Capitolul 3

33 11 0
                                    

Ajung in camera unde îmi las lucrurile și ies la terasa plină cu flori si verdeață. E de-a dreptul frumoasă. Însă hei, pe cine vad la terasa din fața mea... Pe baiatul ala cum se săruta pasional cu fata aia răutăcioasă. Mi se face greață, si totuși nu plec. Nu știu ce ma tine sa ma holbez la ei asa.
- Ce naiba vrei de te holbezi asa?! întreaba fata iritată.
Ups, cred ca m-au văzut si pun pariu ca m-aș fi facut roșie daca nu eram stăpâna pe mine asa cum sunt.
- Nu Dragă. Doar se imagina in locul tău. Ți-am zis, e ceva normal.
Pe bune?! Iar domnul aroganță s-a trezit?
- Hm, ai o părere depsre tine destul de bună, insa sa stii ca realitatea e dura si nu toate fetele vor sa se culce cu tine.
- Ho, ho, eu vorbeam de sărut. Dar daca vrei mai mult, ma găsești tot aici. imi spune el zâmbind pervers.
   Cine naiba se crede el?
- Ryan! Nu te mai da la.. aia ca ma supăr. zice păpușa arătând cu indiferenta spre mine de parca as fi un câine nu mai mult.
Deci il cheamă Ryan. Probabil a observat ca ma holbez si ma gândesc la ceva.
- Termina sa te mai gândești la mine. Cel puțin nu in fata iubitei mele. Știu ca ma vrei scumpo, dar încearcă sa iți stăpânești gândurile perverse.
- Poate tu ai gânduri perverse, dar eu ma gândeam ca acum știu ce nume sa scriu pe piatra de mormânt. Stii tu, atunci când vei fi băgat la închisoare de trafic de droguri si vei putrezi acolo.
Fata lui devine deodată serioasă deși se vede ca încearca cu greu sa o mascheze.
- Lydia, scumpo, ne vedem seara OK? Trebuie sa fac ceva.
- Dar eu mai vreau sa staaau. se plânge ea. Nu e corect ca din cauza unei țărăncuța sa stricam ce am început.
- Lydia! zice acesta de data asta pe un ton mult mai sever, iar aceasta pleacă nu înainte să-mi arunce o privire ucigătoare.
- Ce ziceai acolo de droguri? Tu crezi ca eu fac trafic?
De fapt, il cunosc destul de puțin ca să-mi pese si nici nu știu, insa decid sa il sperii un pic si sa ma prefac ca știu tot. Poate chiar face trafic de droguri si daca recunoaște il pot șantaja mai târziu.
- Dap. Te rog, știu tortul despre prostia asta. Tu si cu prietenii tai, nu numai ca faceți trafic, dar va mai si Drogați.
- De unde-ai scos-o si pe asta? Ai dovezi?
- V-am văzut alaltăieri. Sa stii ca poliția nu va fi prea fericita sa știe de asa ceva.
De fapt, nu stiam nimic si nu văzusem nimic, dar sper din tot sufletul ca macar de data asta norocul sa fie cu mine si sa fie adevărat tot ce am spus. Si se pare ca e. Scoate o înjuratura dupa care întreaba.
- Oricum nu ai dovezi. Asa ca nu are rost să-mi fac griji pentru tine.
- S-o crezi tu ca nu am. Am câteva poze in care se vede foarte clar totul. Dar daca nu ma crezi tu, se pare ca va trebui poliția sa ma creadă.
Jocul asta devine din ce in ce mai distractiv, si cu greu ma abțin sa nu rad. La urma urmei am aflat ce am vrut. Acum Știu ca se droghează. Ceea ce de fapt nu prea ma miră, luând in considerație ca pare a fi un Bad boy.
- Sunt sigur ca ai. Daca ai, aratami si mie.
- De ce as face-o?
Ryan se apropie încet de terasa mea pana nu ajunge la micul gard și-l sare.
- Nu ai face-o pentru ca nu le ai.
- E problema ta daca ma crezi sau nu. Si apropo, terasa ta e in partea cealaltă. Asa ca te rog sa pleci.
- Serios? Esti sigura ca nu ma vrei aici. zice si se apropie din ce in ce mai mult de mine.
Acum suntem la numai câțiva centimetri distanță si ii pot simți respirația si mirosul de Țigara. Sincer, niciodata nu mia plăcut mirosul de Țigara, dar asta... trebuie sa recunosc,
chiar imi place. Ce naiba imi face el?
- Stii, de fapt sunt chiar foarte sigura. Si te-aș Ruga să-mi respecți spațiul personal si..
Nu reusesc sa termin ce am de zis ca simt doua buze moi si calde atingandu-le pe ale mele. Stai ce? Ma saruta?! Dar eu nu vreau. Eu nu pot. E primul meu sărut si nu vreau sa fie asa. Dar de ce nu ma pot opri. Si cel a-mi important: de ce ii raspund?
- Stiam eu ca ma vrei, insa acum serios, chiar ai pozele alea? zice el inca cu buzele unite de ale mele.
Era sa spun adevarul. Sa spun ca nu am ci doar am vrut sa ma distrez si eu. Insa ultima mea picătura de rațiune a acționat pana nu imi schimbam părerea.
- Doamne! Deci chiar ai. zise el înjurând.
Deci aceasta era sensul Sărutului. Sa afle adevarul.
- De ce nu mai crezi ca mint?
- Fii serioasă. Nimeni, dar chiar nimeni nu a rezistat șarmului meu. Mereu aflam tor ce vreau căci fetele nu mi se puteau opune. Am aflat ca e un dar.
Da ce ego mare. Si chiar vreau sa il calc in picioare zicând ca chestiile de genu nu funcționează la mine, insa asta ar însemna sa recunosc ca am mințit. Asa ca decid sa las asa treaba. La urma urmei il voi putea șantaja pe viitor, si chiar ma face sa rad ca il am la degetul mic pe asa numitul playboy. In sfârșit e si orgoliul de folos la ceva. Insa va trebui sa joc bine. Sincer vorbind, baiatul nu-i prost, iar faptul ca nu m-am putut abține sa nu-l sărut demonstrează ca trebuie sa fiu mai atentă. Am o gramada de treaba si chiar nu inteleg de ce imi trebuie. Adică care e sensul jocului daca oricum nu ne cunoaștem decât de 2 zile si chiar numi pasa de viata lui. Probabil ca macar asta ma va ajuta sa trec peste vara asta îngrozitoare.
- Deci cum spuneam, pleacă de pe terasa mea ca nu ai ce caută aici si am treabă.
- Serios? Dupa Sărutul de mai devreme nu as zice ca vrei sa ma alungi. Si oricum nu cred ca ai ceva mai bun de facut decât eu.
- O, am o groaza de chestii mai interesante de facut decât tine, iar Sărutul ala, sa nu ți se urce la cap ca nu a însemnat nimic. Oricum, trebuia sa il am odată si odată, asa ca de ce nu acum. De aia ți-am răspuns nu ca te agreez prea tare si nici nu sunt vreo una din curvele alea a tale ca Lydia.
- A fost primul tău sarut?! Serios? Se pare ca sunt primul hă? întreba el razand. Si apropo scumpo, imi place ca esti geloasa, dar Lydia e doar o prietena.
- Normal, ca toate celelalte. Numi place să-ți stric origoliul, insa mie chiar numi pasa de viata ta. Oricum ne cunoaștem numai de doua zile.
- Oo, deci vrei sa ne cunoaștem mai bine. Insa eu nu ies la întîlniri ci trec deodată la treaba. zice el cu un zâmbet pervers.
Pe bune, deja începeam sa ma plictisesc.
- Cum spuneam, am fost chemați cu toții in sala mare care inca nu știu unde e si ar trebui sa merg. Nu ca Mi-ar pasa de tabara si restu, dar chiar nu vreau sa întârzii din cauza unui prost. Asa ca prefer sa ma retrag.
- Bine, dar merg cu tine.
- Ce? De ce ai face asta? Nu e ca si cum ți-ar pasa.
- Numi pasa, dar am si eu suflet scumpo, asa ca te conduc eu pana la Enervantul ala.
- Daca zici asta despre antrenorul si tutorele nostru, atunci eu personal nu sunt de-acord.
- Whatever. Hai sa mergem odată ca încep sa ma plictisesc.
Ajung intr-o încăpere spațioasă si foarte elegant aranjata. Oamenii ăștia chiar nu au ce face cu banii. O găsesc pe Mia deja socializand ca de obicei si ma apropii de ea. Ma așez si aștept cuminte antrenorul. L-am mai văzut la intrare. Ne-a ajutat cu bagajele si parea destul de dragut. Nu pot sa zic ca nu ma impresionat cu pătrățelele alea si ochii albaștri in care era imposibil sa nu te adâncești, insa era doar un profesor asa ca nu prea atrăgeam atenție.
Il vad cum intra si abia acum observ cât de tare seamănă cu Ryan. De ce? Oare sunt frați? Eh, e viata lor, nu a mea, asa ca doar ascult liniștita ce spune. Sincer, încep sa ma plictisesc si chiar vreau sa plec mai repede. Imi e frica sa nu adorm chiar aici pe loc. Insa mai am si eu control de fire. In orice caz, lungul discurs plictisitor sa terminat. Din toată chestia asta am înțeles nuami ca pe el il cheamă Jacob, dar i se spune Jay si ca trebuie sa il respectam. In rest, sincer zic ca numi pasa.
Merg împreuna cu Mia spre camera noastră si sar pe pat fără sa ma mai schimb, deși stiu ca peste o ora e cina. Nu știu de ce sunt asa obosita, da ce sai faci. Macar patul e moale si pot să-mi petrec restul vacantei aici. In final adorm liniștita gândindu-mă la ce pas fac mai departe ca sa il bag pe Ryan in cursa. Poate devine propria mea distracție. Nu stiu de ce anume el, dar intuiția imi spune ca are ceva ciudat si special in același timp. Iar eu vreau sa aflu ce.

Hei,hei, hei. Sunt iarăși eu. Vreau sa va mulțumesc că-mi citiți cartea. As vrea totuși păreri si ce pot sa schimb, deși stiu ca e abia capitolul 3. La media e Ryan. Sper sa va placa. Papa si spor la citit.🙂

Într-o bună ziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum