita cam insistent la tine.
- De fapt, nu ma uit insistent, oricum, imi pare rau, credeam ca e masina de tabără.
- Tabara?! Nu stiam ca primesc si țigăncușe ca tine fără talent.
La asta chiar ma enervat. Cine se crede ea să-mi vorbească astfel? Oi fi eu mai săraca ca ea si posibil nu am niciun talent, dar m-am saturat sai las pe alții sa ma umilească.
- In primul rând: nu sunt țigăncușă. Nu Toți cei ce nu poarta bikini si îmbrăcăminte demne de playboy ca tine sunt mai săraci. In al doilea rând: ce te face sa crezi ca n-am talent? Si cine te crezi tu să-mi zici mie asa ceva. Nu e ca si cum ai fi fiica președintelui.
  De la început o vad cum rămâne uimita dupa micul meu discurs, insa apoi începe sa radă mai rau ca o cămila. Am auzit cămile râzând, oarecum, si sincer râdeau mai melodios ca ea.
- De fapt, chiar e fata președintelui. zice baiatul si pleacă amândoi spre masina râzând.
  Nu pot sa spun ca nu sunt uimita. Chiar e fata președintelui si mai si mergem la aceeași tabara deci orice nu ar face i se va ierta?! De ce oriunde mergi trebuia sa fie o persoana de genul ei ce îți strica vara/scoala. De ce tabara asta trebuia sa fie si mai rea.
  - Hei, de ce nu mai așteptat. Vad ca ți-ai facut deja prieteni noi fără mine hă? zice Mia.
Sincer, am si uitat de ea.
- Da, daca se poate spune ca persoana ce-ți va distruge vara e prieten.
- Pai, te descurci tu. Toată viata te-ai descurcat la insultele copiilor de la scoala si la imbramcirile lor. Nu cred ca ea e diferită.
Are dreptate. Insa ceea ce nu înțelege ea e ca mi-am facut o promisiune. Si anume sa nu mai las pe nimeni sași bată joc de mine vreodată si in caz de urgente sa folosesc si eu artele alea. Ca nu degeaba m-am chinuit 5 ani nu?
   Mia ma conduce spre masina ce ne va duce la tabara, ne urcam in ea si stam tot drumul in liniște. Fiecare cu gândul sau. E chiar ciudat. Adică Mia niciodata nu tace. Mereu are ceva de spus sau de bârfit. De aia o si admir asa mult. Oare la ce se gândește? Decid sa sparg gheata si o întreb:
  - Hei, la ce te tot gândești ca nu mai ciripești de loc?
  - Nu, la nimic important. Doar ma gândeam la baiatul care ma ajutat sa car toate lucrurile din avion de vreme ce tu mai lăsat singura.
- Baiat?! Ce se comporta frumos cu tine si te-a impresionat asa mult încât taci si te gândești la el?! Si asta e nimic important? Vreau detalii fato. Hai, hai, hai. De când Mia tace despre băieți?
- De când am întâlnit unul neobișnuit.
La asta nu ma așteptam. Ea sa îndrăgostit ori ce? Da de abia il cunoștea. De fapt, nu il cunoștea de loc?
  - Wow fato, ma uimești. Da te las acum ca sunt si eu obosita. Insa dupa ce ajungem si dormim un pic, nu crede ca scapi asa ușor.
   La remarca asta inecepe sa radă si apoi din nou Mia cea cunoscuta mie se trezește si îndruga tor felul de chestii neimportante mie, pana nu ajungem.
  Im fata mea sta o tabara imensa cu niște apartamente moderne si foarte luxoase. Tot nu inteleg cum a obținut Mia locuri in tabara asta. Adică pentru ea da, dar pentru mine? Nu cumva a trimis vreun video cum cântam la chitara? Da, cânt si la chitara. E mai mult un hobby ce-mi place mult insa mu consider ca cant frumos. Insa Mia mereu imi spunea ca e genial si ar trebui sa arat cuiva ca o sa ajung departe.
  Cum am spus si in avion. Poate nu o sa fie chiar asa rea tabara. Adică dupa apartamentele astea de 5 stele as putea toată ziua sta in camera si o sa fie cea mai super vacanta. Insa hei, am uitat complet de fata aia pițipoanca din aeroport. Sper sa ma descurc cu ea mai bine decât o fac la scoala cu Rosa( cea mai populară si răutăcioasă fata din scoala). Iar cât despre baiatul ala... nu cred ca ma va deranja si nici eu nu-s interesată in el. Deci poate chiar iese ceva bun din asta.
  - Gata? ma întreaba Mia vizibil emoționată si ea. Nu sunt unica deci.
  - Da, tu? întreb eu, deși nu sunt sigura ca am zis adevarul.
  - Da.
  Si cu asta se termina momentul nostru de film si intram pe porțile unui posibil nou început.

Hei, hei. Scuze pentru greșeli, dar scriu pe telefon si mie cam greu sa le corectez pe toate. Sper ca nu va plictisiți, iar daca da, promit ca va fi mai interesant. Apropo, nu uitați să-mi ziceți ce as putea schimba si alte idei pentru carte. Am zis, e prima deci nu am prea multă experimenta de scris. Mulțumesc mult si va pup:*Apropo, la media e fata blonda si rea😁 In următorul capitol aflați cum o chema.

Într-o bună ziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum